۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 55409487

در سال‌های اخیر شاهد به نمایش درآمدن سریال‌های بسیار خوبی از شبکه‌های معروف جهانی بوده‌ایم  دیدن اکثر آنها در کشور ایران به وسیله دانلود از سایت‌های دانلود فیلم مانند سایت نیکی دیلی امکان پذیر می باشد.

نیکی دیلی

بدون شک که در دوران طلایی بهترین سریال های خارجی به سر می‌بریم. برخی از بهترین سریال های خارجی در سال‌های اخیر پخش شده‌اند، از درام‌های پرماجرا تا خیال‌پردازانه‌ها و علمی تخیلی‌ و حتی سریال‌های پرزرق و برقی با کیفیت فیلم‌های سینمایی که همگی از ظرفیت‌های این رسانه به بهترین نحو بهره برده‌اند.در سال‌های اخیر شاهد به نمایش درآمدن سریال‌های بسیار خوبی از شبکه‌های معروف جهانی بوده‌ایم  دیدن اکثر آنها در کشور ایران به وسیله دانلود از سایت‌های دانلود فیلم مانند سایت نیکی دیلی امکان پذیر می باشد.


سریال کیمیای روح

کیمیای روح (به کره‌ای:환혼 و به انگلیسی:Alchemy of souls ) یک مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی به کارگردانی پارک جون-هوا می باشد و نوشتن فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی به عهده خواهران هونگ (هونگ می-ران و هونگ جونگ-اون) بوده، این مجموعه از 18 ژوئن 2022، از تی‌وی‌ان پخش شد.همچنین برای استریم در نتفلیکس در مناطق منتخب، در دسترس است. ژانر این سریال فانتزی ، عاشقانه و درام تاریخی می باشد که زبان اصلی آن کره ای است ودر 2فصل و مجموعا 30قسمت پخش شد که مدت زمان هر قسمت آن 60-70دقیقه می باشد.مسئولیت تولید این سریال بر عهده شرکت های استودیو دراگون وHigh Qualityبود و توزیع‌ کننده آن  تی‌وی‌ان و نتفلیکس می باشد. لی جه-ووک در نقش جانگ ووک، جونگ سو-مین در نقش مو دوک-یی، هوانگ مین-هیون در نقش سو یول، مون سونگ-هیون در نقش جوانی سو یول، شین سونگ-هو در نقش گو وون، یو جون-سانگ در نقش پارک جین، اوه نا-را در نقش کیم دو-جو و جو جه-یون در نقش جین مو از بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده اند.سریال کره ای کیمیای روح ، از همان قسمت‌های ابتدایی خود توانست در پلتفرم نتفیلیکس، ریتینگ بالایی را در بین سریال‌های کره ای بدست آورد. همچنین این سریال در IMDB امتیاز 8.7 از 10 و رضایت 96% مخاطبین گوگل را کسب نمود. با توجه به امتیاز بالای این سریال، دانلود سریال کیمیای روح را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم .خلاصه این مجموعه از این قرار است که،داستان جادوگران جوانی در کشور تخیلی دِهو را روایت می‌کند که بر سرنوشت پیچیدهٔ خود غلبه می‌کنند سرنوشت این افراد به دلیل کیمیای روح (روح مردگان به زنده ها باز می گردد) دچار پیچیدگی می شود. در این کشور ، جانگ اوک از خانواده جانگ راز ناخوشایندی در مورد تولد خود دارد که مردم سراسر کشور در مورد آن صحبت می کنند. او یک دردسر ساز است. جانگ ووک به طور اتفاقی مو دوک را ملاقات می کند. او یک جنگجوی نخبه است، اما روحش در بدن ضعیفی گرفتار شده است. او خدمتکار جانگ اوک می شود، اما مخفیانه به روش های جادویی را آموزش می دهد...

نیکی دیلی


سریال عاشقان آسمان سرخ

عاشقان آسمان سرخ ( به کره‌ای홍천기 ) یک مجموعهٔ تلویزیونی کره جنوبی و محصول سال 2021 است. این مجموعه به کارگردانی جانگ ته-یو و نویسندگی‌ها اون است. مجموعه عاشقان آسمان سرخ برگرفته از رمانی با همین نام اثر جونگ اون-گوول، یک درام تاریخی عاشقانهٔ فانتزی دربارهٔ تنها نقاش زن در دوران خیالی سلسلهٔ دان است که به‌طور خلاصه در اسناد تاریخی ثبت شده‌است، می باشد. ژانر این سریال عاشقانه ، فانتزی و تاریخی می باشد که سازنده آن استودیو اس (اس‌بی‌اس) و ویو (سرمایه‌گذاری تولید) نام دارد.تهیه‌کنندگان این اثر هان جونگ-هوا, لی گوانگ-سون و سو گیون هستند.استودیو اس(اس‌بی‌اس) و استودیو ته‌یو شرکت های تولید کننده و توزیع‌کننده آن‌ اس‌بی‌اس می باشند.تاریخ های‌انتشار اولیه این سریال در 30اوت 2021 و 26اکتبر2021 بوده که در 16قسمت که مدت زمان هر قسمت 70دقیقه است، پخش شده است.دانلود سریال خارجی آسمان سرخ را در لیست دانلود خود قرار دهید.  کیم یو-جونگ در نقش هونگ چون-گی، لی نام-کیونگ در نقش جوانی هونگ چون-گی، آن هیو-سوپ در نقش‌ها رام (ایل‌وول‌سونگ)، چوی سونگ-هون در نقش جوانی‌ها رام، گونگ میونگ در نقش شاهزاده بزرگ یانگ‌میونگ ، کیم جونگ-چول در نقش جوانی شاهزاده بزرگ یانگ‌میونگ، کواک شی-یانگ در نقش شاهزاده بزرگ جوهیانگ وپارک سانگ-هون در نقش جوانی شاهزاده بزرگ جوهیانگ، بازیگرانی هستند که در این سریال به هنرنمایی پرداخته اند.

این سریال توانسته در IMDb امتیاز6.7از 10 را کسب کند.

نیکی دیلی


داستان سریال کره ای عاشقان آسمان سرخ  به این شرح است که در کشوری خیالی به نام دن گوک می‌گذرد. ماجرا حول محور یک نقاش زن با استعداد به نام هونگ چون گی (کیم یو جونگ) و یک مرد نابینا و قدرتمند به نام ها رام (آن هیو سئوپ) است که می‌تواند صورت‌های فلکی را بخواند. آن‌ها از لحظه‌ای که با قدرت الهه سام شین متولد شدند، سرنوشتشان به یکدیگر گره خورده بود. نه سال پس از تولد، هارام خیلی تصادفی با چون گی، دختر نابینایی که از پدرش مراقبت می‌کرد، روبرو می‌شود و احساس عمیقی بینشان بوجود می‌آید. با این حال، در طی یک مراسم دعای باران برای تمام شدن خشکسالی و بیرون راندن ارواح شیطانی، هارام بینایی خود را از دست می‌دهد و چون گی بینایی‌اش را بدست می‌آورد اما این دو یکدیگر را گم می‌کنند و دیگر همدیگر را نمی‌بینند...

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید