از جاذبه‎‌های گردشگری شانگ های که سالانه میزبان گردشگران بسیاری بوده، پارک مجسمه‌های جینگ آن است.

پارک مجسمه‌های جینگ آن(شانگهای)

سلام نو-سرویس گردشگری: شانگهای یکی از شهرهای کشور چین با حدود ۲۴ میلیون نفر جمعیت است که پر جمعیت‌ترین شهر جهان است. این شهر پر تراکم یکی از مراکز اقتصادی کل جهان است. شانگهای شهری مدرن و وسیع است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری است. برای اینکه یک برنامه سفری جذاب به شانگهای چین بچینید، باید اطلاعات کاربردی راجع به جاذبه‌های گردشگری شانگهای، اماکن تفریحی و دیدنی به دست آورید. همراه ما از گردش در این شهر زیبا لذت ببرید.

آکواریوم اقیانوس شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای + عکس

از جاذبه‌های گردشگری شانگهای آکواریوم اقیانوس این شهر است که جذاب‌ترین مکان تفریحی این شهر به شمار می‌رود. این آکواریوم با نام آکواریوم اقیانوسی شانگهای نیز شهرت دارد. این آکواریوم شامل تکنولوژی‌ بسیار پیشرفته از جمله تونل ۱۶۸ متری است که از آن به ‌عنوان یکی از طولانی‌ترین تونل‌های آکواریومی در سرتاسر جهان یاد می‌کنند. این مجموعه شامل قسمت‌های دیدنی بسیاری است که بازدیدکنندگان می‌توانند از بخش‌های جذاب شامل آبسنگ‌ مرجانی، اقیانوس باز، غار کلپ، خلیج کوسه و آبسنگ ساحلی دیدن کنند. علاوه بر بخش آکواریومی این مجموعه شامل برخی از نمایشگاه‌های منطقه چین، منطقه آفریقا و منطقه آمریکای جنوب می‌شود. اگر از علاقه‌مندان دریا و آبزیان هستید، بازدید از این آکواریوم شما را به وجد خواهد آورد.

پارک مجسمه‌های جینگ آن

جاذبه‌های گردشگری شانگهای + عکس

از جاذبه‎‌های گردشگری شانگ های که سالانه میزبان گردشگران بسیاری بوده، پارک مجسمه‌های جینگ آن است. رفتن به این پارک تنها شامل دید و بازدید نمی‌شود، بلکه کودکان اعضای خانوداه می‌توانند شروع به بازی و خوش‌گذرانی کرده و بزرگسالان خستگی گردشگری را به در کنند. پارک مجسمه‌های جینگ آن شامل فضایی سبز و دلپذیر به همراه گل‌ها، درخت‌ها و مسیرهای پیاده‌روی است که در دل شهر شانگهای قرار دارد. همانگونه که از نام این پارک پیداست، پارک به طور دایمی میزبان مجسمه‌ها، آثار هنری و نمایشگاه‌های ویژه است. حدود ۳۰۰ اصله درخت در این پارک سر به فلک افراشته‌اند که شامل درخت‌های آلبالو، درخت گینکو و درخت راش می‌شود. هنگام گردش در پارک از موزه تاریخ طبیعی شانگهای نیز در این پارک جای گرفته، دیدن کنید.

منطقه باند شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای + عکس

منطقه باند در لیست جاذبه‌های گردشگری شانگهای قرار دارد. منطقه باند در بین اهالی شانگهای با نام منطقه‌ دی باند نیز شناخته می‌شود. منطقه باند تفرجگاهی ساحلی با ۱۵۰۰ متر طول است که در امتداد رودخانه هوانگ‌پو و در کرانه غربی آن جای گرفته است. این منطقه جزء مشهورترین جاذبه‌های گردشگری شانگهای با مناظری زیبا از خیابان‌ها، آسمان‌خراش‌ها و بناهایی با معماری‌های متنوع از جمله نئوکلاسیک، نئوباروک و نئوگوتیک است که روزانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و مسافران داخی و خارجی است. این منطقه با دیدنی‌های شگفت انگیز و زیبا به عنوان نماد شهر شانگهای چین شناخته شده است. اگر قصد بازدید از منطقه باند شانگهای را دارید، بهترین زمان برای بازدید از آن ساعت ۸ شب در فصول بهار و تابستان است. دلیل بازدید در این فصول این است که هنگامی که تاریکی بر شهر چیره می‌شود و چراغ‌های شهری روشن می‌شوند و باد خنک از روی رودخانه می‌وزد، بازدید و قدم زدن در این منطقه لذتی بی نهایت را برایتان به همراه دارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید