مرکز هنری شانگهای میزبان بهترین اجراهای هنری، کنسرت‌های موسیقی کلاسیک، اپرا و اجراهای برتر تئاتر است.

مرکز هنر شرقی شانگهای

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر از عاشقان سفر و مسافرت هستید و قصد دارید در آینده‌ای نزدیک به یک کشور و شهر خارجی سفر کنید، سفر به شهر شانگهای چین را در نظر بگیرید. این شهر پر جمعیت منبع مناطق و اماکن دیدنی است که روزهای گردشی زیبایی را برایتان به دنبال دارد. علی‌رغم پیشرفت روزافزون شهر شانگهای، مناطق دیدنی شانگهای سبک و سیاق تاریخی خود را حفظ کرده‌اند. گردش در بین این مناطق شما را با تاریخ زیبای مردمان چینی آشنا کرده و دروازه جدیدی از آن به رویتان باز می‌کند. همراه ما با انواع مناطق دیدنی شانگهای آشنا شوید، تا هنگام گردش در آن دچار سردرگمی نشوید.

برج جین مائو

مناطق دیدنی که باید در  شانگهای ببینید

برج جین مائو از مناطق دیدنی شانگهای است که با ۴۲۰ متر ارتفاع به‌ عنوان دومین برج بلند کشور چین و چهارمین برج بلند دنیا شناخته می‌شود. برج جین مائو با طراحی زیبا و بی‌نظیر خود، در ناحیه تجاری لوجیازوی شهر شانگهای قرار دارد. پله‌های جذاب و شگفت‌انگیز این برج مدرن تحت تاثیر معماری سنتی چین طراحی شده‌اند. این برج شامل یک هتل ۵ ستاره، مراکز خرید، تعدادی رستوران و یک سکوی بازدید برای دید زدن کل شهر است. برای تماشای چشم‌انداز پانورامای شهر می‌توانید به سکوی بازدید در طبقه ۸۸ برج بروید و از مناظر شانگهای لذت ببرید. اما در نظر بگیرید، این سکو شامل تهیه بلیط می‌شود و ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

مرکز هنر شرقی شانگهای

مناطق دیدنی که باید در  شانگهای ببینید

مرکز هنر شرقی شانگهای در لیست مناطق دیدنی شانگهای قرار دارد که بازدید از آن برایتان جالب خواهد بود. مرکز هنر شرقی شهر شانگهای، یک مرکز فرهنگی برجسته با امکانات کامل فرهنگی است که در سال ۲۰۰۴ در طی کنسرت سال نو افتتاح شد. این مرکز متشکل از ۵ سالن است که هماهنگ به یک‌دیگر متصل شده‌اند و شکل یک پروانه را ایجاد کرده‌اند. این مرکز هنری دارای سالن ورودی، سالن کنسرت، سالن اپرا، سالن نمایش و سالن نمایشگاه است. سقف این سازه زیبا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، در طول شب تغییر رنگ می‌دهد تا منعکس‌کننده ماهیت اجرای داخل سالن باشد. مرکز هنری شانگهای میزبان بهترین اجراهای هنری، کنسرت‌های موسیقی کلاسیک، اپرا و اجراهای برتر تئاتر است.

شهر باستانی جوجیاجیائو

مناطق دیدنی که باید در  شانگهای ببینید

از مناطق دیدنی شانگهای که بازدید از آن جذابی بسیاری را برایتان به همراه دارد، بازدید از شهر باستانی جوجیاجیائو است. این شهر باستانی با نام‌های شهر آبی جوجیاجیائو، شهر باستانی ژوجیاجیائو و ونیز شانگهای نیز شناخته می‌شود. این شهر کهن در منطقه‌ی چینگ‌پو، در حومه شهر شانگهای واقع شده است. شهر ونیز شانگهای ۱۷۰۰ سال پیش پایه‌گذاری شد و آثار باستانی متعلق به پنج هزار سال پیش در اطراف آن پیدا شده است. ۳۶ پل سنگی قدیمی و تعدادی رود، بخش‌های مختلف شهر را به هم پیوند می‌دهد. بسیاری از بناهای قدیمی جوجیاجیائو، هنوز پابرجا باقی مانده‌اند. در این شهر آبی، درست همانند شهر رویایی ونیز در کشور ایتالیا، برای رفت و آمد در سطح شهر از قایق‌های مخصوص استفاده می‌کنند. کوچه‌های این شهر زیبا مانند نقاشی‌های سنتی سنگ‌ فرش شده و طراحی مارپیچی آن‌ها برای گردشگران خارجی گیج کننده است. این منطقه همچنین شامل دارای باغ‌های فراوان سرسبزی است که محل تفریحی زیبایی برای شما و تمام اعضای خانواده‌تان است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید