بسیاری از ما هنگامی که قصد خرید گوشی موبایل را داریم، به بهترین برند گوشی بازار فک می‌کنیم تا بتوانیم محصولی را خریداری کنیم که چند سال به خوبی برای ما کار کرده‌است و به سرعت کارکردهای خوب خود را از دست ندهد.

بهترین و محبوب ترین برند های گوشی موبایل

در حال حاضر چند برند اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی و ... در بازار وجود دارند که نسبت به سایر برندها مشتریان و خریداران بیشتری دارند.

گوشی موبایل شما یک دستگاه همه کاره است که کارکرد تلویزیون، رادیو، ماشین حساب، تقویم، ساعت، بازی های ویدئویی، دوربین، قطب نما، دفتر خاطرات، پخش کننده رسانه و غیره را با هم دارد. ما نمی توانیم زندگی خود را بدون تلفن همراهمان تصور کنیم. گوشی موبایل تبدیل به یک ضرورت برای زندگی روزمره ما شده است. گوشی های هوشمند ما را به دنیا متصل می کند و همه چیز را به نوک انگشتان ما می آورد. از این رو داشتن یک گوشی موبایل خوب برای یک زندگی راحت بسیار مهم است.

ما در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی بهترین برندهای گوشی بازار، فروشگاه قلاب را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید هر مدل گوشی از برند مورد نظرتان را در کمترین زمان و با مناسبترین قیمت خریداری نمایید.

برند اپل apple

نمی‌توان منکر این موضوع شد که اپل بهترین برند گوشی تلفن همراه در جهان محسوب می‌شود که البته شرکت‌های دیگری مانند سامسونگ sumsung به‌عنوان رقیب آن به شمار می‌آیند. شرکت اپل Apple Inc شرکت پرآوازه آمریکایی و البته چندملیتی است که درزمینۀ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی و همچنین نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت دارد. این شرکت در ابتدا تحت عنوان شرکت کامپیوتری اپل شروع به فعالیت کرد و توانست ریز رایانه‌های اپل I، II، III و پس از آن مکینتاش را به بازار معرفی نماید، اما خدمات و تولیدات شرکت apple به همین جا ختم نمی‌شود؛ زیرا این شرکت درزمینۀ تولید سخت‌افزارهای نوین نیز فعالیت دارد.

اولین نمونۀ بهترین برند گوشی در سال 2007 به بازار آمد که هیچ صفحه کلیدی نداشت و تنها دارای یک کلید هوم بود که دسترسی کاربر را به سایر برنامه‌های گوشی فراهم می‌کرد. سیستم عامل این گوشی بر مبنای Mac OS طراحی شده و iOS نام داشت و همچنین از مرورگر وب سافاری که مرورگر اصلی apple به شمار می‌آید در آن استفاده شده بود. اکنون در سال 2022 با پیشرفتی بسیار بزرگ‌تر و عظیم‌تر از تولید اولین سری گوشی آیفون، گوشی iphone 14 به بازار معرفی شده‌است که نوع پرو و پرو مکس آن با برخورداری از دوربین‌های جدید و همچنین تغییر ظاهری که در اولین برخورد متوجه آن خواهید شد.

نمایشگری که برای این مدل از بهترین برند گوشی در نظر گرفته‌شده، برابر با 6.7 اینچ بوده و شدت میزان روشنایی این نمایشگر حداکثر 2000 نیت برای محتواهای HDR و دارای کنترلر جدید است. دوربین اصلی ایفون 14 و 14 پرو در پنل پشتی قرار گرفته که از سنسور 48 مگاپیکسلی بهره‌مند است و به‌صورت پیش‌فرض با وضوح 12 مگاپیکسلی فیلم‌برداری می‌کند.

برند سامسونگ sumsung

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید هستید، بهترین برند گوشی که پس از اپل می‌توانیم به شما معرفی کنیم، برند sumsung است. سامسونگ، جزو بزرگ‌ترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی به شمار می‌آید که دارای تعدادی شرکت تابعه و زیرمجموعه نیز است. ریشۀ نام‌ واژۀ sumsung در زبان کره‌ای هانجا گفته می‌شود که به معنای سه ستاره است و منظور از عدد سه در این نام، توان و بزرگی، و منظور از ستاره، جاودانگی این برند است.

گروه sumsung در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول تاسیس شد که البته اوایل درزمینۀ بازرگانی فعالیت می‌کرد، اما در سال ۱۹۶۹ شرکت سامسونگ الکترونیک به‌عنوان یک شرکت تابعه در گروه sumsung به وجود آمد که در دهه ۱۹۷۰ توانست با سرمایه‌گذاری در صنایع سنگین، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و کشتی‌سازی، راه صنعتی شدن را در پیش گیرد.

اولین موبایل بهترین برند گوشی اندروید یعنی سامسونگ، در سال ۱۹۸۸ وارد بازار کره جنوبی شد. تا ابتدای دهه ۲۰۰۰ سامسونگ توانسته بود تنها ۱۰ درصد از بازار موبایل را به خود اختصاص دهد؛ زیرا کیفیت گوشی‌ها آن‌طور که شایسته است نبود؛ به همین دلیل به‌عنوان مدیر سامسونگ در آن زمان، لی کان هی پس از بررسی اولین گوشی‌های تولیدشده و پی بردن به عملکرد بسیار ضعیف آن‌ها، دستور داد همۀ تلفن‌های همراه تولیدشده از بازار جمع شده و دوباره برنامه‌ریزی و تولید آن‌ها صورت گیرد.

بهترین و محبوب ترین برند های گوشی موبایل

sumsung در طی 80 سال فعالیت خود، محصولات بسیاری را با تنوع بالا روانه بازار کرده‌است که از بین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنل‌های LCD و LED
  • تلفن همراه و تبلت
  • نیمه‌هادی‌ها (تراشه‌های حافظه)
  • تلویزیون
  • کامپیوتر و لپ‌تاپ

برند شیائومی

بهترین برند گوشی دیگری که می‌توانیم به شما معرفی کنیم، شیائومی است که توانسته در رقابت با برند آیفون و سامسونگ، گوشی‌های اندرویدی خوبی را به بازار عرضه نماید.

شرکت شیائومی از سال 2010 تلاش کرد ساخت گوشی‌های هوشمند باکیفیت و ارزان را به همراه محصولات دیگر در دستور کار خود قرار دهد. در سال‌های بعد یعنی در سال 2013، اولین گوشی سری ردمی این برند وارد بازار شد و شیائومی توانست به‌عنوان تولیدکنندۀ بهترین برند گوشی شناخته شود. فروش بالا و سود کم هدف این برند بوده است که سبب شده گوشی‌های این برند دارای قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه باشد.

بهترین و محبوب ترین برند های گوشی موبایل

برند هواوی

این برند نیز پس از برندهایی که نام بردیم،؛ توانسته به‌عنوان بهترین برند گوشی شناخته شود. این شرکت از ابتدای شروع به فعالیت خود تا کنون زمان زیادی را پشت سر نگذاشته و شرکتی جوان به شمار می آید، اما می‌توان گفت برند هواوی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های ارائه ‌دهندۀ خدمات ارتباطی است که بر پایۀ پیشرفت‌های نوآورانه تاسیس شده‌است؛ به‌طوری‌که این شرکت ابتدا نیازها و خواسته‌های کاربران را در نظر می‌گیرد و سپس اقدام به تولید محصول موردنظر می‌کند. این برند توانسته درزمینۀ صنایع مخابراتی، به نتایج چشمگیری دست یابد.

از دیگر برندهایی که می‌توان به گوشی‌های موبایل آن برای خرید اشاره کرد، برند آنر Honor است که البته یک کمپانی مستقل به شمار نمی‌آید و توسط کمپانی چینی هوآوی معرفی شده‌است. تمرکز آن بیشتر بر روی فروش آنلاین است و برند هواوی تلاش کرده گوشی‌هایی که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد تولید می‌نماید را در قالب نام Honor معرفی و به بازار عرضه نماید.

بهترین و محبوب ترین برند های گوشی موبایل

وان پلاس

برند وان پلااس محصول یک شرکت کره‌ای است که توانسته جدیدترین گوشی‌های هوشمند را تولید و به بازار عرضه نماید و بین ده تولیدکننده برتر گوشی موبایل قرار گیرد. این برند در سال دو گوشی هوشمند را به بازار معرفی و ارائه می‌کند و از زمان شروع به فعالیت خود از سال 2013 تا کنون توانسته به موفقیتی دست یابد که برند ال جی و سونی نتوانسته‌اند هنوز به این جایگاه دست یابند. وب‌سایت قلاب که در ادامه به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت، این دسته از محصولات را در تنوع بالا در اختیار کاربران قرار داده‌است.

جمع‌بندی

در بخش‌های پیشین تلاش کردیم به‌طور جامع و خلاصه چند نمونه از بهترین برند گوشی تلفن همراه را معرفی کنیم تا چنانچه قصد خرید گوشی موبایل دارید، بدانید هر یک از آن‌ها در چه رده و جایگاهی قرار دارند. فروشگاه قلاب به آدرس الکترونیکی https://gholab.ir  فروشگاهی اینترنتی است که می‌تواند انواع گوشی موبایل در برندهای اپل، سامسونگ و شیائومی و ... به همراه انواع لوازم جانبی موبایل را در اختیار شما قرار دهد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید