حسام نواب‌صفوی بازیگر مرد مشهور سینما و تلویزیون در بخش اعصاب و روان بیمارستان رسول اکرم بستری شده است.

بستری شدن بازیگر مشهور سینمای ایران در تیمارستان + چه بلایی بر سر این سوپراستار آمده است؟ / عکس

به گزارش سلام نو، این بازیگر که پیش از این به خاطر درگیری با خانواده عسگری حواشی بسیاری را داشت، به تازگی و باشکایت مصطفی عسگری به خاطر تهدید و افترا به ۹۱ روز حبس قطعی محکوم شده است اما با درخواست نواب‌صفوی، دادگاه با بررسی شواهد فعلا حکم به این داده تا برای بهبود وضعیتش به بیمارستان رسول اکرم مراجعه کرده و در بخش اعصاب و روان این بیمارستان بستری شود.

حسام نواب صفوی در محله میرداماد تهران متولد شده‌است. پدرش قاضی دادگستری بود و پس از بازنشستگی، به وکالت و ترجمه مشغول شد. پدرش در سال ۱۳۸۸ درگذشت. عمویش اسماعیل نواب صفا، ترانه‌سرای معروف بود. او سه برادر به نام‌های هومن، حسین و حسن دارد که دو تن از آن‌ها در آمریکا و دیگری در آفریقا زندگی می‌کنند و به خاطر خانواده اش زیاد به آمریکا سفر می‌کند. او به خاطر چهره خاصش و شباهات با الویس- هنرمند مشهور آمریکایی- و حواشی بسیارش شناخته می‌شود.

او کلاس های بازیگری را در کلاس های استاد مرحوم سمندریان پشت سر گذاشت و بعد با سریال بازگشت به خانه جلوی دوربین رفت. حسام نواب صفوی به دلیل چهره زیبا و قد بلندی که داشت و البته هنری که در بازیگری دارد بسیار مورد توجه کارگردانها قرار گرفت و فیلم های زیادی بازی کرد. 

بستری شدن بازیگر مرد مشهور سینما در تیمارستان + علت چیست؟ / عکس

بستری شدن بازیگر مرد مشهور سینما در تیمارستان + علت چیست؟ / عکس

حاشیه‌های بی پایان حسام نواب صفوی

نواب صفوی در سال ۱۳۹۳ ادعا کرد کمپانی برادران وارنر یکی از بزرگترین شرکت‌های فیلمسازی هالیوودی، پیشنهاد بازی در فیلم زندگی‌نامهٔ الویس پرسلی، ستارهٔ موسیقی جهان را به وی داده‌است و علت این پیشنهاد، به دلیل شباهت زیاد چهرهٔ آن دو به هم است. چند روز بعد او در صفحهٔ اینستاگرام خود، اعلام کرد که همکاری‌اش با این شرکت برای ساخت فیلم زندگی‌نامهٔ الویس پرسلی نهایی شده‌است. اما پس از این ادعا، در هیچ‌کدام از سایت‌ها و خبرگزاری‌های بین‌المللی اطلاعاتی از این همکاری منتشر نشد.

یک حاشیه دیگر از حسام نواب صفوی: ترخیص حسام نواب‌ صفوی از ICU با کف و سوت

در همین باره، سینا ولی‌الله، مجری شو تلویزیونیِ چند شنبه با سینا، که جمعه شب‌ها سال‌ها پیش از شبکه ماهواره‌ای فارسی وان پخش می‌شد، در یکی از قسمت‌های این برنامه، که در شهریور ۱۳۹۴ پخش شد، با استناد به چند سند تصویری، اظهار داشت که حسام نواب صفوی هیچ‌گونه قراردادی با هیچ کمپانی هالیوودی در مورد بازی در نقش الویس پرسلی نداشته‌است. همچنین، سینا ولی‌الله، با پخش مصاحبهٔ تلفنی خود (به زبان انگلیسی) با باز لورمن، کارگردان مطرح هالیوودی (کارگردان فیلم گتسبی بزرگ)، از لورمن پرسید: آیا شما قصد دارید برای انتخاب بازیگر، از یکی از بازیگران خاورمیانه استفاده کنید یا خیر؟ لورمن پاسخ داد: خیر، چنین موضوعی به هیچ وجه مطرح نیست. نواب صفوی گفت که از ولی الله شکایت خواهد کرد.

نامه نواب صفوی به رییس جمهور روسیه

دومین حاشیه غیر سینمایی حسام نواب صفوی نامه اش به ولادیمیر پوتین بود واب صفوی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به رئیس‌جمهور روسیه نوشت: سلام آقای پوتین، مردم گردشگر ما نیز می‌توانند به کریمه بیایند؟ دستوری اعمال فرمایید مردم ما بدون ویزا به مردم شما در کریمه بپیوندند لااقل می‌دانیم دلار و ارز مملکت دست رفقای خودمان می‌آید. قسمتی دیگر از نامه نیز خطاب به مردم ایران است. او از مردم خواسته تا به روسیه سفر کنند.

بستری شدن بازیگر مشهور سینمای ایران در تیمارستان + چه بلایی بر سر این سوپراستار آمده است؟ / عکس

چندی بعد وی ادعا کرد که خواه پوتین نامه او را خوانده، یا نخوانده باشد او جواب نامه‌اش را گرفته‌است. او با گذاشتن عکسی از ولادیمیر پوتین و جملاتی به نقل از او خطاب به مردم روسیه گفته: «شما آزاد هستید به هر کجا که خواستید سفر کنید، این حق شماست. اگر دنبال خوشی‌های زودگذر و بی‌فایده هستید به ترکیه سفر کنید و پولتان را در شکم قاتلین فرزندان‌تان بریزید، اما اگر به دنبال فرهنگی چند هزارساله و آرامش روح خویش هستید، قطعاً باید به ایران سفر کنید. این توصیه من به شماست.» اظهارات منتسب به پوتین که حسام نواب صفوی به آن استناد کرده‌است، در هیچ خبرگزاری رسمی تأیید نشده‌است. 

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید