۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 55401934

میدان پیپل ترکیبی زیبا و دلنشین از پارکی سرسبز و معماری مدرن است. طراحی جالبی که در این پارک مورد استفاده قرار گرفته، صدای زیبا پرندگان است که از بلندگوهای نصب شده در پارک پخش می‌شود. بازدید از این پارک روز تفریحی زیبایی در بین این طراحی زیبا برایتان به دنبال دارد.

میدان پیپل شانگهای

سلام نو-سرویس گردشگری: شانگهای یکی از شهرهای پر مسافر است، که پر از جاذبه‌های گردشگری، امکان تاریخی و دیدنی است. اگر از عاشقان سفر به مکان‌های مختلف جهان هستید، سفر به شانگهای چین را در اولویت خود قرار دهید. شانگهای یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است، که تقریبا ۲۴ میلیون نفر ساکن آن هستند. بازدید از مناطق گردشگری شانگهای شما را با فرهنگ و سبک زندگی اهالی چینی آشنا می‌شوید. همراه ما با انواع مناطق گردشگری شانگهای آشنا شوید.

باغ یو شانگ

های

مناطق گردشگری شانگهای!

باغ یو که با نام باغ یویوان نیز نامیده می‌شود، یکی از مناطق گردشگری شانگهای است. باغ یو قدیمی در سال ۱۵۷۷ میلادی، در طول فرمانروایی سلسله‌ی مینگ توسط یک کارمند رسمی دولتی ساخته و در طول قرون گذشته چندین بار بازسازی شد. این باغ آخرین بار در سال ۱۹۶۱ تحت بازسازی قرار گرفت. باغ یویوان هرچند دارای مساحت کوچکی است، اما تمام المان‌ باغ‌های کلاسیک چینی از جمله حوضچه‌ها و آلاچیق‌ها را در دل خود جای داده است. این باغ زیبا دارای منظره‌های هیجان اگیز است، که بازدید از آن تمام خستگی روز تفریحی شما را به در می‌کند. همراه اعضای خانواده از مناظر این باغ تاریخی لذت ببرید.

میدان مردم شانگهای

مناطق گردشگری شانگهای!

از دیگر مناطق گردشگری شانگهای، میدان مردم یا میدان پیپل است. میدان مردم قبل از انقلاب کمونیستی، میدانی برای انجام مسابقه اسب‌سواری بود. این میدان در منطقه جنوب جاده‌ی غربی نانجینگ قرار داشته، و با گذر زمان به محل اصلی اجتماعات عمومی مردم شانگهای تبدیل شده است. این مکان یک میدان عمومی بزرگ است، که شامل ساختمان‌های مهمی چون موزه شانگهای، تالار شهر شانگهای، ساختمان بزرگ هنری و دولتی تئاتر است. میدان پیپل ترکیبی زیبا و دلنشین از پارکی سرسبز و معماری مدرن است. طراحی جالبی که در این پارک مورد استفاده قرار گرفته، صدای زیبا پرندگان است که از بلندگوهای نصب شده در پارک پخش می‌شود. بازدید از این پارک روز تفریحی زیبایی در بین این طراحی زیبا برایتان به دنبال دارد.

شهربازی دره شادی شانگهای

مناطق گردشگری شانگهای!

این شهربازی با نام هپی ولی شانگهای نیز شناخته می‌شود، که یکی از مناطق گردشگری شانگهای است. شهربازی دره شادی در لیست محبوب‌ترین شهربازی‌های شانگهای قرار دارد و گزینه‌ای عالی برای تفریح در کنار خانواده است. شهربازی دره شادی در مکانی با بیش از ۸۵۰ هکتار مساحت ساخته شده، و در فاصله ۴۰ کیلومتری از مرکز شهر شانگهای قرار دارد. اما نگران دور بودن فاصله نباشید، به‌راحتی با استفاده از مترو می‌توانید به شهربازی برسید. جاذبه‌های گردشگری این شهربازی، شامل هفت منطقه موضوعی با نام‌های زمان شادی، خلیج تایفون، ساحل سانشاین، امپراتوری مورچه‌ها، شهر معدن طلا، ساحل شانگهای و جنگل شانگری‌لا است. همچنین، تعداد زیادی رستوران و کافه از جمله پیتزا هات و کااف‌سی در این مجموعه آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و بازدیدکنندگان هستند. این شهربازی مکانی جذاب برای گردش و لذت بردن تمام اعضای خانواده در تمام رده سنی است.

برج شانگهای

مناطق گردشگری شانگهای!

برج شانگهای از دیگر مناطق گردشگری شانگهای است. این برج با ۶۳۲ متر ارتفاع و ۱۲۸ طبقه، یکی از بلندترین برج‌های دنیا است، و رکورد مرتفع‌ترین سکوی بازدید در کل جهان را از آن خود کرده است. این سکوی بازدید در ارتفاع ۵۶۲ متری این برج قرار دارد و برای رسیدن به آن، آسانسوری با سرعت ۲۰.۵ متر در ثانیه در نظر گرفته شده است. این آسانسور برج شانگهای به‌عنوان دومین آسانسور سریع جهان یاد می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید