۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
کد خبر: 55410744

در سفر به اصفهان شمار زیادی از مسافران تمایل دارند در یک هتل ۵ ستاره اقامت داشته باشند، با ما همراه باشید تا بدانیم هتل کوثر اصفهان کجاست.

هتل کوثر اصفهان کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: هتل بین المللی ‏پنج ستاره پارسیان کوثر اصفهان ‏، در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع و در حاشیه زیبای رودخانه زاینده رود اصفهان در جوار پل تاریخی سی و سه پل قد ‏برافراشته است. این هتل از سال ۱۳۵۰ زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون آغاز به فعالیت نمود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به هتل بین المللی کوثر تغییر نام داد. هتل بین المللی پارسیان کوثراصفهان در راستای تحقق چشم انداز خود‎"‎‏ با تمایزی ‏برگرفته از فرهنگ ایرانی - اسلامی، هتلی پیشرو‎ ‎و به روز درارائه خدمات جذاب اقامتی ‏،پذیرایی و رفاهی در کشور است.

هتل کوثر اصفهان هتلی قدمی و بین‌المللی

در سال ۱۳۴۷ کلنگ احداث هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان در زمینی به وسعت ۱۱۰۰۰ متر مربع بر زمین خورد و این هتل در حاشیه زیبای رودخانه همیشه زنده زاینده رود اصفهان در جوار پل تاریخی سی و سه پل قد برافراشت. این مجموعه اقامتی ابتداً‌ با ۱۳۰باب اتاق با نام هتل شرایتون زیر نظر هتل های زنجیره ای شرایتون در سال ۱۳۵۰ افتتاح گردید. این هتل در حال حاضر زیرمجموعه شرکت هتلهای بین المللی پارسیان می باشد. موقعیت مکانی خاص ،زیبا و جذاب وهمجواری با آثار وابنیه تاریخی شهر اصفهان وهمچنین مراکز تفریحی، جاذبه های توریستی ومناظر دیدنی شهرتوانسته است ویژگی منحصر بفردی برای این هتل بوجود آورد.

هتل کوثر اصفهان کجاست؟

هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان با دارا بودن ۲۲۵ باب اتاق دوتخته، سوئیت معمولی ، رویال سوئیت ،سوئیت دوبلکس ،اتاق ماه عسل وبیزنس روم در ۷ طبقه در ۲ فاز با تمامی امکانات وتجهیزات ویژه یک هتل پنج ستاره ، سالن های همایش ومراسم ،رستورانهای متعدد و یکی از مدرن ترین مجموعه های ورزشی در سطح شهر اصفهان آماده پذیرائی از میهمانان عزیز میباشد، همچنین این هتل در سال ۱۳۹۶ موفق به اخذ نشان استاندارد ملی ایران به عنوان اولین هتل ۵ ستاره در ایران گردید.

امکانات و خدمات جالب هتل کوثر

خدمات رفاهی

می توانید با خیال راحت ماشینتان را در پارکینگ رو باز یا طبقاتی و مسقف مجموعه پارک کنید و نزد پذیرش شبانه روزی هتل بروید. اگر ساعت ها ورود و خروجتا به هتل با زمان تحویل اتاق تفاوت زیادی داشت چمدان ها و سایر وسایلتان را در انبار چمدان بگذارید و از زمانتان برای گردش در شهر اصفهان استفاده کنید و بعدا آن ها از هتل تحویل بگیرید. خشکشویی لباس ها (با پرداخت هزینه جداگانه)، دستگاه خودپرداز، کافی نت، خدمات منشی گری و واحد ارتباط با مهمان از جمله دیگر خدمات رفاهی هتل کوثر اصفهان هستند.

هتل کوثر اصفهان کجاست؟

رستوران و کافی شاپ

هتل پارسیان کوثر اصفهان یک غرفه شیرینی جات دارد که در آن شاهد حضور بیش از ۷۰ نوع کیک و شیرینی مختلف خواهید بود. بهتر است بگوییم در این هتل بخش نان و شیرینی جات با نام پارسوا راه اندازی شده که به غیر از ارائه خدمات به هتل، شما برای جشن ها ومهمانی های خود نیز میتوانید از خدمات این بخش استفاده کنید.

کلوپ ورزشی

در هتل پارسیان کوثر اصفهان شما با یک کلوپ مجهز و فضای ورزشی کاملا متفاوت روبرو خواهید بود. استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام تریک، سالن ماساژ، سالن بدنسازی با سیستم تهویه مطبوع کاملا مناسب، کافی شاپ، فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی و همچنین آرایشگاه روبرو هستید که براحتی تمام نیازهای شما را برآورده کرده و خستگی سفر را از تن شما بیرون خواهند کرد.

بخش سوغات و هدایا

یکی دیگر از بخش های جذاب در هتل پارسیان کوثر اصفهان بخش خرید سوغاتی است که در این هتل بخوبی خدمات رسانی می‌شود. بدون شک اگر از شهر اصفهان با دست خالی به شهر خود برگردید، بازخورد خوبی از اطرافیان نخواهید دید. اگر زمان شما برای گشت شهری و خرید سوغاتی کم و محدود است ما توصیه میکنیم که از فروشگاه هتل خرید کنید. در زون تجاری هتل قسمت های مختلفی برای خرید عطر و ادکلن، پوشاک، طلا، تابلو فرش، نقره جات و صنایع دستی، گز و خوراکی های دلچسب اصفهان وجود دارد که بدون شک نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده خواهند ساخت.

هتل کوثر اصفهان کجاست؟

اتاق ها

در هتل پارسیان کوثر اصفهان شم با چند دسته واحد اقامتی مختلف روبرو هستید. اتاق هایی که برای مهمانان مختلف با سلیقه های مختلف آماده شده‌اند و بدون شک تمامی نظر و سلیقه ها را راضی خواهد کرد. اتاق های یک تخته، دو تخته، سوئیت نرمال، سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس و اتاق های اقامتی ساختمان فیروزه شامل اتاق های یک تخته فیروزه، اتاق های دو تخته فیروزه، سوئیت نرمال فیروزه و سوئیت رویال فیروزه که هر کدام تجهیزات و امکانات خواص خود را دارند. در اتاق های بیشترین امکانات رفاهی برای مهمانان لحاظ شده تا از اقامتی مناسب و آرامشی فراوان برخوردار شوند.

در اتاق ها و فضای اقامتی هتل پارسیان کوثر اصفهان تلویزیون، صندوق امانات، روم سرویس، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام، اینترنت و یک مینی سرویس مجهز قرار داده شده است تا شما بدون هیچ زحمتی تمامی امکانات لازم را در اختیار داشته باشید. تحویل اتاق در ساعت ۱۴ و ترخیص اتاق در ساعت ۱۲ انجام خواهد شد. هزینه کودک زیر ۶ سال رایگان بوده و برای کودکان بالای ۶ سال، یک نفر اضافه در نظر گرفته می‌شود. پذیرش بانوان مجرد نیز تنها با کارت ملی و شناسنامه امکان پذیر است. حداقل ۱ شب و حداکثر ۳۰ شب می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید.

آدرس: اصفهان ، اصفهان سی و سه پل - بلوار ملت

تلفن جهت رزرو: ۰۲۱-۴۷۶۲۳۳۰۰

هتل کوثر اصفهان کجاست؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید