یکی از بخش‌های مهم زندگی انسان‌ها را نظافت تشکیل می‌دهد که ممکن است در طول روزمره ساعات زیادی برای انجام این کار سپری شود.

خرید زمین شوی برقی برای نظافت زمین

در محیط‌های پر رفت­وآمد و مکان‌های عمومی، کف‌پوش‌ها به‌صورت مداوم در معرض آلودگی هستند و سطح آن‌ها بسیار کثیف است. روش‌های سنتی برای تمیزکردن این قسمت‌ها دشوار است و نمی‌تواند کیفیت مطلوبی داشته باشد؛ در نتیجه می‌توان از روش‌های دیگر نظافت صنعتی استفاده کرد که در مدت‌زمان کمتر، تمیزکاری بیشتری انجام می‌شود.

زمین شوی یا اسکرابر به دستگاه نظافت صنعتی گفته می‌شود که دارای دو نوع دستی و سرنشین‌دار است. این زمین‌شوی‌ها بر اساس انرژی مورد استفاده برای ادامه کار، دارای انواع کابلی یا باتری­دار نیز هستند. نوع دیگر این محصولات، زمین شوی خانگی است که ویژگی‌های متفاوتی با دستگاه‌های صنعتی دارد و جهت استفاده در محیط خانه طراحی شده است. برای شناخت عمیق‌تر این دستگاه، با ما همراه باشید.

معرفی زمین شوی صنعتی

این دستگاه به‌راحتی می‌تواند محیط موردنظر را بشورد و خشک کند. اجزای اصلی این زمین‌شوی شامل برس، تی مکش و پد است. زمین شوی برقی در هنگام کار از جریان مستقیم انرژی استفاده می‌کنند. برس دستگاه با استفاده از موتور می‌چرخد و مکش آن نیز از طریق موتور کار می‌کند. سیستم خشک‌کن تعبیه شده در این دستگاه از تی و مکش برای جمع‌آوری آب کثیف استفاده می‌کند.

سطوح شسته‌شده پس از خشک‌شدن با استفاده از پد یا برس پولیش براق می‌شود. این برس­ها از آب و محلول شستشو استفاده می‌کنند. در داخل دستگاه نیز مخزن آب کثیف و آب تمیز به‌صورت جداگانه طراحی شده‌ است. این دستگاه‌ها به‌صورت دستی کار می‌کنند و اپراتور باید برای جلوبردن آن در پشت دستگاه بایستد. انواع دستگاه زمین شوی تجاری شامل دستگاه کابلی یا شارژی است که در ادامه به صورت مختصر به ارائه آن‌ها پرداخته‌ایم:

خرید زمین شوی برقی برای نظافت زمین

دستگاه زمین شوی کابلی

این دستگاه به­طور مستقیم به برق شهری وصل می‌شود و در طول استفاده شارژ آن تمام نمی‌شود و محدودیت استفاده ندارد. اما باید به این نکته توجه کرد که این اسکرابر از نظر شعاع کارکرد محدود است و در محیط‌های با تردد بالا استفاده از آن دشوار است. در مقابل استفاده از زمین شوی کابلی هزینه‌های اولیه کمتری دارد و میزان قدرت و توان کارکرد آن زیاد است؛ همچنین هزینه نگهداری آن پایین است.

خرید زمین شوی برقی برای نظافت زمین

دستگاه زمین شوی شارژی

این وسیله صنعتی برای روند کار خود نیاز به باتری دارد و برای استفاده در بازه‌های زمانی معین مناسب است. در محیط‌هایی که دسترسی به برق دشوار باشد، می‌توان از این نوع اسکرابر استفاده کرد. بیشترین مدل‌های زمین شوی باتری‌ دار به­صورتی طراحی می‌شوند که سرنشین بر روی دستگاه قرار بگیرد و آن را هدایت کند.

این نوع دستگاه صنعتی هزینه استهلاک و خرید بیشتری دارد. دستگاه‌ اسکرابر شارژی به­صورتی تولید می‌شود که ابعاد فشرده‌ای داشته باشد و در محیط‌های دارای وسعت کم یا دسترسی محدود به‌راحتی استفاده شود. این دستگاه‌ها از نظر شعاع عملیاتی محدودیتی ندارند.

خرید زمین شوی برقی برای نظافت زمین

مزایای استفاده از زمین شوی صنعتی

در حالت کلی می‌توان گفت استفاده از زمین شوی صنعتی نسبت به نمونه‌های سنتی مزیت‌های خاصی دارد. این مزایا شامل موارد زیر است:

  • افزایش سرعت و کیفیت نظافت: با استفاده از این دستگاه‌ها سرعت تمیزکاری بیشتر می‌شود. در داخل اسکرابر نیز برس‌های مخصوصی قرار دارد که فشار و سرعت زیادی دارند و می‌توانند هر نوع آلودگی را از سطوح پاک کنند و در نتیجه کیفیت شستشو را افزایش ­دهند.
  • خشک کردن سطوح شسته‌شده: این دستگاه کف شوی می‌تواند همراه با شستن محیط به‌صورت همزمان سطوح را خشک کند؛ در نتیجه خطرات ناشی از مرطوب ماندن سطوح مثل لیزخوردن به حداقل می‌رسد و میزان جذب آلودگی نیز کاهش پیدا می‌کند.
  • افزایش میزان بهداشت محیط: اسکرابر به‌راحتی می‌تواند تمام آلودگی‌ها را از سطح محیط پاک‌سازی کند و تمام حفره‌ها یا درزهای کف‌پوش‌ها را به­طور کامل تمیز کند. علاوه­براین، کاربر با آلودگی‌ها تماس ندارد و ایمنی و سلامت او نیز به خطر نمی‌افتد.
  • کاهش هزینه‌های تمیزکاری: پاک‌سازی محیط‌های دارای وسعت زیاد نیاز به نیروهای خدماتی بیشتری دارد و در مقابل هزینه‌های آن بسیار زیاد است. اما وجود یک دستگاه می‌تواند تعداد نیروها را کاهش دهد و سرعت و کیفیت عملیات تمیزکاری را افزایش دهد و از این طریق هزینه‌های نظافت را کمتر کند.

بهترین شرکت تولید کننده زمین شوی صنعتی

اسکرابر  کماک (COMAC)

خرید زمین شوی برقی برای نظافت زمین

اولین برندی که قصد معرفی آن را داریم، برند کماک است. این برند ایتالیایی، یکی از اصلی­‌ترین تولیدکنندگان زمین شوهای صنعتی است. محصولات کماک، مطابق با نیاز کاربران طراحی و ساخته شده است. متریال استفاده شده در زمین شوی ایتالیایی کماک COMAC از بهترین مواد اولیه است و به افرادی که قصد خرید زمین شوی صنعتی را دارند؛ اجازه می‌دهد تا سال‌های‌سال بدون هیچ خرابی از آن استفاده کنند.

طراحان این محصول، علاوه بر کاربردی بودن آن به داشتن ظاهر زیبای محصولات خود نیز توجه ویژه‌ای داشته‌اند و نسبت به سایر محصولات مشابه از ظاهر خاصی برخوردارند. شرکت اتحاد صنعت صدرا نماینده انحصاری برند کماک ایتالیا در ایران است.

این شرکت که تنها واردکننده این محصولات درجه یک ایتالیایی است. کیفیت محصولات برند کماک کاملا توسط این مجموعه تایید و تضمین شده است و به همین سبب برای خرید زمین شوی صنعتی از برند کماک می‌توانید با خیال راحت اقدام کنید.

شرکت اتحاد صنعت صدرا، به عنوان تنها نماینده این برند در ایران برای حمایت از خریداران و تضمین کیفیت محصولات کماک، یک سال گارانتی بی‌قیدوشرط و ۱۵ سال خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به سایت آن‌ها سر بزنید و از محصولات برند کماک و دیگر برندهای موجود در این مجموعه دیدن فرمایید و ازتنوع قیمت اسکرابر صنعتی آگاه شوید.

اسکرابر  کلمبوس (Columbus)

کلمبوس، یکی‌ دیگر از تولیدکنندگان زمین‌شوهای صنعتی است که مبدا آن در اروپا می­باشد. این برند، همواره به دنبال طراحی‌های خلاقانه کف شوها است. کلمبوس، انواع مدل‌های اسکرابرهای صنعتی را تولید می‌کند. پیش از خرید زمین شوی صنعتی کلمبوس بهتر است کارایی دستگاه‌های این شرکت را بررسی کنید و مطابق یا فضای خود، دستگاه مناسب را تهیه نمایید.

اسکرابر کارچر (Karcher)

کارچر، برند دیگری است که تجهیزات نظافت صنعتی را تولید می‌کند . این شرکت آلمانی، به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در ساخت کف شوی صنعتی شناخته می‌شود. محصولات این شرکت تنوع بالایی دارد که کار را برای خرید خرید این دستگاه­ها آسان می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که با هر بودجه‌ای و با هر فضایی یک مدل مناسب را تهیه کنید.

دیگر برند های اسکرابر و زمین شوی ایرانی و خارجی

  1. زمین شوی نیلفیسک nilfisk
  2. زمین شوی لاور LAVOR 
  3. زمین شوی IPC
  4. تنانت Tennant
  5. زمین شوی مارشال Marshal
  6. زمین شوی RCM
  7. زمین شوی MTCO
  8. زمین شوی گادلی Gadlee
  9. زمین شوی کلینفیکس CleanFix 
  10. زمین شوی کلین وک Clean Vac

نتیجه‌گیری‌

پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت انسان در استفاده از ماشین‌آلات باعث شده فعالیت‌های گوناگون از حالت سنتی به صنعتی تغییر کنند. انجام نظافت با استفاده از دستگاه زمین شوی صنعتی، یکی از روش‌های مدرنی است که کاربرد زیادی دارد. کف شوی صنعتی دارای انواع شارژی یا کابلی است و با توجه به نیاز محیط می‌توان نمونه خاصی از آن را استفاده کرد. شما می‌توانید از طریق مجموعه اتحاد صنعت صدرا اسکرابر مورد نظرتان را خریداری کنید.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید