مناظر این شهر بسیار متنوع هستند و با کاوش در این مناظر ضروری، کوه‌های غلتان، موج‌هایی که در سواحل سنگی می‌کوبند، مراتع سرسبز و زمین‌های کشاورزی، جنگل‌های عمیق و روستاهای زیبای کوچک و بی‌نقص کارت پستال را خواهید دید که نورمن راکول در آثار خود جاودانه کرده است.

میدان هاروارد و موزه­ ها

سلام نو-سرویس گردشگری: هنر، موسیقی، تاریخ استعماری، مکانهای دیدنی میهنپرستانه، خرید، سواحل ایده آل، جزایر آرام و غذاهای دریایی لذیذ، ماساچوست را به شهری همهچیز تمام تبدیل کرده است. در این شهر از جاذبه‌های گردشگری که از کنسرت‌های موسیقی کلاسیک توسط یک ارکستر سمفونیک در سطح جهانی گرفته تا برنزه کردن خود در ساحلی بکر لذت ببرید.

ماساچوست بهعنوان یکی از ۱۳ مستعمره اصلی، بیشتر سهم خود از بناهای تاریخی را حفظ کرده است.

مناظر این شهر بسیار متنوع هستند و با کاوش در این مناظر ضروری، کوه‌های غلتان، موج‌هایی که در سواحل سنگی می‌کوبند، مراتع سرسبز و زمین‌های کشاورزی، جنگل‌های عمیق و روستاهای زیبای کوچک و بی‌نقص کارت پستال را خواهید دید که نورمن راکول در آثار خود جاودانه کرده است.

برای اطمینان از یافتن بهترین مکانها برای بازدید، سفر خود را با استفاده از این لیست مفید از برخی از برترین جاذبههای ماساچوست برنامهریزی کنید.

  1. تالار فنویل

۳ جاذبه گردشگری برتر در ماساچوست!

تالار فنویل که در سال‌های ۱۷۴۰-۱۷۴۲ ساخته شد، توسط تاجر پیتر فانویل بهعنوان تالار بازار به شهر داده شد. این تالار همراه با یک بازار، مکانی برای جلسات عمومی بود که به خوبی مورد استفاده مستعمره‌نشینان معترض به مالیات‌ها و سایر نارضایتی‌های بریتانیا بود.

در اواسط قرن نوزدهم، این مکان صحنه جلسات، گردهماییها و سخنرانیهای ضد بردهداری بود. موزه توپخانه باستانی و افتخاری در طبقه بالای خود، نقاشی‌های نبرد را بههمراه اسلحه و یونیفورم حفظ می‌کند.

طبق اصل خود، طبقه همکف مملو از غرفه‌های بازار است که به سه تالار بازار مجاور، بازار کوئینسی، بازار شمالی و بازار جنوبی منتهی می‌شوند تا بازار تالار فانویل را تشکیل دهند. کل این منطقه تقریبا همیشه پر جنب و جوش است و مملو از خریداران، مسافران، گردشگران و کارگران دفاتر مجاور است که از صرف ناهار روی نیمکت‌هایی که در تفرجگاه‌های وسیع بین تالارهای بازار قرار دارند، لذت می‌برند. خود سالنها مملو از غرفه های غذا، چرخ دستیها، مغازهها، رستورانها و کافهها هستند.

  1. سواحل کیپ کاد

۳ جاذبه گردشگری برتر در ماساچوست!

کیپ کاد شبهجزیرهای طویل و خمیده است. بیشتر ۵۶۰ مایل خط ساحلی آن، سواحل بلند شنی سفید است که اغلب توسط تپههای شنی از علفهای دریایی موج میزند. بسیاری از آنها در اواسط تابستان شلوغ هستند، اما شن و ماسه به اندازه کافی برای همه وجود دارد (اگرچه همیشه پارکینگ کافی برای ماشین گردشگران نیست).

چتم و اورلئان هر دو سواحل سفید رنگ و منظرهای در ساحل رو به اقیانوس اطلس دارند. سواحل کیپ کاد یکی از زیباترین مکانهای دیدنی در ماساچوست است.

ساحل ملی کیپ کاد تقریبا کل ساحل شرقی کیپ را در برمیگیرد و ۴۰ مایلی ماسه و تپه‌های شنی را تقریبا از دهه ۱۸۰۰ بدون تغییر نگه می‌دارد. در ماسه‌های سفید آن قدم بزنید، لانه پرندگان ساحلی را ببینید و مسیر باتلاق سرو سفید اقیانوس اطلس را از میان جنگل‌های سرو زیبای آن دنبال کنید.

غریقن نجاتها از اواخر ژوئن تا آگوست در سواحل نزدیک به پارکینگ مشغول خدمت هستند.

  1. میدان هاروارد و موزه ها

۳ جاذبه گردشگری برتر در ماساچوست!

دانشگاه هاروارد، یکی از مراکز آکادمیک پیشرو در جهان، به خودی خود یک جاذبه است که مملو از ساختمان های تاریخی و موزههای استثنایی است. اما بازدید از اطراف آن نیز به همان اندازه جذاب است. مغازه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و کتاب‌فروشی‌های اطراف میدان هاروارد در تمام ایام سال فعالیت می‌کنند.

موزه‌های هنر هاروارد اکنون سه مجموعه بزرگ را با هم ترکیب می‌کنند که هر کدام قبلا بهعنوان موزه‌های هنری بزرگ ایالاتمتحده رتبه‌بندی می‌شدند.

چهار موزه دیگر در سطح جهانی دو بلوک دورتر در خیابان آکسفورد قرار دارند، مجموعه‌های تحقیقاتی هاروارد در موزه باستان‌شناسی و قوم‌شناسی پی بادی، موزه کانی‌شناسی، موزه جانورشناسی تطبیقی و موزه گیاه‌شناسی به نمایش گذاشته شده‌اند. نمایشگاه‌های استثنایی بومیان آمریکا، هنر و مصنوعات را در چارچوب فرهنگی زنده نشان می‌دهند که با افزایش ارتباط با اروپایی‌ها تغییر کرد.

با این حال، بهترین نمایشگاه شناخته شده در اینجا دارای بیش از ۳۰۰۰ گل و گیاه شیشهای است، آنقدر واقعی که بهسختی میتوان باور کرد که آنها ساخته دست بشر هستند. راز نحوه ساخت آنها با سازندگانشان از بین رفت و این روند هرگز تکرار نشد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید