۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
کد خبر: 55396542

اگر به اصفهان سفر کرده‌اید، بهتر است از تمامی دقایق خود استفاده کنید. با دیدن جاهای دیدنی اصفهان در شب، می‌توانید سفری پر بار را برای خود رقم بزنید.

جاهای دیدنی اصفهان در شب

سلام نو-سرویس گردشگری: آیا جاهای دیدنی اصفهان در شب را می‌شناسید؟! اصفهان یکی از کلان شهرهای پرجاذبه است که در مدت زمان کم، نمی‌توان از تمامی آنها بازدید کرد. بنابراین انتخاب برخی از این جاذبه‌های برای گردش در شب، بهترین ایده خواهد بود. اما چه مکان‌هایی را می‌توان در شب بازدید کرد و از جذابیت آن لذت برد؟! جاذبه‌های گردشگری این شهر از خصوصیات بارز و چشم نوازی برخوردار هستند. برخی از آنها در روز هنگام، از جذابیت تکرار نشدنی برخوردار هستند که هرگز در شب هنگام نمی‌توان آنها را تجربه کرد. اما برخی از این جاذبه‌های گردشگری از جذابیت چشم نواز و خیره کننده‌ای در شب هنگام برخوردار هستند. بنابراین انتخاب آنها برای مشاهده در تاریکی شب، بسی لذت بخش است.

انتخاب بهترین جاهای دیدنی اصفهان در شب:

اگر بخواهیم به بهترین جاهای دیدنی اصفهان در شب اشاره کنیم، حتما با لیست قابل توجهی مواجه خواهید شد. شهر اصفهان از جمله شهرهای جذاب برای شبگردی است. فرقی ندارد که چه فصلی را برای سفر به این شهر انتخاب کرده‌اید. مهم این است که می‌توانید همواره از جاذبه‌های شبگردی فوق العاده در این شهر برخوردار شوید.

در شب هنگام که موزه‌ها، آثار تاریخی، بازارها، و ... تعطیل هستند، چطور می‌توان از زمان بهترین استفاده را کرد؟! در این شهر کمتر می‌توان خواب را تجربه کرد. لذت از تمامی جاذبه‌ها چه در شب و چه در روز، خواب را برای بسیاری از گردشگران، حرام کرده است.

انتخاب پل‌ها به عنوان بهترین جاهای دیدنی اصفهان در شب:

اگر بخواهیم به یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی اصفهان در شب اشاره کنیم، می‌توان از پل‌های مختلف در این شهر یاد کرد. شهر اصفهان از پل‌های بسیار زیادی برخوردار است که هر کدام از آنها از ارزش تاریخی زیادی برخوردار هستند. از جمله این مکان‌ها عبارتند از:

  • سی و سه پل: یکی از مکان‌های جذاب و دیدنی در شب که بر روی رودخانه زاینده رود قرار گرفته است سی و سه پل است. این مکان به عنوان یکی از جذاب‌ترین و بهترین پاتوق‌های شهر اصفهان برای تفریحات شبانه، به شمار می‌رود. این اثر تاریخی از یک غروب چشم نواز و شب‌های مهتابی و خیره کننده برخوردار است. نور پردازی‌های شگفت انگیز در این پل و رودخانه، زیبایی بی‌نظیر آن را دو چندان نموده است.
  • پل خواجو: از دیگر پل‌های معروف و بی‌نظیر برای تفریح شبانه در اصفهان، پل خواجو است. این پل معروف و تکرار نشدنی، از چشم انداز خیره کننده و منحصر به فردی در شب هنگام برخوردار است. معماری خارق العاده‌ی این پل، زیبایی شبانه آن را چشم نواز تر نموده است. از جمله عجایب آن می‌توان به نماهای گنبدی شکل، سقف‌های منحنی، سنگ قبرهای مرموز و غیره اشاره نمود.

جاهای دیدنی اصفهان در شب

پل‌ها از جاهای دیدنی اصفهان در شب

پارک‌های جذاب و دیدنی اصفهان:

از دیگر جاهای دیدنی اصفهان در شب پارک‌ها هستند. امروزه شاهد بسیاری از پارک‌های مختلف با نماهای خیره کننده و امکانات ایده آل در شب، هستیم. هر کدام از این پارک‌ها با در بر داشتن خصوصیات منحصر بفرد، بهترین گزینه برای تفریح در اصفهان (در شب هنگام) به شمار می‌روند.

  • چشم اندازهای خیره کننده
  • مناظر طبیعی خاص و چشم نواز
  • رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها
  • امکانات تفریحی گسترده
  • مسیرهای پیاده روی
  • امکانات خدماتی و رفاهی

و بسیاری از موارد دیگر، این مکان‌های را به یک مکان ایده‌آل، تفریحی و رفاهی مبدل نموده است. بنابراین با توجه به این شرایط می‌توانید یک شب دل انگیز را در این پارک‌ها سپری نمایید. از جمله پارکهای دیدنی در این شهر عبارتند از:

  1. پارک صفه
  2. پارک ناژوان
  3. پارک پردیس
  4. پارک قلمستان
  5. پارک مشتاق
  6. پارک ایثارگران
  7. پارک گل‌ها و ...

جاهای دیدنی اصفهان در شب

پارک‌ها از جاهای دیدنی اصفهان در شب

شهربازی‌ از بهترین جاهای دیدنی اصفهان در شب:

شهربازی‌ها نیز از جمله بهترین جاهای دیدنی اصفهان در شب هنگام هستند. تلالو نورهای خیره کننده، هیجان و بازی، رستوران و کافی شاپ و ... می‌توانند یک شب خاطره انگیز و دلنشین را برای شما به همراه داشته باشند. در این شهر می‌توانید با بسیاری از شهربازی‌های مختلف مواجه گردید. از جمله این شهر بازی‌ها، عبارتند از:

  • سرزمین عجایب
  • شهر رویاها
  • شهربازی کهکشان عجایب
  • شهربازی ملک شهر

و ... . در این مکان‌ها علاوه بر سرگرمی کودکان، شاهد بسیاری از وسایل مناسب برای سرگرمی بزرگسالان نیز خواهیم بود. برای نمونه در شهر رویاها می‌توانید از: ترن هوایی معلق، سقوط آزاد، بازوی چرخان و ... استفاده کنید. شهربازی‌ها در کنار ایجاد هیجان و لذت، شبی بی‌نظیر و فراموش نشدنی را برای مخاطبین به ارمغان می‌آورند.

جاهای دیدنی اصفهان در شب

شهربازی‌ها از جاهای دیدنی اصفهان در شب

پارک‌های آبی در اصفهان:

اگر بخواهیم به یکی دیگر از جاهای دیدنی اصفهان در شب اشاره کنیم، می‌توانیم از پارک‌های آبی یاد کنیم. در این شهر شاهد بسیاری از پارک‌های آبی جذاب و دیدنی هستیم که هر کدام در بر دارنده‌ی خصوصیات برتری هستند. یکی از بی‌نظیرترین آنها، استخر و پارک آبی آبسار است. در این مکان، یک لذت فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. پارک‌های آبی با برخورداری از یک فضای بسیار شاد و انرژی بخش، می‌توانند سفری دلنشین را برای شما به ارمغان بیاورند. از جمله پارک‌های آبی در این شهر می‌توان به:

  • پارک آبی آبسار
  • پارک آبی کودکان
  • پارک آبی بوستان سعدی
  • موج‌های دریایی
  • استخر پزشکان مشتاق

و بسیاری از موارد دیگر نیز اشاره کرد. با شناخت امکانات و خدمات این پارک‌های آبی، می‌توانید لحظات دلنشین و بی‌نظیری را برای خود و خانواده خود، رقم بزنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید