وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شمار دیگری از تجهیزات نظامی اوکراین در جریان نبردهای شبانه روز گذشته نابود شد.

کشته شدن ۲۰۰ نظامی اوکراینی در نبرد با نیروهای روسی

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ده ها نظامی اوکراینی دیگر در نبردهای شبانه روز گذشته خبر داد.

وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه در گزارش خود از میدان نبرد با اوکراین اعلام کرد که در جریان درگیری ها در منطقه کوپیانسک بیش از ۳۰ سرباز اوکراینی کشته شدند و نیروهای روسی سه خودروی زرهی و سه خودروی دیگر متعلق به ارتش اوکراین نیز در نزدیکی کوپیانسک منهدم کردند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، در درگیری ها در نزدیکی منطقه کراسنی لیمان، نیروهای روسی نزدیک به۶۰ نظامی اوکراینی را کشتند. نیروهای روسی همچنین چهار خودروی زرهی اوکراین و سه خودروی دیگر را در نزدیکی کراسنی لیمان منهدم کردند.

در گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای ارتش این کشور بیش از ۸۰ سرباز اوکراینی و مزدور خارجی را در نزدیکی منطقه دونتسک به هلاکت رساندند. دو تانک، ۵ خودروی زرهی و چهار خودروی دیگر نیز در نزدیکی این منطقه منهدم شدند.

در درگیری ها در نزدیکی شهرک‌های پاولوفکا و ولادیمیروفکا نیروهای ارتش روسیه بیش از ۵۰ سرباز اوکراینی را کشتند و یک تانک و سه خودروی زرهی اوکراین نیز در اثر درگیری در نزدیکی شهرک‌های پاولوفکا و ولادیمیروفکا از بین رفت.

در بخشی از گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای روسیه ۵۸ واحد توپخانه اوکراینی را هدف قرار دادند.علاوه بر این، نیروهای روسی یک ایستگاه توپخانه خودکششی ساخت لهستانی را در دونتسک هدف قرار داده و منهدم کردند. انهدام سه سامانه توپخانه ام ۷۷۷ ساخت آمریکا در منطقه خارکف نیز از دیگر خسارات ارتش اوکراین در نبردهای شبانه روز گذشته بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید