۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 55398287

طبق آین‌نامه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، با حاضر نشدن تیم شهرخودرو برابر پارس جنوبی، این تیم به صورت رسمی از لیگ یک حذف شد.

حذف رسمی شهرخودرو از جدول لیگ

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، تیم فوتبال شهرخودرو (امید وحدت) در دیدار هفته دوازدهم خود برابر پارس جنوبی در جم حاضر نشد تا برای دومین دیدار مقابل حریف خود غایب باشد. طبق آین‌نامه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، این باشگاه مشهدی از جدول لیگ یک حذف می‌شود و تصمیم‌گیری در خصوص سرنوشت آن بر عهده کمیته انضباطی است.

شهرخودرو که فصل گذشته از لیگ برتر سقوط کرد و قرار بود امتیازش به امید وحدت برسد، به دلیل مشکلات مالی نتوانست قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند و مهلت داده شده به این تیم نیز به پایان رسید. دستپخت حمیداوی و هیات فوتبال مشهد در حالی امروز (یک‌شنبه) از لیگ یک حذف شد که نتایج این تیم در هفته‌های ابتدایی نیز از جدول رده‌بندی پاک می‌شود و سه امتیاز از تیم‌هایی که موفق به شکست این تیم مشهدی شدند، پاک می‌شود.

شفیعی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این خبر گفت: بعد از هفته دوازدهم، امتیاز تیم‌هایی که شهرخودرو را برده‌اند، از جدول پاک می‌شود و در خصوص سرنوشت این تیم هم کمیته انضباطی تصمیم خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید