۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
کد خبر: 55398558

بسیاری از افراد مایل هستند بدانند روستای حلیمه جان کجاست و مکان های گردشگری و جذاب این روستا را از نزدیک مشاهده کنند

روستای حلیمه جان کجاست

سلام نو-سرویس گردشگری: گردشگری در روستاهای شمالی برای بسیاری از افراد لذت بخش است. روستای حلیمه جان را به عنوان یکی از روستاهای استان گیلان معرفی می کنند که زیبایی خاصی دارد. به همین دلیل افراد مایل هستند بدانند روستای حلیمه جان کجاست تا به این روستا بروند. شما با ماشین شخصی و با تورهای گردشگری می توانید این روستا را برای گردشگری انتخاب کنید. فاصله روستا را از شهر خودتان بررسی کنید تا بدانید دقیقا می خواهید چقدر در مسیر رانندگی کنید. البته اگر با تورهای گردشگری به این روستا بروید شما نیازی نیست نگران طی کردن مسیر باشید. چرا که لیدر گروه تمامی جزئیات سفر را می شناسد و شرایط مناسبی فراهم می کند تا شما سفر لذت بخشی داشته باشید.

روستای حلیمه جان در کدام استان و شهرستان است ؟

برای اینکه مسیر روستای حلیمه جان را به خوبی بلد باشید باید بدانید که این روستا به عنوان زیر مجموعه کدام یک از شهرهای شمالی شناخته می شود. این روستا یکی از روستاهای استان گیلان است و زیر مجموعه شهرستان رودبار می باشد. روستای حلیمه جان از آنجایی که بسیار کوچک می باشد آن را به عنوان زیر مجموعه روستای رحمت آباد می شناسند. همانطور که متوجه شدید این روستا به دلیل اندازه کوچکی که دارد نتوانسته عنوان شهرستان را دریافت کند و به عنوان یکی از روستاهای خاص استان گیلان معرفی می شود. جذابیت و خاص بودن روستا به دلیل دریاچه ای می باشد که در دل روستا قرار گرفته است. دریاچه عروس که در این روستا می باشد در حاشیه جنگل قرار گرفته است. به همین دلیل شما زمانی که از این دریاچه بازدید کنید می توانید در جنگل استراحت کنید و از مشاهده زیبایی های طبیعت لذت ببرید.

روستای حلیمه جان کجاست و مسیر دسترسی به روستا

شما برای اینکه به خوبی متوجه شوید روستای حلیمه جان کجاست، باید مسیر دسترسی روستا را بررسی کنید. شهر رودبار به عنوان یکی از زیباترین شهرهای شمالی شناخته می شود که روستاهای زیادی دارد. از شهر رودبار تا روستای حلیمه جان تنها 30 کیلومتر فاصله است. به همین دلیل شما اگر مایل هستید از دریاچه عروس بازدید کنید می توانید در کمترین بازه زمانی از رودبار به این روستا بروید. در واقع به دلیل زیبایی هایی که این دریاچه دارد، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. مسیر دسترسی به روستای حلیمه جان بسیار آسان می باشد.

شما ابتدا باید شهر مبدا را روی نقشه پیدا کنید تا مسیر روستای حلیمه جان را بررسی نمایید. از قسمت مبدا باید به شهرستان رودبار برسید. بعد از رسیدن به رودبار می توانید در کوتاه ترین زمان به دریاچه عروس بروید. روستای حلیمه جان نزدیک شهر توتکابن و رستم آباد می باشد. بنابراین اگر شما از این دو شهر بازدید می کنید بهتر است که از روستای حلیمه جان هم بازدید نمایید. توابع رحمت آباد روستاهای زیادی دارد که یکی از روستاهای مهم رحمت آباد، روستای حلیمه جان می باشد. از روی تابلوهایی که در مسیر قرار گرفته اند می توانید روستای رحمت آباد را مشاهده کنید. جاده را که ادامه دهید به روستای حلیمه جان می رسید.

روستای حلیمه جان کجاست

دریاچه عروس

آیا رفتن به روستای حلیمه جان دشواری دارد ؟

بسیاری از افرادی که به گردشگری در روستاهای شمالی علاقه دارند باید آسان بودن مسیر روستای حلیمه جان را بررسی کنند تا با خیال آسوده به این روستا بروند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که به دلیل شهرت دریاچه روستای حلیمه جان، مسیر دسترسی به روستا را آسان تر کرده اند. از طریق شهرهای متنوع می توانید به راحتی مسیر این روستا را پیدا کنید. اگر از تهران می خواهید به این روستا بیایید باید از ابتدا وارد آزادراه تهران، کرج شوید. سپس با وارد شدن به آزادراه قزوین، رشت می توانید به راحتی مسیر شهرستان رودبار را پیدا کنید.

در صورتی که می خواهید بدانید روستای حلیمه جان کجاست و از طریق رشت به این روستا بیاید باید وارد آزادراه قزوین، رشت شوید. این روستا در بخش شمال شرقی شهرستان رودبار قرار گرفته است. در صورتی که موقعیت دقیق جغرافیایی روستای حلیمه جان را بشناسید می توانید در کمترین بازه زمانی بهترین مسیر را برای رفتن به این روستا انتخاب کنید. اگر با تورهای گردشگری به این روستا می روید نیازی نیست دغدغه ای برای پیدا کردن مسیر داشته باشید. چرا که لیدر گروه می تواند بهترین مسیر را برای رفتن به این روستا انتخاب کند.

روستای حلیمه جان

روستای حلیمه جان

روستای حلیمه جان کجاست و چه مکان های گردشگری دارد ؟

موقعیت دقیق جغرافیایی روستای حلیمه جان را به طور کامل برای شما توضیح دادیم. اکنون باید در مورد مکان های گردشگری و تفریحی این روستا اطلاعات بیشتری کسب نمایید. در واقع باید بدانید که مهمترین مکان گردشگری این روستا، دریاچه اش می باشد. این دریاچه دو رنگ است و همین مورد موجب شده که بسیاری از افراد برای رفتن به این روستا ترغیب شوند. در کنار دریاچه جنگل زیبا و سرسبزی قرار گرفته که می توانید ساعاتی را در این جنگل بنشینید و از شنیدن صدای پرندگان و آب لذت ببرید. تمامی امکانات رفاهی مانند آلاچیق ها، دکه ها، اقامتگاه ها و ... در این روستا وجود دارد. بنابراین اگر شما می خواهید یک شب در این روستا بمانید به راحتی می توانید از امکانات روستا استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ایمان IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 0
    اینکه فقط یه آببندانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید