۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 55392809

جزیره کیش مملو از تفریحات آبی هیجان‌انگیز است و در این میان خوب است قیمت پارک آبی اوشن را بدانیم.

قیمت پارک آبی اوشن

سلام نو _ سرویس گردشگری: قیمت پارک آبی اوشن زمانی که قصد سفر به منطقه آزاد کیش و تمایل به انجام تفریحات آبی وجود داشته باشد، اهمیت به سزایی پیدا می‌کند چرا که نیاز می‌شود پیش از سفر سنجشی از مبلغ لازم برای جنبه‌های مختلف سفر انجام شود. مقدار بودجه در نظر گرفته شده برای تفریح در برنامه هر فرد و خانواده متفاوت است و بسیاری تنها دلیل سفر خود به کیش را گذراندن اوقات فراقت و انجام تفریحات متنوع می‌دانند و به همین دلیل میزان قابل توجهی از هزینه سفر را به تفریحات و فعالیت‌های این شکلی اختصاص می‌دهند.

پارک آبی اوشن و تفریحات جذاب آن

پیش از اینکه درباره قیمت پارک آبی اوشن بدانیم خوب است اطلاعاتی درباره ویژگی‌های آن و تفریحاتی که در انتظار ما برای انجام هستند، کسب کنیم تا تصویر کلی مطلوبی از این پارک هیجان‌انگیز و جذاب داشته باشیم. حدود ۶ سال از افتتاح پارک آبی اوشن می‌گذرد و این پارک با قرارگیری در جنوب جزیره کیش و جاده جهان طی این سال‌ها به خوبی محبوبیتی در میان ساکنان و مسافران جزیره به دست آورده و گفتنی است که طیف وسیعی از سلیقه و خواسته‌ها را پوشش داده است.

در ارتباط با قیمت پارک آبی اوشن و یکی از ویژگی‌های جالب آن باید گفت که این پارک در محدوده پرواز ممنوع در کیش واقع شده و اطراف آن سازه بلند مرتبه‌ای وجود ندارد، علاوه بر این اوشن یک مجموعه با تفریحات متعدد و متنوع در رایدهای مختلف است و در خود خدماتی نظیر اسپا و ماساژ همین‌طور امکانات رفاهی چون رستوران، کافه، بستنی بار و پارکینگ جای داده. خالی از لطف نیست بدانیم این جاذبه گردشگری دارای سرویس رایگان رفت از نقاط مشخصی در کیش است و با حاضر شدن در آن نقاط می‌توان به راحتی به مجموعه دسترسی پیدا کرد.

قیمت پارک آبی اوشن
سرسره‌های راید هولناک

زمان تفریح و قیمت پارک آبی

در راستای قیمت پارک آبی اوشن نیاز است بدانیم که امکان تهیه بلیط به صورت روزانه، گروهی و سازمانی و همین‌طور مدت‌دار(یک، سه، شش و دوازده ماهه) وجود دارد. در ارتباط با تخفیف‌هایی که ویژه کودکان و افراد بالای ۶۵ سال وجود دارد گفتنی است که این عزیزان بایستی به صورت حضوری احراز هویت شوند و از گیشه پارک آبی مبلغ مسترد شود. اوشن پارک در تمام روزهای هفته به جز یکشنبه، در دو سانس صبح و عصر در حال فعالیت و سرویس‌دهی است در صورت نیاز می‌شود با شمارۀ ۴۰۰۰-۰۷۶۴ یا همراه ۰۹۰۵۳۵۸۷۴۱۲ تماس گرفت.

قیمت پارک آبی اوشن در حال حاضر ۵۴۵.۰۰۰ تومان است و این امکان وجود دارد تا از طریق سایت پارک آبی یا دیگر سایت‌های معتبر بلیت ورود به مجموعه را تهیه کنیم. به طور معمول سایت پارک و بعضی از سایت‌های برای خرید بلیط تخفیفی در نظر می‌گیرند و از این رو می‌شود هزینه‌ای کمتر از مبلغ ذکر شده برای تجربه تفریحات آبی پرداخت کرد. مدت زمان حضور در پارک با توجه به نوع بلیت تعیین می‌شود و بستگی به روز انتخابی کاربر دارد و به طور کلی امکان استفاده ۵ و ۸ ساعته از مجموعه فراهم است.

آن‌چه پارک آبی اوشن را محبوب کرده تنوع تفریحات و البته خدمات در آن است، در این پارک در بخش تفریحات سه راید هولناک، تند و آرام وجود دارد که هر یک به غایت تجربه کردنی و منحصر به فرد هستند علاوه بر این بخشی برای نوجوانان در نظر گرفته شده که بتوانند شور و حالی جذاب را تجربه کنند و جدای از این دو فضای اختصاصی با سرسره‌هایی جالب برای کودکان طراحی شده تا همراهان آن‌ها با خیالی آسوده به تفریح و استراحت خود بپردازند.

قیمت پارک آبی اوشن
عکس از مهتاب انارکی
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید