قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۱ به ۳۲ هزار و ۷۵۰ تومان رسید و قیمت سکه یک کانال عقب نشینی کرد و به کانال ۱۴ میلیون تومان بازگشت.

قیمت دلار امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۱ رنج شد

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز، قیمت دلار امروز در بازار آزاد نسبت به عصر پنجشنبه گذشته رنج بود اما قیمت سکه دنده معکوس زد.

بررسی قیمت دلار در اولین روز هفته نشان می دهد که اسکناس آمریکایی همچنان در باتلاق قطعی اینترنت قرار دارد.

از سوی دیگر تداوم تجمعات در تهران موجب شده تقاضا برای خرید دلار کاهش یابد. بازار ساز هم با افزایش عرضه همچنان در صدد کنترل نرخ ارز است.

قیمت دلار رنج شد

قیمت دلار امروز در بازار آزاد نسبت به عصر پنجشنبه گذشته رنج بود .نرخ دلار آمریکا در بازار تهران امروز با ۳۲ هزار و ۷۵۰ تومان به فروش رسید. نوسان محدود دلار در بازار امروز درحالی بود که در معاملات پشت خطی هر برگ اسکناس به یک قدمی مرز ۳۳ هزار تومان رسیده بود.

دنده معکوس نرخ دلار در بازار همسایه

بازیگران ارزی امروز در هرات و سلیمانیه امروز دنده معکوس زدند. قیمت دلار هرات امروز از نیمه کانال ۳۲ هزار تومان پایین آمد و با تقریبا ۲۰۰ تومان کاهش بر روی ۳۲ هزر و ۴۰۰ تومان قرار گرفت. در سلیمانیه هم نرخ دلار از مرز ۳۳ هزار توان فاصله گرفت و با ۱۵۰ تومان کاهش به قیمت ۳۲ هزار و ۸۵۰ تومان به فروش رسید.

نرخ حواله درهم افت کرد

نرخ حواله درهم امروز در مقایسه با دو روز قبل ۴۰ تومان افت کرد. قیمت درهم امروز ۹ هزار و ۴۰ تومان بود. نرخ برابری درهم به دلار ۳۳ هزار و ۲۰۳ تومان بدست آمد. این قیمت در مقایسه با قیمت نقدی در حدود ۴۵۰ تومان فاصله را نشان می دهد.

عملکرد بد طلا در بازار جهانی

در بازار جهانی قیمت اونس طلا عملکرد بدی از خود ثبت کرد. فلز زرد رنگ‌جهانی در روزهای پایانی هفته بیش از ۲۵ دلار کاهش یافت و بر روی ۱۶۴۲ دلار قرار گرفت. قیمت اونس طلا امروز در محدوده ۱۶۴۵ دلار به فروش رسید.

قیمت طلا ریزش کرد

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان ریزش کرد و بت ۱ مییون و ۳۴۴ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رسید.

سکه دنده معکوس زد

به نظر می رسد نوسان محدود دلار موجب شده قیمت سکه هم سوخت کافی برای صعود نداشته باشد. از سوی دیگر ریزش قیمت اونس طلا توان معامله گران افزایشی را کاهش داده است.قیمت سکه امروز از کانال ۱۵ میلیون تومان به کانال ۱۴ میلیون تومان دنده معکوس زد.سکه امامی در بازار امروز با ۱۴ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان به فروش رسید.این قیمت در مقایسه با ۲ روز پیش ۷۷هزار تومان ارزان تر بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید