در چند وقت اخیر آیین نامه واردات خودرو اصلاح و نهایی شد و فهرست واردکنندگان خودرو مشخص شده اما این لیست هنوز باز است.

سایپا خودروی کیا سراتو ۲۰۲۲ را به بازار ایران خواهد آورد؟

به گزارش سلام نو به نقل از گجت نیوز، اخیرا خبری مبنی بر تصمیم شرکت سایپا برای واردات سراتو ۲۰۲۲ به ایران منتشر شد؛ اما آیا این خودروساز داخلی نسل جدید کیا سراتو را به بازار ایران خواهد آورد؟

واردات خودرو پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام تصویب شد و اکنون نیز با انتشار لیست واردکنندگان خودرو قرار است ثبت سفارش خودروهای خارجی آغاز شود.

در همین راستا انتشار لیست‌های مختلف از خودروهای وارداتی متقاضیان را هیجان‌زده کرده است؛ برای مثال اخیرا خبری مبنی بر تصمیم شرکت سایپا برای واردات کیا سراتو ۲۰۲۲ به ایران منتشر شد. اما آیا این خودروساز داخلی نسل جدید سراتو را به بازار ایران خواهد آورد؟

سایپا قصد واردات سراتو ۲۰۲۲ را دارد؟

طبق شنیده‌ها، شرکت سایپا به عنوان یکی از واردکنندگان خودرو قصد دارد خودرو کیا سراتو ۲۰۲۲ را به کشور وارد کند؛ خبری که بسیار از علاقه‌مندان به این خودرو را هیجان‌زده کرده بود. در همین راستا پس از پیگیری‌ها از شرکت سایپا، یک منبع آگاه از این خودروساز بزرگ اعلام کرد سایپا در حال حاضر قصد واردات این خودرو را ندارد و این شایعه‌ها با هدف بازدید در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند.

این منبع آگاه تاکید کرد تاکنون لیست محصولات نهایی برای واردات خودرو اعلام نشده و به زودی شرکت سایپا لیستی از محصولات واردتی خود را به شکل رسمی منتشر خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید