در ادامه با جاذبه‌های توریستی شهر سیدنی آشنا خواهید شد که اگر روزی قصد سفر به سیدنی استرالیا داشتید، کمکتان می‌کند.

سیدنی استرالیا

سیدنی استرالیا

شهر سیدنی مرکز ایالت نیو ساوت ولز و جزء قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای استرالیا است. سیدنی نماد کشور استرالیا و دارای سواحل زیبایی است که از جاذبه‌های زیبای این شهر است. در ادامه با جاذبه‌های توریستی شهر سیدنی آشنا خواهید شد که اگر روزی قصد سفر به سیدنی استرالیا داشتید، کمکتان می‌کند.

تالار اپرای سیدنی استرالیا

تصاویری شگفت‌انگیز از سیدنی استرالیا

سیدنی استرالیا

تالار اپرای سیدنی زیباترین و شلوغ‌ترین مرکز هنرهای نمایشی است که جزء بزرگ‌ترین دستاورد معماری مدرن جهان به شمار می‌آید. عظمت این تالار به گونه‌ای است که در سال ۲۰۰۷ در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. تالار اپرای سیدنی سالانه میزبان هنرهای نمایشی زیبایی از جمله رقص باله، تئاتر و نمایش کودک است. هنگام سفر به سیدنی استرالیا از نمایش‌های زیبای این تالار بهره ببرید.

پل بندرگاه سیدنی

تصاویری شگفت‌انگیز از سیدنی استرالیا

سیدنی استرالیا

پل بندرگاه سیدنی پنجمین پل قوسی جهان با عرض ۴۹ متر است. پل بندرگاه سیدنی با معماری منحصربفردش تا پیش از ساخت تالار اپرای سیدنی، معروف‌ترین جاذبه این شهر به شمار می‌رفت. شما با قرار گرفتن بر روی این پل می‌توانید زیبایی‌های شهر سیدنی را تماشا کنید. این پل با هدف اتصال مرکز شهر به منطقه شمالی آن ساخته شد.

برج چشم سیدنی

تصاویری شگفت‌انگیز از سیدنی استرالیا

سیدنی استرالیا

برج چشم سیدنی با ارتفاع ۳۰۹ متر، بلندترین ساختمان شهر و بعد از تالار اپرا و پل بندرگاه، از مهم‌ترین جاذبه‌های سیدنی است. سکوی بازدید این برج در بالاترین نقطه آن قرار دارد که با قرار گرفتن در این محل می‌توانید زیبایی شهر سیدنی و حتی جاده‌های اطراف آن را به تماشا بنشینید. شما می‌توانید در رستوران و کافه‌های این برج غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای را پیدا کرده و حتی در سینمای ۴ بعدی آن وقت بگذرانید. برج چشم سیدنی را هنگام سفر به سیدنی استرالیا در لیست اماکن بازدیدی قرار دهید.

سواحل چشم نواز سیدنی

تصاویری شگفت‌انگیز از سیدنی استرالیا

سیدنی استرالیا

شهر سیدنی استرالیا به سواحل زیبا و چشم‌نواز مشهور است. قطعا هر شخصی آفتاب گرفتن و وقت گذراندن در سواحل زیبا و خوش آب و هوای سیدنی را در برنامه سفر خود به سیدنی قرار می‌دهد. ساحل بوندی یکی از محبوب‌ترین سواحل شهر سیدنی است که تنها ۱۵ دقیقه از شهر فاصله داشته و روزانه میزبان علاقه‌مندان بسیاری است. برای لذت بردن از رنگ آبی اقیانوس و شن‌های داغ ساحل می‌توانید حد فاصل بین ساحل بوندی و ساحل کوگی را پیاده روی کنید.

باغ وحش تارونگا

تصاویری شگفت‌انگیز از سیدنی استرالیا

سیدنی استرالیا

باغ وحش تارونگا یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر سیدنی که محل نگهداری چهار هزار حیوان وحشی بومی استرالیایی، نادر و در خطر انقراض است. این باغ وحش مشرف بر بندرگاه سیدنی است و از این رو تنها ۱۲ دقیقه با کشتی از شهر فاصله دارد. این باغ وحش تعطیلی نداشته و تمام روزهای سال پذیرای بازدیدکنندگان است.

سخن آخر

استرالیا یکی از بزرگ‌ترین کشورهای اقیانوسیه است که شهر زیبای سیدنی را در خود جای داده است. با سفر به سیدنی استرالیا می‌توانید تمام این جاذبه‌های دلنواز را از نزدیک دیده و عکس‌ها و خاطرات عالی و به یادماندنی را برای خود و هم سفران خود به یادگار بگذارید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید