اگر قصد خرید انواع محصولات از بهترین و معروف‌ترین برندهای دنیا را دارید، باید اطلاعات لازم راجع به مراکز خرید پکن چین به دست آورید. همراه ما با مراکز خرید پکن چین آشنا شوید.

خرید در پکن

سلام نو-سرویس گردشگری: شهر کهن پکن، پایتخت کشور پهناور چین است. سفر و مسافرت تنها به بازدید از جاذبه‌های دیدنی، اماکن تفریحی و تاریخی ختم نمی‌شود. خرید یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر است، که بانوان و جوانان ترجیح می‌دهند بیشتر وقت خود را در مراکز خرید بگذرانند. مراکز خرید پکن چین از جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا هستند که علاوه بر خرید توجه هر گردشگری را به معماری و عظمت خود جذب می‌کنند. اگر قصد خرید انواع محصولات از بهترین و معروف‌ترین برندهای دنیا را دارید، باید اطلاعات لازم راجع به مراکز خرید پکن چین به دست آورید. همراه ما با مراکز خرید پکن چین آشنا شوید.

مرکز خرید گیت سیتی

معروف ترین مراکز خرید پکن در چین + عکس

مرکز خرید گیت سیتی یکی از مراکز خرید پکن چین است. این مرکز خرید با نام گیت سیتی مال نیز در بین مردمان محلی و گردشگران شناخته می‌شود. این مرکز خرید عظیم، یکی از بهترین مراکز خرید مد در منطقه ژونگ گوان کون به‌شمار می‌رود. اگر قصد بازدید و خرید از این مرکز خرید را دارید، می‌توانید به راحتی با استفاده از مترو خود را به آنجا برسانید. فروشگاه‌های این مرکز خرید برندهای محبوب داخلی مد و پوشاک را برای انواع سنین عرضه می‌کنند، که تجربه زیبایی از خرید را برایتان به همراه خواهد داشت. مجموعه گیت سیتی شامل فودکورت و رستوران‌های عالی است که می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را نوش جان کنید. مرکز بین‌المللی سینمایی نیز در این مجموعه جای گرفته است که روز تفریحی شما را تکمیل می‌کند. در نظر داشته باشید، بازدید از این مرکز خرید کاملا رایگان است.

مرکز خرید شین کونگ پلیس

معروف ترین مراکز خرید پکن در چین + عکس

مرکز خرید شین کونگ پلیس، در لیست مراکز خرید پکن چین قرار دارد. اگر از علاقه‌مندان برندهای بین‌المللی هستید، برنامه بازدید از این مرکز خرید را بچینید. مرکز خرید شین کونگ پلیس بیش از ۹۰۰ برند معروف بین‌المللی را عرضه می‌کند که مشتری‌ها و خریداران مخصوص به خود را دارد. همچنین، بزرگ‌ترین نمایندگی گوچی در آسیا در مرکز خرید شین کونگ پلیس قرار دارد. علاوه بر برندهای معروف و برتر، برندهای میان رده نیز به چشم می‌خورند که هزینه خرید شما را کاهش می‌دهند. این مجموعه شامل رستوران‌ها، کافه‌های متعدد و باکیفیتی است که پس از یک گردش عالی در مرکز خرید می‌توانید وعده غذایی خوشمزه‌ای میل کنید. بازدید از این مجموعه خرید هزینه‌ای دربرندارد و کاملا رایگان است.

مرکز خرید سولانا

معروف ترین مراکز خرید پکن در چین + عکس

از دیگر مراکز خرید پکن چین، مرکز خرید سولانا است. این مرکز خرید مانند شهری کوچک با طراحی و معماری اروپایی در دل شهر پکن است. مرکز خرید سولانا تنها یک مرکز خرید نیست، و مجموعه‌ای ترکیبی فوق‌العاده از تجارت و چشم‌اندازهای طبیعی است و در هر گوشه‌ی آن، جاذبه‌ای دیدنی برای بازدیدکنندگان وجود دارد. مرکز خرید سولانا میزبان بیش از ۱۰۰۰ برند بین‌المللی است، که انتخاب و خرید بین آن‌ها کار زیبا و در عین حال دشواری است. مجموعه سولانا شامل انواع فروشگاه‌های خرده‌ فروشی، رستوران، کافی‌شاپ و امکانات تفریحی مختلفی است، که روزانه گردشگران داخلی و خارجی و حتی مردم محلی را راهی مجموعه خرید سولانا می‌کند. بازدید از این مرکز خرید دیدنی رایگان بوده، و روز زیبایی را برایتان فراهم می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید