علاوه بر همه ­چیز، این رستوران به­ تازگی کیت­های پیتزای DIY را معرفی کرده است (فقط از طریق تحویل مستقیم موجود است) که هر کدام شامل خمیر تازه ورز داده شده و سس ساخته شده با گوجه فرنگی ارگانیک است.

رستوران فر بریک، بنگالورو (هند)

سلام نو-سرویس گردشگری: این رستوران‌های هندی طیف گسترده‌ای از غذاهای خوشمزه را سرو می‌کنند، از بشقاب‌های سالم و غذاهای دست‌ساز گرفته تا وعده‌های غذایی آماده ارسال.

  1. آشپزخانه خمر، بنگالورو

۵ رستوران استثنایی در هند که نباید از دست بدهید

خانهای که تا سه سال پیش خانه گیریش کارناد نمایشنامهنویس و نویسنده بود، اکنون خمر کیچن، یکی از جدیدترین شرکتکنندگان در صحنه غذاخوری بنگالور جنوبی است. این رستوران با غذاهای کامبوجیایی، غذاهای آسیای جنوب شرقی را به شیوهای عالی سرو میکند. غذاهای لذیذی مانند خرچنگ گلی با دانه فلفل سبز، بند انگشت خوک پخته شده در لعاب سویا عسلی، سارامان کاری ساق بره با سس رست و برنج سرخ شده مکونگ در منوی این رستوران محبوب هستند. سفارش دسر را فراموش نکنید. پودینگ سیاه، کاسترد کدو حلوایی سلطنتی و کرم بروله مورد علاقه مردم هستند.

  1. نیبانا، دهلی

۵ رستوران استثنایی در هند که نباید از دست بدهید

نیبانا، یک آشپزخانه ابری جدید و شیک در بازار مهرچند که توسط سرآشپز سومیا بودیا اداره می‌شود، طعم‌های محلی هند را با توجه به نان‌های سنتی ارائه میدهد. به غذاهای مدرن مانند تاکوهای پر شده با قارچ، کاچوری های ساخته شده از لاال ماس و غیره فکر کنید. ترکیب‌های دل‌انگیز شامل گیردا روتی کشمیری است که با کاری انبه خام، کولچای گوشتی با چولی، روتی رومالی به سبک حیدرآباد با چاپ سویا و آکی روتی از کارناتاکا همراه با مرغ مانگالورایی سرو می‌شود. مجموعهای از کاری برای انتخاب وجود دارد و رستوران یک منوی کتو اختصاصی ارائه میدهد.

  1. فر بریک، بنگالورو

۵ رستوران استثنایی در هند که نباید از دست بدهید

دو دوست یکی سرآشپز آموزش دیده و دیگری یک تحلیلگر مالیاتی در سال ۲۰۱۵ تصمیم گرفتند. یک پیتزا فروشی در خیابان کلیسای بنگالورو باز کنند. به زودی، پیتزاهای دستساز آنها در اجاق هیزمی با الهام از دستور پخت سنتی ناپل، ادعای شهرت آنها شد. امروزه فر بریک دارای سه شعبه و خدمات تحویل مستقیم در بنگالورو است. علاوه بر پیتزا (بیش از ۱۵ نوع)، این رستوران سیاباتا، سالاد، دسر و لیست بلندبالایی از میلک شیکها را در خانه درست میکند. همچنین نان دستساز، موزارلای دستساز و ریکوتا میفروشد. علاوه بر همهچیز، این رستوران بهتازگی کیتهای پیتزای DIY را معرفی کرده است (فقط از طریق تحویل مستقیم موجود است) که هر کدام شامل خمیر تازه ورز داده شده و سس ساخته شده با گوجه فرنگی ارگانیک است.

  1. کافه مزرعه سیج، حیدرآباد

۵ رستوران استثنایی در هند که نباید از دست بدهید

این رستوران یک برند سبک زندگی مستقر در حیدرآباد با یک فروشگاه بوتیک، دو کافه، طیف وسیعی از محصولات آشپزخانه خانگی، گوشت و لبنیات تولید شده پایدار و محصولات کشاورزی ارگانیک است. کافه مزرعه سیج در جوبیلی هیلز با این محصولات تازه که مرتبا از مزارع خود وارد می‌شود، منوی فصلی ارائه می‌دهد. در این رستوران انتظار دریافت طیف وسیعی از سالادهای سالم، پیتزا، کاسه های پونگال، سبزیجات سرخ شده، برنج قهوهای مخلوط لوبیا و موارد دیگر را داشته باشید. این برند علاوه بر تجلیل از تولیدات و تولیدکنندگان محلی، حفظ منابع و ضایعات صفر را انجام میدهد.

  1. کولوکال، دهلی

۵ رستوران استثنایی در هند که نباید از دست بدهید

کولوکال اولین برند شکلات دستساز در نوع خود است که بهدنبال قرار دادن کاکائو هندی در نقشه جهان است. این کارخانه یک کارخانه تولید شکلات بوتیک رستورانی در دهلی دارد. برخی از بهترین انواع شکلات را ارائه می دهد که از دانههای کاکائو که مستقیما از مزارع و تعاونیها در هند تهیه میشود و نیشکر با کیفیت بالا تهیه می شود. به شکلات‌های وگان، کیک‌ها، نوشیدنی‌های شکلاتی سرد و گرم، فوندوی شکلاتی و غیره فکر کنید. علاوه بر دسرهای مقوی، کولوکال با بشقابهای خوشطعمش نیز قلبها را بهدست میآورد، پستو گنوکی، لازانیا گوشت گوسفندی بولونی، و برگر مرغ جنوب غربی از جمله غذاهای محبوب این رستوران هستند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید