رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از بازداشت باند آدم ربایی در سنندج خبر داد.

باند آدم‌ربایی در سنندج منهدم شد
به گزارش سلام نو، سرهنگ عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با تسنیم، از بازداشت باند آدم‌ربایی در این شهر خبر داد و اظهار داشت: در روز نهم آبان‌ماه خانواده‌ای پس از مراجعه به پلیس آگاهی، از مفقودی فرزندشان خبر دادند که بلافاصله بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیمی از کاراگاهان آگاهی استان، مسئله بررسی و مشخص شد که 207 میلیون تومان از حساب فرزند ربوده شده‌شان، برداشت شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: پس از تحقیقات فراوان و عملیات پیچیده کارآگاهان مشخص شد آن فرد توسط 2 نفر ربوده شده و در تماس تلفنی با خانواده‌اش، تقاضای 800 میلیون تومان وجه نقد کرده‌اند.

وی بیان کرد: پس از این اطلاعات کشف شده در رابطه با این پرونده، 2 نفر شناسایی و مورد تعقیب قرار گرفتند که یکی از آن‌ها در یکی از شهرهای مرزی استان و نفر دوم در یکی از شهرهای شمالی کشور با فرد ربوده شده پیدا شد.

فاتحی از کشف یک قبضه اسلحه کمری، تیغه، چاقو، اسپری، شوکر و تعدادی دستبند و داروهای بیهوشی از این باند آدم‌ربایی در استان خبر داد و عنوان کرد: فرد ربوده شده نیز سالم تحویل خانواده داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان با اعلام اینکه این باند آدم‌ربایی پس از بازداشت، تحویل دستگاه قضایی داده شدند، یادآور شد: برای حفظ امنیت و نظم عمومی و آسایش شهروندان شب و روز نشناخته و اجازه جولان به مخلان امنیت نمی‌دهیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید