۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 55401793

آثار بلندی که منحنی‌های چائو فرایا یا چین‌های ردای راهب را به تصویر می‌کشند از دیوارهای مرمرین لابی آویزان شده‌اند، در حالی که یک نمایشگاه در حال چرخش استعدادهای محلی را در کانون توجه قرار می‌دهد.

هتل چهار فصل بانکوک در رودخانه چائو فرایا، تایلند

سلام نو-سرویس گردشگری: در این مطلب به معرفی برخی از بهترین هتل­ های جهان می­پردازیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با این هتل­ ها آشنا شوید.

  1. هتل مارکر، دوبلین، ایرلند

عکس بهترین هتل‌های جهان

هتل مارکر، یک ساختمان هندسی شیک در وسط میدان گرند کانال، نقطه عطف غیررسمی منطقه است. از لابی پر از نور گرفته تا اتاق‌های خواب پر از رنگ‌ها، فضایی زیبا دارد. استخر بی‌نهایت بهترین استخر در شهر است که دارای اتاق بخار با رایحه اکالیپتوس است. پشت‌بام که به‌صورت فصلی باز است، مناظر زیبایی از شهر و تا کوه‌های دوبلین دارد.

  1. هتل چهار فصل بانکوک در رودخانه چائو فرایا، تایلند

عکس بهترین هتل‌های جهان

این هتل برای بازدیدکنندگانی که قبلا جاذبه‌های دیدنی شهر را بررسی کرده‌اند، جذابیت اقامتی جدی را ارائه می‌کند: استخر شنای چند طبقه با صندلی‌های بالشتک ضخیم برای اقامت در تمام طول روز. سوئیت­ها و اتاق خواب­های بزرگ با وان­های عمیق و پنجره­های کف تا سقف که چشم­انداز رودخانه را قاب می­کند. این هتل دارای چهار رستوران است. مجموعه هنر معاصر دارای حاشیه‌های شهری است: آثار بلندی که منحنی‌های چائو فرایا یا چین‌های ردای راهب را به تصویر می‌کشند از دیوارهای مرمرین لابی آویزان شده‌اند، در حالی که یک نمایشگاه در حال چرخش استعدادهای محلی را در کانون توجه قرار می‌دهد. در طول سال‌ها، گالری‌های مستقل و بوتیک‌های هنری، این گوشه از بانکوک را به منطقه طراحی واقعی شهر تبدیل کرده‌اند.

  1. دریک اوک بروک، مجموعه خودکار، ایلینوی، ایالات متحده

عکس بهترین هتل‌های جهان

دریک اوک بروک که در سال ۱۹۶۲ به­ عنوان پاسگاهی از هتل مشهور دریک در خیابان میشیگان شیکاگو ساخته شد، همیشه آنقدر روند ساز بوده است که افرادی مانند فرانک سیناترا، پرنس چارلز و آرنولد پالمر را در اعماق حومه­ های شیکاگولند جذب کرده است. اتاق‌های مهمان که به­ تازگی بازسازی شده‌اند، ظاهری متعلق به اواسط قرن دارند که بسیاری از آن‌ها دارای کف‌پوش‌های چوبی از چوب بلوط و گاری‌های بار مجهز هستند. رستوران آن بعدازظهرها چای مرکب ارائه می‌دهد و منویی از غذاهای قدیمی و بی‌نظیر هنگام شام، از سالادهای گوه‌ای گرفته تا کوکتل میگو ارائه می‌شود.

  1. هتل چهار فصل ریتز لیسبون، پرتغال

عکس بهترین هتل‌های جهان

این هتل متعلق به اواسط قرن است که روبروی پارک ادواردو هفتم واقع شده است، دارای فضای داخلی مجلل و خدمات بی­عیب و نقص است و به مهمانان این احساس را می­دهد که در عصر طلایی پرتغال زندگی می­کنند. اتاق‌های مهمان سلطنتی هستند و با ملیله‌های دست‌بافت ظریف هنرمند پرتغالی خوزه سوبرال د آلمادا نگریروس متمایز شده‌اند. مبلمان قرن هجدهم و کتانی­های سفید درجه یک به آن حسی از گذشته مقابل حال را می­دهد. لذت بردن در این­جا آسان است، اما پیشنهادهای سلامتی و تندرستی، از جمله استخر سرپوشیده و پیست دویدن روی پشت­بام را از دست ندهید.

  1. هتل بوتیک کیپ کادوگان، کیپ تاون، آفریقای جنوبی

عکس بهترین هتل‌های جهان

این هتل شهری زیبا ۱۵ اتاقه متعلق به دوران گرجستان، در خیابانی مسکونی در گاردنز واقع شده است، محله‌ای شیک و شاداب که به‌خاطر رستوران‌ها و فروشگاه‌های طراحی داخلی خود شهرت دارد. کیپ کادوگان از بیرون مانند یک خانه خصوصی زیبا به نظر می­رسد که با رنگ­های سفید شفاف، کرکره­های سیاه، باغ آراسته شده و تراس استخر کامل شده است. در این هتل وارد دنیای شیک بوهمی می­شوید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید