امروزه افراد با هدف‌های متفاوتی اقدام به خرید باغ ویلا در زیبادشت یا خرید باغ ویلا در محمدشهر کرج می‌کنند و بی‌شک این خرید می‌تواند در آینده به عنوان سرمایه‌گذاری، برای شما منفعت زیادی به همراه داشته باشد.

بهشت گمشده غرب تهران کجاست؟

مناطقی در غرب تهران قرار دارند که از آن‌ها به نام بهشت گمشده در غرب تهران یاد می‌شود؛ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با خرید باغ ویلا در غرب تهران، سرمایه‌ای مطلوب برای خود در آینده به جای بگذارید و تکه‌ای از بهشت گمشده غرب تهران را از آن خود کنید.

خرید باغ ویلا در زیبادشت کرج

منطقه‌ای خوش آب وهوا و سرسبز در استان البرز قرار دارد که با پوشش گیاهی سرشار و غنی خود همواره میزبان بسیاری از گردشگران و همچنین خریداران عزیز باغ ویلا است؛ این منطقه زیبادشت نام دارد.

طبق گزارش‌های مرکز آمار ایران، این منطقه دارای جمعیتی بیش از ۱۲ هزار نفر است و وسعت زمین‌های این منطقه تقریبا برابر با ۱۴۰۰ هکتار بوده و قدمتی چند هزار ساله دارد.

قدمت بالا و وجود درخت‌های تنومند در این منطقه باعث شده تا آب وهوایی مطلوب در این منطقه حکم‌فرما باشد و به همین دلیل عده‌ی زیادی اقدام به خرید باغ ویلا در زیبادشت کنند؛ زیرا این منطقه علاوه‌بر آب وهوای مطلوب دارای امنیت بالا و کیفیت مناسبی برای سکونت است.

منطقه زیبادشت از نظر موقعیت مکانی در مسیر جاده‌ی ماهدشت و مرز بین شهرستان کرج و شهر صفادشت قرار گرفته که یکی از توابع استان تهران محسوب می‌شود و این منطقه در قسمت جنوبی روستای کرج و مرکز البرز محسوب می‌شود.

طبیعت روستای زیبادشت کرج

این روستا از آب وهوایی مطلوب، منظره‌های آرامشبخش و دل‌انگیز و همچنین فضای سبز فوق‌العاده رویایی برخوردار است که گویی انگار این روستا را نقاشی کرده‌اند. از آنجایی که این روستا از آب وهوای بی‌نظیری در فصل‌های تابستان و بهار برخوردار است، گردشگران و مسافران زیادی در این ایام به این منطقه مراجعه می‌کنند و در طول روز از اقلیم و آب وهوای دلچسب آن نهایت لذت را می‌برند.

منطقه زیبادشت کرج به سه قسمت اصلی منطقه زیبادشت شمالی، منطقه زیبادشت مرکزی و شهرک کوی جامی تقسیم می‌شود و تمام مناطق آن برای خرید باغ ویلا زیبادشت و داشتن تفریح چند روزه بسیار مناسب هستند. اگر سرمایه‌ای در اختیار دارید که می‌خواهید بیهوده آن را به باد ندهید، بهترین پیشنهاد برای شما خرید باغ ویلا در زیبادشت کرج است.

منطقه زیبادشت شمال

بهشت گمشده غرب تهران کجاست؟

این منطقه دارای ۱۸۰ قطعه زمین با متراژهای متفاوت بوده که تمامی آن‌ها از سند شش دانگ که کاربری باغ و ویلا دارند، برخوردار هستند و همین موضوع باعث شده تا میزان ارزشمندی این املاک چندین برابر شود.

این منطقه از نظر قیمت و موقعیت مکانی جزو بهترین و در عین حال ارزشمندترین مناطق زیبادشت کرج محسوب می‌شود که با دوربین مدار بسته، گیت ورودی و نگهبان امنیت بالایی را برای مالکان فراهم کرده است.

خیابان‌ها و کوچه‌های این منطقه به خوبی آسفالت و جدول کشی شده و از این نظر نظم بسیار خوبی به منطقه داده و باعث سهولت در رفت وآمد شده است. با خرید باغ ویلا در زیبادشت می‌توانید از تمامی این مزایا برخوردار شوید.

منطقه زیبادشت مرکزی

این منطقه نسبت به منطقه زیبادشت شمالی بزرگ‌تر بوده و تعداد ۴۰۰ قطعه زمین با متراژهای مختلف در آن وجود دارند که بیشتر شامل ویلاها و باغ‌های قدیمی است. دهیاری این منطقه برای هر قطعه زمین موجود در ان با هر متراژی ۳۵۰ متر بنا در نظر گرفته که با رای کمیسیون ماده ۱۰۰ قابل ساخت و اجرا است و از دیگر محاسن آن می‌توان به اسناد و مدارک معتبر این قطعات اشاره کرد که امکان خرید باغ ویلا در زیبادشت کرج را به‌راحتی و بدون دغدغه مشکل برای شما فراهم می‌کند.

از پررنگ‌ترین ویژگی‌های قطعات این منطقه می‌توان به انشعابات ان اشاره کرد که در ملک‌ها موجود هستند و تمامی آن‌ها دارای کنتور قانونی بوده و از لحاظ شرع و عرف برای شما هیچ‌گونه مشکلی ایجاد نمی‌کند. با خرید باغ ویلا در غرب تهران همه جوره سود خواهید کرد.

باغ ویلا در محمدشهر کرج

محمدشهر کرج، یکی از شهرهای استان البرز محسوب می‌شود و در قسمت مرکزی شهرستان کرج قرار گرفته است. محمدشهر کرج به دلیل داشتن مزایای فراوان مانند آب وهوای معتدل، دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی (مترو و اتوبوس)، آب وهوای خنک و عاری از آلودگی، داشتن قیمت مناسب نسبت به شهرستان‌ها اطراف، و طبیعت چشم‌نواز و بکر توانسته بهترین منطقه برای خرید باغ ویلا در محمدشهر کرج باشد و از این لحاظ توجه بسیاری از پایتخت‌نشینان را به خود جلب کرده است؛ افراد زیادی در پایتخت حضور دارند که باتوجه به مزایای فراوان این منطقه قصد خرید باغ ویلا در محمدشهر کرج را دارند.

با خرید باغ ویلا در غرب تهران می‌توانید از تمامی این مزایا و امکانات برخوردار شوید و ملکی بی‌عیب و نقص در منطقه‌ای عالی داشته باشید.

شما می‌توانید در بلوار دشت بهشت شهرستان کرج، بزرگ‌ترین بازار مبل این منطقه را شاهد باشید و اگر در امتداد همین خیابان به سمت شرق حرکت کنید، شاهد مغازه، پاساژ و مجتمع‌های تجاری زیادی مانند شریعت پروما، پردیسان و... خواهید بود که اکنون به مرکز فروش مبل‌های دست دوم تبدیل شده‌اند.

باتوجه به تمام این امکانات و مزایا، خرید باغ ویلا در محمدشهر کرج به شدت پیشنهاد می‌شود.

طبیعت محمدشهر کرج

محمدشهر کرج به دلیل برخوردار بودن از آب وهوای معتدل و همچنین داشتن آب‌های زیرزمینی که دارد، برای کشاورزی و زراعت بسیار مناسب بوده و بومی نشینان این منطقه از همین راه گذر عمر کرده و درآمدزایی می‌کنند.

بهشت گمشده غرب تهران کجاست؟

جمع بندی

اگر قصد خرید باغ ویلا در غرب تهران را دارید، منطقه زیبادشت و محمدشهر کرج را فراموش نکنید؛ خرید باغ ویلا در محمدشهر کرج و خرید باغ ویلا در زیبادشت کرج امروزه در بین خواهان ملک بسیار شایع شده و افراد زیادی قصد خریداری ملک در این مناطق را دارند.

خرید باغ ویلا در زیبادشت کرج همان طور که در مقاله گفتیم، مزایای زیادی ازجمله آب وهوای مطلوب، سند شش دانگ، دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی و... را برای شما به همراه خواهد داشت و به همین دلیل اگر قصد خرید باغ ویلا دارید، بهترین منطقه پیشنهادی برای شما روستای زیبادشت کرج و محمدشهر کرج است.

این امر مهم با مشورتی رایگان با کادر مجرب مشاورین املاک صناملک با مدیریت قوی محمدرضا صناعی برای شما خریدار محترم آسانتر خواهد شد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید