تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان فردا تعطیل است.

مدارس کدام استان فردا سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا،کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوای اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و تصویب کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان، تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان و مناطق فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین‌شهر و فولادشهر فردا (سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه) تعطیل است.

همچنین اجرای طرح محدودیت تردد خودروها به‌صورت زوج و فرد در محدوده ترافیکی مصوب شهر اصفهان از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ تا پایان روز پنج‌شنبه ۲۴ آذرماه مصوب شد.

براساس اعلام این کارگروه، مقرر شد از انجام هرگونه فعالیت عمومی اعم از ورزش‌های همگانی و ... در فضای باز پیشگیری و الزامات بهداشتی مرتبط با آلودگی هوا توسط مرکز بهداشت استان اطلاع رسانی شود. اداره کل محیط زیست استان نیز باید نسبت به تشدید پایش واحدهای آلاینده شناسایی شده و برخورد با تخلفات در این حوزه اقدام کند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، با تصویب این کارگروه برخوردهای قانونی با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی تشدید می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    چرا دبیرستانی ها و راهنمایی ها رو هم تعطیل نمیکنین؟ مگه ما تو این هوا نفس نمیکشیم؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید