مدت‌ها است شایعاتی در خصوص رابطه گوگوش با رها اعتمادی- ترانه سرا و از مجریان سابق شبکه منوتو- پسر ۳۵ ساله ایرانی منتشر شده است. حالا یک خواننده ایرانی دوباره این مسئله را مطرح کرده است.

لو رفتن رابطه پنهانی «ر.ا» با خواننده زن مشهور ایرانی | دوست پسر ۳۵ ساله گوگوش کیست؟ + عکس

به گزارش سلام نو، گوگوش خواننده معروف که خبر ازدواجش با رها اعتمادی چندی است که در فضای مجازی می‌چرخد این خبر را تکذیب کرد اما اتفاقاتی دیگر در ایسنتاگرام رقم خورد که به نوعی این رابطه را تأیید می کند.

فائقه آتشین « گوگوش » و رها اعتمادی مجری سابق شبکه من و تو این خبر را تکذیب کردند اما حالا احلام، خواننده جوان و پرحاشیه ایرانی در استوری ایسنتاگرامی خود کنایه سنگینی در خصوص این رابطه به گوگوش زد و مدعی صحت این رابطه شد.

در ادامه استوری احلام را در این خصوص مشاهده می کنید.

احلام

احلام و گوگوش

آیا رها اعتماد دوست پسر ۳۵ ساله گوگوش است؟

رها اعتمادی در ۱۲ آبان ۱۳۶۳ در تهران زاده شد. بعد از شش ماه زندگی در ایران، خانوادهٔ او به کشور سوئد مهاجرت کردند و تا ۱۹ سالگی ساکن آنجا بود. او برای تحصیلات دانشگاهی به آمریکا رفت و چهار سال در آنجا اقامت کرد. سپس به لندن مهاجرت کرد.

در دوران کودکی در رشتهٔ تنیس شروع به فعالیت کرد و در سن ۱۶ سالگی برای نخستین بار از سوی فدراسیون ورزشی برای مسابقات تنیس راهی ایران شد (فقط یک بار به ایران سفر کرده) و در مسابقه مقام سوم را کسب کرد. او مربیگری تنیس را در لندن دنبال می‌کرد. او فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی وجامعه‌شناسی از دانشگاه لس آنجلس آمریکا است.  او بعد به لندن مهاجرت کرد و بعد از یک دوره ۷ ساله فعالیت در شبکه منوتو دوباره به لس آنجلس برگشت و هم‌اکنون آنجا زندگی می‌کند.

گوگوش و رها اعتمادی

وی در سال ۲۰۱۷ (پس از ۷ سال همکاری) از شبکه منوتو جدا شده و فعلاً همکاری با این شبکه ندارد، در حال حاضر در لس آنجلس اقامت دارد و به عنوان مدیر برنامه‌های گوگوش و ترانه سرای او فعالیت می‌کند. فعالیت و رابطه نزدیکی که بارها موجب شایعه ازدواج این دو شد. با این همه گوگوش و اعتماد هر دو صراحتا این مسئله را رد کرده‌اند. در نهایت به نظر می‌رسد موضع گیری اخیر احلام نیز بیشتر برای جلب توجه باشد. احلام پیش از این اقدامات دیگری نیز برای جلب توجه و جلب فالور داشت از جمله لایو اینستاگرام حسن آقامیری و احلام که حسابی جنجال به پا کرد.

گوگوش و رها اعتمادی

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    4 2
    احلام تایید کرد؟ اول اینکه این عادت احلام و خانواده و فک و فامیلشه که دروغ بگن و به قول خودشون س هستن، بعدشم باید خیلی حواسشو جمع کنه کسی که از یه شهرستان کوچیک تو اصفهان رفته و می‌دونه چقدر دروغ گفته و همه می‌شناسنش و پته اش رو میریزن رو آب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید