در سفر به اصفهان مهم است کجا اقامت کنیم از این رو با ما همراه باشید تا از ۵ هتل گران چهار ستاره اصفهان بیشتر بدانیم.

۵ هتل گران چهار ستاره اصفهان

سلام نو _ سرویس گردشگری: عوامل متعددی در قیمت رزرو هتل های ۴ ستاره های اصفهان تاثیر گذار هستند، عواملی چون تعداد ستاره هتل های چهار ستاره، خدمات و امکاناتی که هتل های چهار ستاره به مسافران ارائه می‌دهد، موقعیت مکانی، فاصله هتل های ۴ ستاره تا دیدنی های اصفهان و روز و تاریخ رزرو هتل های چهار ستاره (ایام پیک) اثر گذار هستند، در ادامه به تعدادی از گران‌ترین هتل های چهار ستاره اصفهان می‌پردازیم.

هتل سفیر، جذاب و دوست‌داشتنی

اگر در لیست هتل های ۴ ستاره اصفهان به دنبال هتلی در خیابان چهارباغ می گردید، هتل سفیر را بررسی کنید. هتل سفیر که در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده، ساختمانی ۶ طبقه با ۱۰۰ اتاق است. موقعیت و دسترسی خوب هتل به جاذبه های دیدنی مانند میدان عالی قاپو (۱ کیلومتر و ۱۲۴ متر)، آن را در صدر هتل های اصفهان قرار می دهد. رزرو هتل در اینجا با امکانات و ویژگی هایی همراه است.

استخر هتل با امکاناتی مانند بوفه و جکوزی و آبشاری جذاب در استخر، تنها مجموعه تفریحی هتل نیست. حمام قدیمی و سنتی ایرانی که به حمام ترکی در میان گردشگران خارجی معروف است هم دارد. هتل سفیر اصفهان کافی شاپ و رستورانی با بوفه دارد که صبحانه ای عالی سرو می کند. کافی شاپ از مهمانان نشسته در لابی پذیرایی می کند. بهترین صبحانه و غذاهای ایرانی را در این رستوران می توانید سفارش دهید.

امکانات و ویژگی های هتل سفیر اصفهان

خدمات ویژه مانند دریافت یک تور نیم روزه گردش شهری رایگان با خرید ۴ شب اقامت در هتل

هتل سفیر اصفهان تلفن و آدرس تماس: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه (شهید مدنی)، مقابل هتل عباسی – +۹۸ ۳۱ ۳۲۲۲۲۶۴۰

هتل سفیر اصفهان سایت: safirhotel.net

هزینه سرویس رستوران: ۱۵ درصد از سرویس

صبحانه رایگان بر روی اتاق های هتل

اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان

۵ هتل گران چهار ستاره اصفهان

هتل عالی قاپو، تجربه امنیت

خیابان چهار باغ پایین را مرکز شهر اصفهان می دانند. خیابانی سنگ فرش شدن و تاریخی که امکان تردد ماشین در آن وجود ندارد. بنابراین هتل عالی قاپو حمل بار رایگان از نزدیک ترین خیابان تا ورودی هتل را برای مهمانان فراهم نموده است. این مسیر، برای پیاده روی و گردش در بافت تاریخی فوق العاده است. اتاق های هتل عالی قاپو اصفهان قیمت های مناسبی داشته و امکان رزرو اتاق با صبحانه رایگان دارد. این هتل، نام خود را از بنای عالی قاپوی اصفهان که کاخی صفوی است، گرفته است.

در لیست هتل های ۴ ستاره اصفهان از هتل های دارای رستوران است. رستوران عالی قاپو انواع غذاهای ایرانی و ایتالیایی را در لابی برای بیش از ۹۰ نفر تهیه می کند. کافی شاپ هتل عالی قاپو اصفهان هم تا ساعت ۱۰ شب آماده پذیرایی از مهمانان است. هتل عالی قاپو تماس و آدرس: خیابان شمس آبادی اصفهان، در انتهای خیابان کووالالامپور و در نهایت سمت راست خیابان چهارباغ عباسی با شماره تلفن ۳۲۲۲۷۹۲۹ ۰۳۱

۵ هتل گران چهار ستاره اصفهان

هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان، راحت و صمیمی

هتل آپارتمان چهار ستاره چهل پنجره، در شهر اصفهان و در ضلع جنوبی رودخانه زاینده رود واقع شده است و در فضایی گرم و صمیمی از میهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل ساختمانی ۴ طبقه دارد و ۲۸ واحد اقامتی را در خود جای داده و همه روزه میزبان گردشگران بسیاری ست. طراحی داخلی این هتل، یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است که در نگاه اول با ورود به لابی، رنگ‌های گرم و پرانرژی توجه شما را به خود جلب می‌کند. با ورود به اتاق‌ها هم، با دیدن دکوراسیون ساده و شیک محل اقامت‌تان، خستگی راه فراموش‌تان خواهد شد. این هتل، امکانات خوبی را در اختیار میهمانان می‌گذارد و دسترسی آسانی به جاذبه‌های محبوب شهر دارد و این مزایا، مسافران را برای اقامت در اینجا ترغیب می‌کند.

نشانی: اصفهان، خیابان پل فلزی، بوستان سعدی، هتل چهل پنجره اصفهان

۵ هتل گران چهار ستاره اصفهان

هتل پیروزی اصفهان، قدیمی و ممتاز

هتل پیروزی یکی از هتل‌های باسابقه اصفهان است که در محدوده چهارباغ پایین واقع شده است و از سال‌های دور، پذیرایی از مسافران شهر اصفهان را برعهده دارد. این هتل چهار ستاره بین المللی به پشتوانه سابقه درخشانی که دارد، از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های شهر تاریخی اصفهان شمرده می‌شود و همه روزه، میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیاست. خوب است بدانید این هتل در سال‌های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته و در حال حاضر، تمامی امکانات و تسهیلات مدرن و به روز برای پذیرایی از میهمانان را دارد.

هتل پیروزی ساختمانی ۵ طبقه دارد و ۹۶ واحد اقامتی را در خود جای داده است. واحدهای اقامتی این هتل به صورت اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های رویال و سانترال هستند و به طور کلی ظرفیت پذیرایی از ۲۲۵ نفر را دارند.

نشانی: اصفهان، میدان امام حسین، اول چهارباغ پایین، هتل پیروزی اصفهان

۵ هتل گران چهار ستاره اصفهان

هتل خواجو اصفهان، نزدیک به جاذبه‌های اصفهان

هتل خواجو از هتل‌های خوب شهر اصفهان است که در خیابان چهارباغ و در فاصله کمی تا رودخانه زاینده رود و پل خواجو قرار دارد. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است و در ساختمانی نوساز و شیک از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. در معماری هتل خواجو تلفیقی از سنت و مدرنیته به کار رفته که نتیجه جالبی به همراه داشته است و در همان نگاه اول، توجه میهمانان را به خود جلب می‌کند.

هتل خواجو ساختمانی ۴ طبقه دارد و ۱۱۴ واحد اقامتی دو تخته و سه تخته را در خود جای داده است. تمامی اتاق‌ها با وسایل لوکس و مجلل مبله شده‌اند و فضایی نورگیر و دلباز دارند. چیدمان و رنگ آمیزی لابی هم چشم‌گیر است و آبی فیروزه‌ای و رگه‌های طلایی، رنگ های غالب این بخش هستند.

یکی از مزیت‌های اقامت در هتل خواجو، دسترسی راحت به جاذبه‌های تاریخی و وسایل نقلیه عمومی‌ست. این هتل در قلب تاریخی شهر اصفهان قرار دارد و از این جا به راحتی می‌توان به مکان‌هایی نظیر سی و سه پل، پل خواجو، هشت بهشت، میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون و ... دسترسی راحتی داشته باشید.

نشانی: اصفهان، خیابان چهارباغ خواجو، خیابان شهدای خواجو، هتل خواجو

۵ هتل گران چهار ستاره اصفهان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید