طراحی سایت مشابه دیجی کالا یکی از مهم ترین و پر تکرار ترین خواسته های هر کسی هست که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارد . ما در این مقاله بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در ایران رو معرفی کردیم که میتونه به بهترین شکل ممکن سایتی شبیه به دیجی کالا برای شما مشتریان عزیز طراحی کند . همین حالا با کارشناسان مدیارست برای مشاوره رایگان تماس بگیرید . مشاوره رایگان tel:۰۲۱۴۶۱۱۴۸۲۶

طراحی سایت مشابه دیجی کالا از کجا سفارش بدیم ؟

اگر شما هم قصد دارید یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنید. پیشنهاد گروه مدیارست طراحی سایت مشابه دیجی‌کالا (مارکت پلیس) برای شماست. با استفاده از یک طراحی سایت مشابه دیجی کالا کسب و کار شما می‌تواند از رقبا موفق‌تر باشد. همچنین طراحی سایت مشابه دیجی کالا شناخته شده است و خریداران بیشتر ترغیب می شوند به سایت شما مراجعه کنند.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا ، واقعیت دارد ؟

شما با طراحی سایت مشابه دیجی‌کالا می توانید یک سایت قدرتمند و پرمخاطب داشته باشید. مدیارست علاوه بر اینکه برای شما طراحی سایت فروشگاهی ، مشابه دیجی کالا انجام می دهد، پشتیبانی سایت شما را نیز برعهده می‌گیرد تا شما به سوددهی کلان برسید.

همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل برای کسب و کار شما گروه پشتیبانی مدیارست، مشکل را در اسرع وقت بر طرف می کند.

گروه مدیارست علاوه بر طراحی سایت مشابه دیجی کالا، محتوا نویسی محصولات و طراحی بنرهای سایت شما را نیز با تعرفه‌های مناسب انجام می‌دهد.

مشاوره رایگان tel:۰۲۱۴۶۱۱۴۸۲۶

طراحی سایت مشابه دیجی کالا از کجا سفارش بدیم ؟

هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا

اگر شما برای شروع کار هزینه طراحی سایت مشابه دیجی‌کالا ندارید و منصرف شده‌اید. مدیارست این مژده را به شما می‌دهد که بهترین خدمات طراحی سایت اقساطی  ، به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

شرکت مدیارست علاوه بر ارائه خدمات و طراحی سایت مشابه دیجی کالا، به شما کلیه مراحل راه‌اندازی، بارگذاری و شروع کسب‌کار را آموزش خواهدداد.
با سپردن طراحی سایت مشابه دیجی کالا به مدیارست شما دیگر هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت، شما قطعاً موفق‌تر از رقیبان خود خواهیدشد و به سوددهی کلان خواهید رسید.

چرا طراحی سایت مشابه دیجی کالا؟

توجه داشته باشید اکثر افراد قبل از اقدام به خرید، در اینترنت محصول و فروشگاه‌های مختلف را جستجو و مقایسه می‌کنند.

افراد به دلیل مشغله‌های فراوان وقت اینکه بخواهند به صورت حضوری خرید کنند ندارند. در حال حاضر مردم به دلیل شناخته تر بودن سراغ سایت‌هایی مانند دیجی‌کالا می‌روند شما نیز با طراحی مارکت پلیس ، می‌توانید جذب مشتری داشته باشید.

اما اگر شما طراحی سایت مشابه دیجی کالا داشته باشید. از طرفی مزیت های بهتری نسبت به سایت دیجی کالا داشته باشید می توانید حتی موفق تر از سایت دیجی کالا عمل کنید. با شناخت نقاط ضعف سایت های موفق و بهبود این موارد در وب سایت خود شما میتوانید پیروز رقابت باشید .

علاوه بر اینکه رقیب اصلی شما دیجی کالا نیست بلکه رقیب شما فروشندگان و سایت داران هم صنف خود شما هستند. شما با عمل به توصیه‌های مدیارست به سود دهی کلان خواهید رسید.

مدیارست به نحوی طراحی مشابه سایت دیجی کالا را برای شما انجام می‌دهد که سوددهی سایت شما، هزینه‌ای که برای طراحی مشابه سایت دیجی کالا صرف کرده‌اید را جبران خواهد کرد.

اعتبار و میزان اعتماد مشتریان شما با طراحی سایت مشابه دیجی کالا بیشتر خواهدشد. مدیارست به نحوی طراحی سایت را برای شما انجام می‌دهد که مدیریت و کنترل آن برای شما حتی اگر در مورد سایت و اقدامات آن چیزی ندانید بسیار آسان خواهد بود. مزیت‌های دیگر طراحی سایت مشابه دیجی کالا برای شما:

طراحی سایت مشابه دیجی کالا از کجا سفارش بدیم ؟

صرفه جویی در زمان و هزینه با طراحی سایت مشابه دیجی کالا

همان طور که گفته شد با توجه به مشغله افراد ،مردم وقت اینکه بخواهند زمان صرف کنند و به صورت حضوری خرید کنند ندارند. شاید خرید حضوری مزیت‌های خاص خودش را داشته‌باشد اما دردسرهایی هم دارد مثل ترافیک، صف، جای پارک و... .

به همین خاطر افراد ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین خریداری کنند. با طراحی سایت مشابه دیجی کالا اینکه در زمان و هزینه‌های خریداران صرفه جویی می‌شود.

همچنین شما دیگر نیازی نیست یک کارمند برای فروش محصولات تعیین کنید تا یکی، یکی محصولات را بارکد بزند، طی و جارو بزند، قیمت تعیین کند، تخفیف بخواهند و... تمامی مراحل فقط در سایت انجام می شود.

بررسی دقیق محصول با طراحی سایت مشابه دیجی کالا

یکی از مزیت‌های دیگر طراحی سایت مشابه دیجی‌کالا برای خریدار این است که: به راحتی می‌تواند محصولات مشابه حتی در فروشگاه‌های دیگر را با هم مقایسه کند، و از تمام جهات آن را بررسی کرده و بعد خریداری کند.

اما برای شما با طراحی سایت مشابه دیجی‌کالا به صورت دقیق می‌توانید آمار دقیق میزان فروش، نرخ خرید هر سبد، مدت زمان بازدید از صفحات را مشاهده کنید. حتی شما می‌توانید اطلاعات کاربران مثل سن و جنسیت و منطقه و.. را مشاهده‌کنید و براساس آن برای بهبود فروش خود و اهداف فروشگاهتان برنامه ریزی کنید.

مدیریت آسان با طراحی سایت مشابه دیجی کالا

اما یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت مشابه دیجی کالا این است که شما با استفاده از سیستمی که مدیارست برای شما طراحی می کند، به راحتی به امکاناتی مثل سیستم حسابداری، سیستم حمل و نقل، سیستم مالی، سیستم انبارداری، سیستم فروش و.. دسترسی خواهید داشت و همه در یک سیستم خواهد بود.

پرداخت امن با طراحی سایت مشابه دیجی کالا

شرکت مدیارست برای شما برای تعامل بالاتر با کاربران یک درگاه امن طراحی می کند. با پرداخت امن و طراحی سایت مشابه دیجی کالا، ترب و... میزان اعتماد کاربران به شما افزایش خواهد یافت.

علاوه بر اینکه می توانید گزینه های دیگری مثل دریافت بیعانه به صورت آنلاین و پرداخت در محل تحویل محصول راه در گزینه های فروش خود قرار دهید.

امکانات خاص مدیارست برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا

همان طور که گفته شد شرکت مدیارست علاوه بر طراحی سایت مشابه دیجی کالا ، امکانات و خدمات دیگری هم در دسترس شما قرار خواهد داد. امکاناتی نظیر:

  • قرار دادن خبر نامه برای مشتریان، خبر نامه اتمام موجودی و... و ثبت‌ نام مشتریان برای دریافت ایمیل یا پیامک برای محصولات جدید، اتمام موجودی، تخفیفات و...
  • تولید محتوا و معرفی دقیق محصول از جهات مختلف مثل ظاهر، فنی با دسته بندی و...
  • ایجاد امکان تبادل نظر مشتریان برای هر محصول
  • امکان درج تصاویر ویدئو برای معرفی محصول
  • امکان ایجاد پروفایل اختصاصی برای مشتریان در سایت شما برای پیگیری محصول خریداری شده برای اعتماد بیشتر مشتریان شما.
  • امکان درج جستجو پیشرفته بر اساس انواع فیلترها
  • به کار گیری بهترین و اصولی ترین سئو برای رتبه بندی شما در گوگل
  • امکان درج اطلاعات دقیق فروشگاه مثل آدرس، شماره تلفن، تصاویر و ویدئوهای فروشگاه شما
  • طراحی سایت مشابه دیجی کالا به نحوی است که با کامپیوتر، تبلت و حتی گوشی امکان مدیریت برای شما و خرید برای مشتریان وجود دارد
  • فعال سازی نماد اعتماد الکترونیک اختصاصی برای شما
  • پشتیبانی شبانه روزی
  • نظم برای جلب نظر مشتریان
  • امکان مقایسه سایت شما ٍ با رقیبان و هم صنف های خود

طراحی سایت مشابه دیجی کالا از کجا سفارش بدیم ؟

سخن آخر

شرکت مدیارست امکان طراحی سایت مشابه دیجی کالا را به صورت نقد و اقساط برای شما فراهم کرده است. تمام امکانات خدماتی، پشتیبانی و هر آنچه یک سایت و یک فروشگاه نیاز دارد را برای شما فراهم کرده است.

شما کافی است فقط تصمیم به راه اندازی یک سایت مشابه دیجی کالا بگیرید. فقط کافی است قرارداد ببندید و توضیحات محصولات خود را به ما بدهید. تمام کارها بر عهده‌ی شرکت مدیارست خواهد بود.

علاوه بر همه ی این موارد نحوه استفاده و مدیریت سایت به شما آموزش کامل داده خواهد شد و به صورت شبانه‌روزی با کارشناسان پشتیبانی ما می‌توانید در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان tel:۰۲۱۴۶۱۱۴۸۲۶

شرکت مدیارست تمام امکانات را با مناسبت‌ترین قیمت در اختیار شما قرار داده است.

حال اگر شما تعلل کنید و از رقیبان خود جا بمانید بر عهده ی خود شما است، هر دقیقه دیرتر اقدام کردن شما از دست دادن سود کلان فروش محصول شما خواهد بود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید