این شهربازی بیش از همه به ۱۰ رولر کوستر وارونه‌اش بین اهالی و گردشگران شهرت دارد. بهشت چایم لانگ با گستره وسیعی از امکانات، وسایل بازی و جاذبه‌ها، مقصدی مناسب برای تمامی سنین و سلایق است.

بهشت چایم لانگ(گوانگ‌دونگ چین)

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر سفر به یکی از شهرهای خارجی در لیست برنامه ریزی سالانه شما قرار دارد، سفر به استان گوانگ‌دونگ چین را در لیست خود قرار دهید. طبق آخرین سرشماری، این استان حدود 108 میلیون نفر جمعیت دارد که جزء پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان و کشور چین است. این شهر قدیمی پر از مکان‌ها و جاذبه‌های دیدنی است که بازدید از آن‌ها شما را با تاریخ و فرهنگ مردمان چینی آشنا می‌کند. برای اینکه بتوانید با دیدنی‌های استان گوانگ‌دونگ آشنا شوید، همراه ما باشید.

موزه مقبره شاه نانیو

دیدنی‌های استان گوانگ‌دونگ چین + عکس

موزه مقبره شاه نانیو یکی از دیدنی‌های استان گوانگ‌دونگ چین است که نما و ظاهری بسیار جذاب دارد. این مقبره میزبان قبر دو هزار ساله شاه نانیو، ژائو موی است. شاه ژائو موی بین سال‌های ۱۳۷ تا ۱۲۲ میلادی می‌زیسته است و مقبره قدیمی وی در سال ۱۹۸۳، در شهر گوانگجو کشور چین کشف شد. موزه‌ای جالب در سال ۱۹۸۸، در این مکان بنا نهادند که در آن می‌توان از مقبره شاه نانیو و دیگر قطعات یافت شده در جریان حفاری بازدید کرد. مجموعه موزه مقبره شاه نانیو شامل بیش از هزار قطعه است که از جمله آن‌ها می‌توان به ظروف طلا و نقره، آلات موسیقی و قربانی‌های انسانی اشاره کرد.

بهشت چایم لانگ

دیدنی‌های استان گوانگ‌دونگ چین + عکس

از دیگر دیدنی‌های استان گوانگ‌دونگ چین، بهشت چایم لانگ است. مجموعه بهشت چایم لانگ افتتاح در سال ۲۰۰۶، به عنوان بزرگ‌ترین شهربازی چین و یکی از مشهورترین‌ها در این کشور در سال 2006 افتتاح شد. این شهربازی بیش از همه به ۱۰ رولر کوستر وارونه‌اش بین اهالی و گردشگران شهرت دارد. بهشت چایم لانگ با گستره وسیعی از امکانات، وسایل بازی و جاذبه‌ها، مقصدی مناسب برای تمامی سنین و سلایق است. همچنین، رژه‌های جذاب و اجراهای هیجان‌انگیز در تمام ساعات روز در این پارک صورت می‌گیرد که طرفداران بسیاری را در بین کودکان و نوجوانان دارد.

آکواریوم امپراطوری اقیانوس چیملانگ

دیدنی‌های استان گوانگ‌دونگ چین + عکس

آکواریوم امپراطوری اقیانوس چیملانگ در لیست دیدنی‌های استان گوانگ‌دونگ چین قرار دارد. این آکواریوم جذاب یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های دنیا محسوب می‌شود و شامل هشت محوطه‌ی موضوعی در یک پارک است که هریک از آن‌ها بخش متفاوتی از اقیانوس را نشان می‌دهند. یکی از قسمت‌های این آکواریوم با نام نمایشگاه کوسه نهنگ چیملانگ، مناظری خیره‌کننده را از بزرگ‌ترین جانوران دنیا به‌ کمک پنجره‌ی بسیار بزرگ به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند. جزیره‌ی دلفین و لانه‌ی سمور آبی از دیگر بخش‌های جذاب این آکواریوم هستند که هنگام بازدید از مجموعه آکواریوم سری به آن بزنید. نمایش شیرهای دریایی نیز از دیگر برنامه‌های جالب آکواریوم است که در آن شیرهای دریایی حرکات آکروباتیک را با آهنگ‌های تانگو، راک و سامبای برزیلی به‌ نمایش می‌گذارند. بازدید از مجموعه دریایی زیبا برای تمام سنین به خصوص کودکان جذاب و هیجان انگیز است.

جزیره شامیان

دیدنی‌های استان گوانگ‌دونگ چین + عکس

یکی دیگر از دیدنی‌های استان گوانگ‌دونگ چین، جزیره شامیان است که حدود ۰.۳ کیلومتر مربع مساحت دارد. جزیره شامیان در قرن نوزدهم، توسط دولت کینگ بین فرانسه و انگلیس تقسیم شد. تمام مسیرهای پیاده‌روی و ساختمان تاریخی شامیان که به سبک اروپایی هستند، همگی نشان از حال‌وهوای دوران استعمار اروپایی این جزیره دارند. تعدادی هتل، فروشگاه توریستی و رستوران‌ نیز برای خدمات تفریحی و رفاهی به گردشگران در این جزیره جای گرفته‌اند که بر جذابیت آن می‌افزایند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید