۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 55392424

جزیره کیش با داشتن فضاهای جذاب و نقاط تفریحی فراوان گزینه مطلوبی برای سفر است و لاکچری پارک آبی کیش از جمله همین تفریحات است.

لاکچری پارک آبی کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری و لاکچری پارک آبی کیش نیز از جمله فضاهای تفریحی درجه یک در آن است که شهرت و مقبولیت قابل توجهی در سال‌های فعالیت خود کسب کرده. کیش با قرارگیری در جنوب ایران و در میان آب‌های زلال و شفاف خلیج همیشه فارس، سبب شده مسافران زیادی از خارج کشور عزیزمان ایران و همین‌طور از داخل آن برای تفریح، استراحت و خرید به این جزیره پر جاذبه سفر کنند و خاطراتی فراموش نشدنی برای خود و دیگران همسفران بسازند.

پارک آبی کیش و دسترسی به آن

لاکچری پارک آبی کیش از سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسیده و طی این سال‌ها توانسته با ارائه خوب خدمات رفاهی مشتریان بسیاری را به خود جذب کند. نام این پارک آبی، پارک آبی اوشن است و ۵.۶ کیلومتر مربع وسعت دارد و مقام نخستین پارک آبی روباز و تم پارک در ایران را به خود اختصاص داده است. وجود اسپا، استخرها، سرسره‌های متنوع و نیز رستوران سبب شده این پارک آبی به یک فضای دلنشین و مهیج تبدیل شود و به شدت جذاب و تجربه‌کردنی باشد.

برای رسیدن به لاکچری پارک آبی کیش که در جاده جهان و یک منطقه پرواز ممنوع قرار گرفته، می‌توان از سه طریق خودرو شخصی، تاکسی و سرویس‌های رایگان استفاده کرد. در صورتیکه مسافر هستید و با ماشین شخصی به جزیره کیش سفر کردید با جستجوی ساده در مسیریاب‌های موبایل خود می‌توانید خود را به پارک آبی اوشن برسانید و به راحتی ماشین را در پارکینگ آن پارک کنید و وارد مجموعه شوید. استفاده از تاکسی‌های دربست نیز برای دسترسی به این پارک جذاب پیشنهاد می‌شود و در صورتیکه تمایل داشته باشید امکان استفاده از سرویس‌های رایگان رفت به پارک آبی وجود دارد.

لاکچری پارک آبی کیش

انواع سرسره‌ها در لاکچری پارک آبی

لاکچری پارک آبی کیش دارای ۱۳ راید آرام، تند و هولناک است و شامل پیچالوپ، آدرنالین، رالی راید، آناکوندا، دینگل، گرداب، مارپیچ، چالاب، راشین ریور، برکو، سونامی و موجاب می‌شود که در ادامه عملکرد هر یک از آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

مارپیچ: سرسره‌ای با ۱۲ متر ارتفاع و ۱۱۵ متر طول که برای طی کردن پیچ و خم‌های آن نیاز است از یک تیوپ استفاده شود.

موجاب: به نحوی موج‌سواری از نوع مصنوعی محسوب می‌شود و امکان استفاده افراد مبتدی و حرفه‌ای به صورتی مجزا وجود دارد. در این فضا موج‌هایی به وسیله دستگاه ساخته می‌شود و کاربر با ایستادن بر روی تخته می‌تواند لذت سوار شدن بر موج را تجربه کند.

رالی راید: برای استفاده از این سرسره، به چهار نفر کاربر خوش ذوق نیاز است که به وسیله مت‌هایی به خصوص از سرسره‌ای ۱۲ متری به پایین حرکت کنید.

دینگل: برای استفاده از این راید بایستی دو نفر بر روی یک تیوپ بنشینند و بر روی این سرسره با شیب تندی که دارد حرکت کنند و در آخر به استخری جذاب پرتاب بشوند.

آدرنالین: این سرسره هیجان‌انگیز جزء دسته سرسره‌های هولناک است و امکان یک سقوط آزاد معرکه را از ارتفاع ۲۴ متری فراهم می‌کند.

پیچالوپ: این سرسره نیز مانند آدرنالین عنوان سرسره هولناک را به خود می‌گیرد و طول ۸۰ متری آن به مسیری پیچ و خم‌دار منتهی می‌شود، ناگفته نماند که سرعت سر خوردن در این سرسره بسیار بالا است.

آناکوندا: سرسره‌ای با پیچ و خم زیاد است که ۱۷۰ متر طول دارد و برای استفاده از آن نیاز است تا جز خودتان ۲ نفر دیگر که تمایل به تجربه کاری هیجان‌انگیز دارند همراه شما باشند تا سه نفری بر روی یک تیوپ سوار شوید و به میزان زیادی حس و حالی وصف نشدنی را تجربه کنید.

لاکچری پارک آبی کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید