کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران برای بررسی محل ترین تیم ملی در جریان جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به قطر سفر کرده است.

کارلوس کی‌روش چه زمانی به ایران برمی گردد؟

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز جمعه به پایان می‌رسد تا بازیکنان منتخب کارلوس کی روش در این رقابت‌ها برای حضور در دومین اردوی ارزیابی فنی معرفی شوند.

سرمربی تیم ملی ایران که برای بررسی شرایط محل اقامت و نحوه برگزاری اردوی این تیم قبل از شروع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به کشور قطر سفر کرده بود بامداد شنبه به تهران باز می‌گردد تا از نزدیک در دومین دوره تمرینات ملی‌پوشان داخلی حاضر شده و عملکرد آن‌ها را زیر نظر بگیرد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران به احتمال فراوان تمام بازیکنان حاضر در اولین دوره ارزیابی را بار دیگر فرا می‌خواند تا بتواند بهترین انتخاب را از بین آن‌ها انجام دهد.

دومین اردوی ارزیابی تیم ملی فوتبال ایران از ظهر فردا شنبه در تهران برگزار می‌شود و تا ظهر دوشنبه ادامه خواهد داشت. باید دید دومین لیست منتخبان کی روش از دل رقابت‌های لیگ برتر همراه با ورود فردی دید خواهد بود یا همان قدیمی‌ها برای سفر به جام جهانی قطر با پرواز تیم ملی ایران به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید