۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 55393645

اگر به شهر رامسر رفته اید برای اینکه از مشاهده جذابیت های این شهر لذت ببرید، باید بهترین ساحل رامسر را بشناسید.

بهترین ساحل رامسر

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر به رامسر رفته اید باید برای مشاهده جذابیت های این شهر، بهترین ساحل رامسر را بشناسید. سواحل رامسر متفاوت هستند و هر یک از آنها دارای ویژگی خاصی می باشند. رامسر یکی از شهرهای استان مازندران است که از قسمت جنوب به قزوین و از قسمت شرق به تنکابن وصل می گردد. شما در فصل بهار و پاییز می توانید به رامسر بروید تا هوای شرجی این شهر اذیت تان نکند. شرجی بودن شهر رامسر به دلیل قرار گرفتن این شهر بین دریا و جنگل می باشد.

معرفی بهترین ساحل رامسر

بهترین ساحل رامسر دارای ویژگی های خاصی برای گردشگری می باشد. رامسر را به عنوان عروس شهرهای شمال کشور معرفی می کنند. به همین دلیل سواحل این شهر، زیبایی و جذابیت خاصی دارند. برخی از بهترین سواحلی که در شهر رامسر قرار گرفته‌ اند عبارت هستند از :

۱. ساحل خلج

ساحل خلج به عنوان یکی از زیباترین سواحل رامسر می باشد. ساحل خلج در بین انواع سواحلی که در شمال کشور قرار گرفته اند از نظر تمیزی بی نظیر است. علاوه بر اینکه ساحل خلج تمیز می باشد امکانات رفاهی و تفریحی زیادی دارد. یکی از مهمترین مواردی که موجب تمایز ساحل خلج با سواحل دیگر شده، بازارچه سنتی می باشد که در این ساحل قرار گرفته است. در ساحل خلج شما می توانید فروشگاه های صنایع دستی زیادی را مشاهده کنید. از کافه و رستوران هایی که در این ساحل قرار گرفته اند می توانید استفاده نمایید. موزه مردم شناسی یکی دیگر از جاهای دیدنی ساحل خلج است.

۲. ساحل نقره ای

ساحل نقره ای به عنوان یکی دیگر از سواحل زیبای رامسر شناخته می‌ شود. اگر می خواهید طلوع زیبای خورشید را تماشا کنید بهتر است که به ساحل نقره ای رامسر بروید. یکی از بهترین سواحل رامسر، ساحل نقره‌ ای است که صدف های زیادی دارد. در واقع باید بدانید که یکی از ویژگی ‌های خاص ساحل نقره این است که سطح ساحل رنگش نقره ‌ای می باشد. تماشا کردن منظره صدف ها و همچنین طلوع خورشید در این ساحل برای بسیاری از بازدیدکنندگان جالب می باشد. راه رفتن در این ساحل، دلنشین خواهد بود. فروشگاه های بزرگ میوه و تره بار در محدوده این ساحل قرار گرفته اند. علاوه بر ساحل نقره ای، ساحل طلایی به عنوان یکی دیگر از سواحل رامسر شناخته می‌ شود که در بلوار هلال احمر شهر رامسر قرار گرفته است.

بهترین ساحل رامسر

سواحل بی نظیر رامسر

۳. سواحل زیبای رامسر و ساحل توسکاسرا

ساحل توسکاسرا بهترین ساحل رامسر است که شما می توانید از آن بازدید نمایید. یکی از مهمترین جذابیت هایی که ساحل توسکاسرا دارد امکانات ویژه آن می باشد. هر یک از افراد در تمامی سنین می توانند از امکانات تفریحی این ساحل استفاده کنند. کتابفروشی، موزه حیوانات، شهربازی، قایق سواری و ... به عنوان مهمترین ویژگی های ساحل توسکا سرا شناخته می شوند. اگر شما به پرندگان دریایی علاقه زیادی دارید بهتر است از ساحل توسکا سرا بازدید کنید. پرواز مرغان دریایی در ساحل توسکا سرا زیبایی و جذابیت این ساحل را چندین برابر کرده است. ساحل توسکا سرا در کنار بلوار معلم است که در این بلوار جاذبه های تاریخی زیادی وجود دارد.

۴. ساحل کتالم جذاب ترین سواحل رامسر

ساحل کتالم به عنوان یکی از جذاب ترین سواحل رامسر شناخته می ‌شود. این ساحل در فاصله ۴ کیلومتری رامسر قرار گرفته و جاذبه‌ های وصف ناپذیری دارد. ساحل کتالم به عنوان یکی از سواحل زیبای شهر مازندران معرفی می‌ شود که دارای پلاژهای متفاوت است. شما می توانید سوئیت های گوناگونی را در این ساحل اجاره کنید و از اقامت تان در ساحل لذت ببرید. این ساحل در قسمت غرب شهر رامسر قرار گرفته است و به عنوان بخش مهمی از سواحل دریای خزر شناخته می‌ شود. قلعه مارکوه به عنوان یکی از جاذبه‌ های بی ‌نظیر ساحل کتالم است. ساحل کتالم از جمله سواحل شلوغ رامسر می باشد. از زیبایی ‌های ساحل کتالم رامسر هرچه بگوییم کم گفته ایم.

اگر به ساحل‌های جذاب علاقه دارید نگاهی هم به ساحل صدفی بوشهر بکنید.

۵. دهکده ساحلی جذاب ترین ساحل رامسر

دهکده ساحلی رامسر به عنوان بهترین ساحل رامسر شناخته می شود که دارای صنایع دستی بی نظیری است. در بخشی از این دهکده ساحلی، بازارچه سنتی را قرار داده اند که محصولات زیادی در این بازار به فروش می رسند. این ساحل دارای غرفه های زیادی است که شما می ‌توانید از این غرفه ها بازدید نمایید. دهکده ساحلی شب های شلوغی دارد. دهکده ساحلی رامسر دارای سوئیت های ساحلی زیادی می‌ باشد.

بهترین ساحل رامسر

ساحل زیبای رامسر

۶. پلاژ ساحلی شهرداری رامسر

پلاژ ساحلی شهرداری به عنوان یکی دیگر از جذاب ترین سواحل رامسر است. اگر شما به ساحل های سنگی علاقه دارید می توانید از این ساحل بازدید نمایید. ساحل سنگی شهرداری، امواج بی نظیری دارد و پرواز مرغان دریایی در این ساحل زیبایی آن را افزایش داده است. علاوه بر زیبایی های طبیعی که در این ساحل وجود دارد امکانات سرگرمی و رفاهی زیادی را می توانید از این ساحل دریافت کنید. قایق های متفاوتی در این ساحل اجاره داده می شوند تا شما از دریا بازدید نمایید. آلاچیق هایی که در این ساحل قرار گرفته ‌اند برای رفع خستگی مناسب هستند. همچنین سفره خانه ها و قهوه خانه های زیادی که به سبک مدرن و سنتی طراحی شده اند در این ساحل قرار گرفته اند. شما می توانید برای خرید صنایع دستی از بازارچه سنتی پلاژ ساحلی شهرداری بازدید نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید