۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 55406613

در خیابان پکن علاوه بر بوتیک‌های متعدد، فروشگاه‌های سوغاتی، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف، دو محوطه باستان‌شناسی زیرزمینی نیز جای گرفته‌اند که نشان از عمر بسیار طولانی آن دارند.

خیابان پکن(مراکز خرید گوانگ‌دونگ)

سلام نو-سرویس گردشگری: برخی از افراد فکر می‌کنند که سفر تفریحی تنها شامل گردش در سطح شهر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن است، اما در حیقیقت اینگونه نیست. استان گوانگ ‌دونگ کشور چین دارای مراکز خرید سنتی و مدرن بسیاری است که بازدید از آن‌ها و خرید هر چه می‌خواهید شما را به وجد خواهد آورد. قسمت خرید سفر یکی از جذاب‌ترین ‌هاست که گاهی برخی از افراد تنها به دلیل خرید برندهای معروف و اصل به برخی از مقاصد سفر می‌کنند. همراه ما با مراکز خرید گوانگ‌دونگ آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

خیابان دونگ مین

مراکز خرید گوانگ‌دونگ

خیابان دونگ مین یکی از مراکز خرید گوانگ‌دونگ است که پا گذاشتن به آنجا و گردش برایتان جالب خواهد بود. خیابان دونگ مین متشکل از فروشگاه‌ها و غرفه‌های سنتی و مدرن متعددی است که در آن‌ها می‌توانید انواع و اقسام کالا را، از سوغاتی گرفته تا کیف، لباس و پرده‌های دست‌بافت، تهیه کنید. فروشگاه‌های این خیابان اجناس خود را با قیمت پایین و در عین کیفیت زیاد به گردشگران و مشتریان عرضه می‌کنند. همچنین، دکه‌های دستفروشان، دکه‌های فروش انواع غذاهای خیابانی و چینی، رستوران‌ها و فست‌فودهای متعددی در دونگ مین جای گرفته‌اند. شما می‌توانید روز تفریحی جذابی را در این خیابان سپری کنید، هم گردش کنید، هم خریدهای مختلف خود را با نازل‌ترین قیمت‌ها انجام دهید.

مرکز خرید کوکو پارک

مراکز خرید گوانگ‌دونگ

از دیگر مراکز خرید گوانگ‌دونگ، مرکز خرید کوکو پارک است. این مرکز خرید زیبا در پنج طبقه و با مساحتی معادل به ۸۵ هزار متر مربع بنا شده و در مرکز شنزن استان گوانگ‌دونگ قرار دارد. مرکز خرید کوکو پارک متشکل از مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها است که انواع کالا، از پوشاک گرفته تا لوازم دیجیتال و لوازم خانه، از برندهای بین‌المللی سطح جهان در آن به مشتریان عرضه می‌شود. تعدادی زیادی کافه و رستوران در این مرکز خرید جای گرفته‌اند و یک مجموعه سینمایی با پنج پرده از دیگر امکانات تفریحی کوکو پارک است. همچنین، دو محوطه مخصوص بازی کودکان با تم‌های مختلف در این مجتمع وجود دارد که برای سرگرم کردن کودکان در زمان خرید عالی است.

خیابان پکن

مراکز خرید گوانگ‌دونگ

خیابان پکن نیز در لیست مراکز خرید گوانگ‌دونگ قرار دارد. این خیابان معروف و جذاب با ترکیبی از فضاهای مدرن و تاریخی، در مرکز شهر گوانگ‌دونگ یا گوانگجو قرار دارد. قدمت این خیابان خرید کهن به حدود هزار سال پیش بازمی‌گردد و در زمان فرمانروایی سلسله سانگ بنا شده است. در خیابان پکن علاوه بر بوتیک‌های متعدد، فروشگاه‌های سوغاتی، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف، دو محوطه باستان‌شناسی زیرزمینی نیز جای گرفته‌اند که نشان از عمر بسیار طولانی آن دارند. بازدید از این خیابان هزینه‌ای نداشته و شما را به تاریخ هزار سال پیش چین پرتاب می‌کند.

مرکز خرید بین‌المللی وان لینک

مراکز خرید گوانگ‌دونگ

مرکز خرید بین‌المللی وان لینک جزء مراکز خرید گوانگ‌دونگ است که شهرت بسیار فراوانی دارد. این مجموعه خرید بزرگ‌ترین بازار عمده‌فروشی با انواع هدایا، اسباب بازی‌ها، لوازم دکوراسیون خانه، جواهرات، لوازم جانبی و... در استان گوانگ‌دونگ کشور چین است. مرکز خرید وان لینک هشت طبقه دارد که از طبقه اول تا سوم انواع فروشگاه‌های هدایا، سوغاتی، جواهرات، کالاهای روزانه، لوازم جانبی تلفن و... عرضه می‌شود و از طبقه چهارم تا هفتم فروشگاه‌های دکوراسیون منزل و فروش زیورآلات جای گرفته‌اند. اگر قصد خرید عمده از فروشگاه‌های این مرکز خرید را دارید باید به مقدار ۶ یا ۱۲ کالا خرید کنید، تا به قیمت عمده‌فروشی و قیمتی نصف قیمت عادی برایتان محاسبه شود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید