سرمربی استقلال تهران که به خاطر اخراج از بازی تیمش با گل گهر سیرجان به شدت خشمگین بود، در رختکن به اشتباه حسینی در بازی واکنش نشان داد.

ساپینتو در رختکن به اشتباه حسینی واکنش نشان داد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، استقلال در یک بازی جنجالی ۲ بر یک گل گهر را در سیرجان شکست داد و ۱۴ امتیازی شد تا جای گل گهر را در رده دوم جدول بگیرد.

سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال که در بازی تیم ملی در برابر سنگال خوش درخشیده بود و دروازه او روی اشتباه مرتضی پورعلی‌گنجی باز شد در این بازی دو بار مرتکب اشتباه شد. در نیمه نخست او به منظور بازیسازی توپ را قصد داشت به بازیکنان هم تیمی برساند اما توپ به بازیکن گل گهر رسید و شانس با استقلال همراه بود که ضربه اریک بانیاما در چارچوب نبود. در نیمه دوم ضربه مهدی تیکدری هم با دفع ناقص حسین حسینی همراه بود و در ادامه توپ از خط دروازه رد شد و موجب شد بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود. در ثانیه های پایانی بازی اما سیدحسین حسینی یک سیو خوب داشت.

ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج از سوی داور عصبانی شد و با حالت عصبانیت راهی رختکن شد. سرمربی تیم استقلال با وجود عصبانیت در پایان بازی تک تک بازیکنانش را در رختکن آغوش گرفت و به آنها خسته نباشید گفت به خصوص سیدحسین حسینی و به او با جدیت بیشتری نسبت به همه بازیکنان خسته نباشید گفت و از او خواست به خاطر گل خورده ناراحت نباشد و به او گفت فدای سرت.

البته سرمربی تیم استقلال به شدت در پایان بازی از داور چهارم و مربی تیم حریف یعنی سعید الهویی که موجب اخراجش شده بود گله‌مند بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید