پارک ایالتی پالو دورو منطقه‌ای محبوب برای پیاده‌روی، کمپینگ، دوچرخه‌سواری در کوهستان و اسب‌سواری است. یک رانندگی رفت و برگشت ۱۶ مایلی شما را از لبه دره به پایین و در امتداد کف دره می­برد. در خارج از این جاده چندین اردوگاه وجود دارد که در مجموع ۱۵۰ مکان کمپینگ و مسیرهای پیاده­روی متعدد دارد.

پارک ایالتی پالو دورو کانیون( آماریلو، تگزاس)

سلام نو-سرویس گردشگری: این شهر کوچک و بیادعا در غرب تگزاس غذاهای شگفتانگیزی را برای بازدیدکنندگان دارد و بسیاری از بهترین جاذبههای گردشگری و کارهایی که باید در آن انجام دهید رایگان هستند.

آماریلو در نقطه میانی مسیر تاریخی ایالات متحده قرار دارد. آماریلو همچنین دارای بسیاری از موزههای منحصر به فرد مربوط به تاریخ و فرهنگ تگزاس غربی است، از موزه کوارتر هورس تا موزه تاریخی دشت پانهندل.

برای کمی سرگرمی خلاقانه، به مزرعه کادیلاک بروید و گرافیتی را امتحان کنید، یا با رفتن به مسیرهای پیاده‌روی در نزدیکی دره پالو دورو، از مناظر منحصربه‌فرد این ایالت لذت ببرید.

در ادامه جاذبههای برتر آماریلو را بررسی میکنیم.

  1. مزرعه کادیلاک

۴ جاذبه گردشگری برتر در آماریلو تگزاس

این مزرعه یک جاذبه شگفت‌انگیز سرگرم‌کننده و رایگان در لبه غربی است. جاذبه اینجا این است که یک قوطی اسپری رنگ بگیرید و طرح خود را روی ماشینها ایجاد کنید. نگران آوردن قوطی خود نباشید، قوطیهای نیمهپر در اطراف زمین اطراف ماشینها پخش شده است. چند رنگ را انتخاب کنید و برای ایجاد دید هنری خود دست به کار شوید.

این یک فعالیت خانوادگی فوقالعاده محبوب است. بچه‌ها می‌توانند از ماشین‌ها بالا بروند، از فضای داخلی باز بگذرند و هر ماشینی را که دوست دارند اسپری کنند.

عکاسان همچنین از بوم رنگارنگ و همیشه در حال تغییر پیش روی خود لذت خواهند برد.

ماشینها حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ یارد با پارکینگ فاصله دارند. پیادهروی در امتداد یک مسیر خاکی مسطح و وسیع است که ممکن است پس از باران گلآلود و لغزنده باشد. در نزدیکی دروازه همیشه باز، اغلب میتوانید یک فروشنده سوغاتی بیابید.

  1. پارک ایالتی پالو دورو کانیون

۴ جاذبه گردشگری برتر در آماریلو تگزاس

شاید جالب باشد که متوجه شوید دومین دره بزرگ ایالات متحده، پس از گراند کانیون، تنها در فاصله ۳۰ دقیقهای از جنوب آماریلو قرار دارد. دره پالو دورو تقریبا ۱۲۰ مایل طول و در برخی مناطق تا ۲۰ مایل عرض و ۸۰۰ فوت عمق دارد.

پارک ایالتی پالو دورو منطقه‌ای محبوب برای پیاده‌روی، کمپینگ، دوچرخه‌سواری در کوهستان و اسب‌سواری است. یک رانندگی رفت و برگشت ۱۶ مایلی شما را از لبه دره به پایین و در امتداد کف دره میبرد. در خارج از این جاده چندین اردوگاه وجود دارد که در مجموع ۱۵۰ مکان کمپینگ و مسیرهای پیادهروی متعدد دارد.

محبوبترین مسیر پیادهروی، مسیر فانوس دریایی است که به صخرهای دراماتیک به همین نام منتهی میشود. این یک مسیر پیادهروی رفت و برگشت شش مایلی به سمت پایه فانوس دریایی است، اما بهترین منظره از این قله صخره‌ای بلند در ۵/۱ مایلی مسیر است.

در مرکز بازدیدکنندگان در نزدیکی ابتدای پارک می‌توانید درباره تاریخ و زمین‌شناسی این منطقه اطلاعات بیشتری کسب کنید. این نقطه که بر روی خطالراس مشرف به دره قرار دارد، برخی از بهترین مناظر پارک را دارد.

  1. تالار مشاهیر و موزه اسب محله آمریکایی

۴ جاذبه گردشگری برتر در آماریلو تگزاس

این موزه ادای احترام به اسبی است که ساکنان غرب آمریکا را شکل داده و یکی از محبوبترین اسبهای گاوچران در جنوب غربی است. تمرکز این مرکز بر داستان کوارتر هورس و افراد پشت سر آنهاست.

در سطح پایین‌تر، موزه نمایش‌های مختلفی را ارائه می‌کند که به موضوعاتی از زیست‌شناسی اسب کوارتر هورس تا مشاغل اسب می‌پردازد. در طبقه بالا، تالار مشاهیر اسب چهارم نگاهی به معروفترین اسبهای این نژاد ارائه میدهد. در این موزه غنائم، عکسها، یادگاریها و داستانهای این اسبهای بزرگ به نمایش گذاشته شده است.

ساختمان موزه خود یک قطعه هنری چشمگیر است که در آن چوب و سنگکاریها احساس عظمت ایجاد میکنند.

  1. موزه هنر آماریلو

۴ جاذبه گردشگری برتر در آماریلو تگزاس

بازدید از موزه هنر آماریلو که در محوطه کالج آماریلو واقع شده است، برای عموم آزاد است. در حالیکه این موزه خانه مجموعهای چشمگیر از آثار هنری از سراسر جهان است، اکثر آثار هنری در این موزه از خاور دور هستند.

مجسمه هایی از منطقه جنوب و جنوب شرق آسیا به همراه قطعات بودایی و هندوی قرن دوم قبل از میلاد در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید