دوربین مارکت یکی از معتبرترین نمایندگی ها و فروشگاه ها در زمینه فروش تجهیزات نظارت تصویری امنیتی می باشد که متعهد به عرضه محصولات اصل و با ضمانت معتبر است.

چگونه یک دوربین مداربسته ارزان بخریم؟

در دنیای پر از خطر و حادثه امروزی، امنیت نقش تعیین کننده ای در فضاهای حضور انسان و اموال او دارد و افراد از هر طریقی به دنبال برقراری امنیت و آرامش خاطر در محیط های زندگی و کار خود هستند. دوربین مداربسته این روزها تداعی کننده واژه امنیت برای انسان ها می باشد و تقریبا اکثر افرادی که به ایمنی اهمیت زیادی می دهند، از این تجهیزات برای افزایش امنیت فیزیکی و روانی خود بهره می برند.

تا اینجای کار با ضرورت وجود این دوربین های امنیتی در محیط های زندگی مان آشنا شدیم؛ در ادامه، به خرید این کالاهای نظارت تصویری و نحوه کاهش هزینه های مربوط به آن می پردازیم. راه حل های بسیاری برای صرفه جویی در هزینه های نصب و خرید تجهیزات امنیتی وجود دارد که هر کس می تواند براساس نیاز و هدف خود از آنها بهره ببرد. خرید پکیج های اقتصادی، استفاده از دوربین هایی با تکنولوژی های قدیمی تر و لوازم جانبی مربوط به آن، از گزینه هایی هستند که به کمتر شدن هزینه های نصب دوربین ها برای تامین امنیت کمک می کنند.

نحوه کاهش هزینه های دوربین های امنیتی

همان طور که در بالا اشاره کردیم، راه هایی وجود دارند که در صرفه جویی در قیمت های دوربین، به ما کمک می کنند و با در نظر گرفتن این موارد می توان تا حد زیادی در هزینه هایی که برای داشتن یک سیستم امنیتی می پردازیم، صرفه جویی کنیم. این مساله به این معنا نیست که به دنبال دوربین هایی بی کیفیت و با برندهای متفرقه باشیم، بلکه می توان از برندهای خوب با قیمت مناسب خرید کرد. شرط این مساله، خرید از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر تجهیزات نظارت تصویری مانند دوربین مارکت می باشد.

این نمایندگی های معتبر برندهای معروف جهانی مانند داهوا، هایک ویژن، شیائومی و هایلوک به شما این امکان را می دهند که علاوه بر انتخاب کالای اصل، خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبری نیز دریافت کنید. در ادامه برخی از گزینه هایی که به عنوان روش هایی در صرفه جویی هزینه ها شناخته می شوند، نام می بریم.

چگونه یک دوربین مداربسته ارزان بخریم؟

پکیج های اقتصادی

برقراری امنیت، دغدغه ای جدایی ناپذیر از انسان ها می باشد و در هر مکانی که رفت و آمد در آن وجود دارد، تامین امنیت جان و مال افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. با گسترش تولید دوربین های نظارتی و امنیتی، این تجهیزات به گزینه اول بسیاری از افراد برای آرامش خاطر در محیط های زندگی و کارشان تبدیل شده است؛ اما نکته ای که با آن مواجه می شویم این است که چگونه یک دوربین ارزان قیمت داشته باشیم و هزینه های نصب این تجهیزات را کاهش دهیم؟

یکی از این روش ها خرید پک دوربین مداربسته می باشد که دوربین ها و لوازم جانبی آن را به صورت یک جا و در یک بسته به مخاطبان ارائه می دهد؛ این مساله موجب می شود که هزینه های این پک ها نسبت به خرید تکی این محصولات بسیار پایین تر باشد. این نکته به خصوص برای افرادی که فضا های بزرگتر و با اتاق های زیادی دارند و در نتیجه دوربین های بیشتری برای پوشش کامل فضا نیاز دارند، می تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد؛ همان طور که تهیه این پکیج ها در میان افراد مختلف و نیز صاحبان کسب و کار در حال افزایش است و به گزینه ای محبوب برای صاحبان صنایع و تجارت تبدیل شده است.

چگونه یک دوربین مداربسته ارزان بخریم؟

دستگاه های آنالوگ

راه حل دیگر در کاهش قیمت دوربین های نظارتی، استفاده از مدل هایی است که به روز نیستند و با قیمت های پایین تری در بازار عرضه می شوند. یکی از این دستگاه ها، دوربین های امنیتی آنالوگ می باشد که به دلیل بهره بردن از تکنولوژی قدیمی تری از دوربین های نظارتی، قیمت کمتری دارند. پایین بودن قیمت این دستگاه ها به این معنی نیست که این دوربین ها، کیفیت بسیار پایین تری نسبت به مدل های دیگر دارند؛ بلکه با توجه به بودجه و هزینه ای که صرف این دوربین ها می شود، کیفیت تصویر و امکانات قابل قبولی را به کاربران ارائه می دهد؛ بنابراین با تهیه این دوربین ها، می توانید مکان های خود را با صرف هزینه کمتر، به سیستم های امنیتی مجهز کنید و آرامش خاطر داشته باشید.

دستگاه دی وی آر

هر دوربین نظارتی برای دخیره فایل های ضبط شده به یک دستگاه پشتیبان نیاز دارد که به دو نوع ان وی آر و دی وی آر تقسیم می شود. روش دیگر که در این زمینه به کمک مصرف کنندگان می آید، استفاده از دستگاه DVR به عنوان ضبط کننده تصاویر دوربین مداربسته می باشد. این دستگاه ها که به عنوان ذخیره کننده تصاویر دوربین های HD مورد استفاده قرار می گیرند، از لحاظ قیمت در رده پایین تری از سایر دستگاه های ذخیره فایل دوربین های امنیتی قرار می گیرند.

چگونه یک دوربین مداربسته ارزان بخریم؟

نکات خرید دوربین مداربسته

حال که با راه های رسیدن به قیمت های ارزان تر در دوربین های مداربسته آشنا شدیم، باید اشاره کنیم که با وجود برندهای متنوع موجود در بازار و هم چنین برندهای تقلبی، انتخاب دوربین ها از میان مدل های متفاوت دشوار می باشد؛ بنابراین بهتر است تا نکات مهمی را که باید قبل از خرید یک دوربین در نظر بگیرید، گرد هم آوریم.

  • تعداد دوربین های مورد نیاز
  • برند دوربین مداربسته
  • کشور سازنده
  • اورجینال بودن محصول
  • داخلی و یا خارجی بودن دوربین
  • نوع کابل مورد نیاز
  • کیفیت و وضوح تصاویر
  • سنسور های تشخیص حرکت و صدا
  • قابلیت دید در شب
  • نحوه دخیره سازی فایل تصاویر

در نظر گرفتن این موارد، می تواند تا حدود زیادی، به انتخاب آسان تر دوربین امنیتی مورد نظر شما کمک کند. توجه به بودجه تعیین شده خودتان و نیز نیاز و هدف از نصب این تجهیزات امنیتی در فضاهای کار و زندگی، نیز نکته مهمی است که به خرید بهتر این محصولات کمک می کند.

خرید از نمایندگی و فروشگاه معتبر تجهیزات نظارت امنیتی نیز در این زمینه بسیار مهم و ضروری می باشد؛ زیرا فروشگاه های غیر معتبر این تجهیزات، ممکن است برندهای تقلبی را به مشتریان عرضه کنند که این امر موجب ضرر رساندن به افراد می شود. دوربین مارکت یکی از معتبرترین نمایندگی ها و فروشگاه ها در زمینه فروش تجهیزات نظارت تصویری امنیتی می باشد که متعهد به عرضه محصولات اصل و با ضمانت معتبر است؛ بنابراین اگر قصد تامین امنیت خود با استفاده از دوربین های امنیتی را دارید، می توانید از راهنمایی کارشناسان دوربین مارکت بهره بگیرید و هم چنین با مراجعه به وب سایت دوربین مارکت به آدرس www.Doorbinmarket.com می توانید مدل های متفاوت این محصولات را مشاهده کرده و ثبت سفارش کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید