با ما همراه باشید تا درباره جاذبه‌های گردشگری استرالیا بیشتر بدانید.

نکاتی که در سفر به استرالیا باید بدانید

سلام نو-سرویس گردشگری: استرالیا با نام رسمی قلمرو همسود استرالیا کشور مستقل است که از سرزمین اصلی قاره استرالیا، جزایر تاسمانی و جزایر کوچک تر متعددی تشکیل شده است. استرالیا ششمین کشور بزرگ جهان است و نزدیک به ۲۶ میلیون نفر جمعیت دارد. استرالیا مساحتی در حدود ۷۶۱۷۹۳۰ کیلومتر مربع دارد. بزرگترین شهر استرالیا سیدنی است. استرالیا که به قاره سبز معروف است با داشتن جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی که در خود جای داده،هر ساله افراد زیادی را از خارج از استرالیا برای گردشگری به خود جذب می‌کند. فراموش نکنید که استرالیا بهترین مقصد برای طبیعت دوستان است. با ما همراه باشید تا درباره جاذبه‌های گردشگری استرالیا بیشتر بدانید.

جاذبه‌های گردشگری استرالیا کدامند؟

  • صخره معلق ویکتوریا: صخره معلق ویکتوریا که در نتیجه فعالیت‌های آتشفشانی شکل گرفته است دارای چشم انداز بسیار زیبای جنگل و دریا در کنار هم است. اگر به دنبال آرامش می‌گردید رفتن به قله و تماشای جنگل و دریا در کنار هم می‌تواند مکانی باشد که ساعتها در آن بنشینید و آرامش کسب کنید.
  • خلیج هوم بوش سیدنی: هوم بوش واقع در سیدنی در ساحل جنوبی رودخانه پاناما قرار گرفته است. جالب است که بدانید در گذشته این منطقه ساحلی لنگرگاه کشتی‌های فرسوده بوده است. گذشت زمان باعث شده تا درون این کشتی‌ها بوته و درختان سبزی تشکیل شود که بسیار زیبا و دیدنی هستند. اگر به استرالیا سفر کردید بازدید از خلیج هم بوش را به هیچ عنوان از دست ندهید.
  • خلیج جرویس نیوساث ولز: این خلیج بسیار زیبا که بی تردید یکی از زیباترین جزایر استرالیا است با داشتن ساحل سفید شنی بهترین مکان برای فیلمبرداری و عکاسی است. خلیج جرویس ۱۵ هزار سال پیش در انتهای عصر یخبندان تشکیل شد و اکنون تبدیل به یکی از زیباترین خلیج ها در استرالیا شده است. جالب است که بدانید این خلیج علاوه بر اینکه هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است، تبدیل به مکانی برای استراحت پرندگان مهاجم نیز شده است.
  • جزیره همیلتون: جزیره مرجانی همیلتون که با داشتن صخره های مرجانی تبدیل به مکان شگفت انگیز از نظر زیبایی شده است گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. جزیره همیلتون که میزبان برگزاری فستیوال های بزرگ قایقرانی است، به دلیل سیل زیاد گردشگرانی که به آن روانه می‌شوند، فرودگاه اختصاصی خودش را دارد.
  • جزیره ماریا تاسمانی: استرالیا به خاطر داشتن جزایر تاسمانی معروف است. قرار گرفتن جزیره ماریا در کنار پارک ملی ماریا این منطقه را تبدیل به یک منطقه بکر و منحصر به فرد کرده است. جالب است که بدانید جزیره ماریا پر از حیوانات زیبا و کمیابی است که بومی تاسمانی هستند. کانگورو، پنگوئن های پردار، گوزن‌های زرد و غازهای کیپ برن از جمله حیوانات زیبا و کمیابی هستند که در محدوده پارک ملی ماریا و جزیره ماریا زندگی می‌کنند.
  • دوازده فرستاده: منطقه دوازده فرستاده بخشی از پارک ملی کمپیل است. پارک ملی کمپیل در ویکتوریای استرالیا مکانیست که از ۱۲ صخره بزرگ آهکی تشکیل شده است. چهار عدد از این ۱۲ صخره در اثر فرسایش از بین رفته اند و اکنون تنها هشت تای آنها باقی مانده اند. این ساحل شگفت انگیز با داشتن صخره‌های آهکی رنگارنگ تبدیل به مکانی بسیار زیبا برای لذت بردن از دریا به همراه خانواده است.
کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید