۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 55398842

هنگام سفر به ملبورن استرالیا بازدید ار موزه مهاجرت را در اولویت قرار دهید. اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه‌مند هستید، این موزه شما را به قعر تاریخ پرتاب کرده و خانواده‌هایی را تصور می‌کنید که با ترس از مهاجرت بار و بندیل خود را به پشت می‌کشند.

ملبورن استرالیا

سلام نو-سرویس گردشگری: استرالیا یکی از مکان‌هایی است که اکثر گردشگران به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. استرالیا کشوری با تاریخ و فرهنگ غنی است که توجه هر گردشگری از سرتاسر دنیا را جلب می‌کند. استرالیا شهرهای توریستی بی‌نظیری را کنار یکدیگر جمع کرده است. آنچه که این شهرها را مشهور و محبوب کرده تلفیق فرهنگ و معماری سنتی و مدرن است که چشم اندازهای بی نظیری را بر جای گذاشته است. ملبورن یکی از شهرهای توریستی استرالیا است که گردشگران احساسات بی نظیر خود را از بازدید جاذبه‌های گردشگری آن بیان می‌کنند. همراه ما سفر به ملبورن استرالیا را تجربه کنید.

موزه مهاجرت ملبورن

سفری به ملبورن استرالیا + عکس

شهرهای توریستی استرالیا از جمله ملبورن دارای موزه‌های بسیاری با مضامین جذاب و مختلف هستند، اما موزه مهاجرت ملبورن نمای متفاوتی از انواع موزه‌های این شهر است. موزه مهاجرت ملبورن استرالیا سال ۱۹۹۸ در ساختمان قدیمی گمرک شهر به عنوان بخشی از موزه ویکتوریا با معماری باشکوه رنسانس تاسیس شد. هدف اصلی موزه مهاجرت معرفی تاریخچه مهاجرت مردمان از کشورهای مختلف به کشور استرالیا بود. بازدید موزه مهاجرت برای عموم از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر آزاد است. هنگام سفر به ملبورن استرالیا بازدید ار موزه مهاجرت را در اولویت قرار دهید. اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه‌مند هستید، این موزه شما را به قعر تاریخ پرتاب کرده و خانواده‌هایی را تصور می‌کنید که با ترس از مهاجرت بار و بندیل خود را به پشت می‌کشند.

باغ سلطنتی گیاه‌شناسی ملبورن

سفری به ملبورن استرالیا + عکس

باغ سلطنتی گیاه‌شناسی ملبورن یا باغ سلطنتی گیاه‌شناسی ویکتوریا در زمینی با بیش از ۳۸ هزار هکتار ساخته شده است. اگر عاشق گل و گیاه هستید، این باغ گیاه‌شناسی بهشت گردشگری شماست. این باغ بیش از ۵۰۰ هزار گیاه با ۸۵۰۰ گونه گیاهی متفاوت را در خود جای داده است. باغ گیاه‌شناسی سلطنتی علاوه بر مجموعه گیاهی بی‌نظیر انواع حیوانات و رودخانه‌ها را شامل می‌شود که بر زیبایی آن می‌افزاید. زمان سفر به ملبورن استرالیا از این باغ بی‌نظیر دیدن کنید. این باغ علاوه بر مقصد تفریحی گردشگران، مکانی برای برگذاری مراسمات و رویدادهای مهم شهر ملبورن است.

زندان قدیمی ملبورن استرالیا

سفری به ملبورن استرالیا + عکس

وقتی نام زندان را می‌شنوید، ترس به جانتان می‌افتد یا با خود می‌گویید که مگر زندان مکان تفریحی یا گردشگری است! باید بگوییم که بله. قسمت ساختمانی بنای عظیم زندان قدیمی ملبورن با بهره‌گیری از سنگ‌های کبود ساخته شده است. این زندان سال ۱۸۳۹ تاسیس شده و بین سال‌های ۱۸۴۲ تا ۱۹۲۹ فعالیت کرده است. زندان ملبورن میزبان شرورترین جنایتکاران تاریخ استرالیا بوده که جمعا ۱۳۵ نفر در آن اعدام شده‌اند. بازدید از زندان ملبورن را در زمان سفر به ملبورن استرالیا در نظر داشته باشید.

آکواریوم ملبورن

سفری به ملبورن استرالیا + عکس

آکواریوم سی لایف در مرکز شهر ملبورن استرالیا قرار دارد. آبزیان قطب و اقیانوس منجمد جنوبی در این آکواریوم زندگی می‌کنند. این آکواریوم جذاب در چهار طبقه ساخته شده که شما از تونلی در وسط آکواریوم رد می‌شوید. بخش‌های جذاب این آکواریوم شامل لانه‌های کروکودیل، زمین بازی پنگوئن‌های قطبی، کافه و غارهای مرجانی و همچنین فروشگاه آکواریوم است. بخش محبوب و مشهور آکواریوم باغ پری دریایی است که کوسه ببری شنی و دو هزار آبزی دیگر در آن زیست می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید