به گفته سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد، ۴ اغتشاشگر در یزد که اقدام به تهیه بمب های دست ساز می کردند، دستگیر شدند.

جزییات کشف بمب‌های دست‌ساز در یزد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۵ عدد کوکتل مولوتف و دستگیری چهار اغتشاشگر و عنصر خود فروخته در این زمینه در استان خبر داد .

سردار" عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس یزد با اشراف اطلاعاتی مناسبی که از مخلان نظم و امنیت در یزد داشتند، ۴ عنصر خود فروخته که با تهیه مواد آتش زا قصد داشتند اموال عمومی و دولتی را به آتش کشیده و علیه مأموران انتظامی نیز استفاده کنند، شناسایی و قبل از اجرای نقشه شوم خود توسط پلیس دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در اظهارات خود اذعان کردند که توسط فردی، نحوه تهیه کوکتل مولوتف را آموزش دیده و با هدایت وی در محل مناسبی این بمب‌های دست‌ساز را تولید و با حمل آن قصد داشتند در تجمعات، علیه مردم و ماموران استفاده کرده و به اموال عمومی و دولتی نیز خسارت بزنند که دقایقی قبل از اجرا توسط پلیس دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار می‌گیرند.

امنیت مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: بر هم زنندگان نظم عمومی و مخلان امنیت بدانند یزد محل جولان اراذل و اوباش نیست.

وی در ادامه ضمن تشکر از همراهی خوب مردم فهیم و بافرهنگ دارالعباده و مدیران و مسئولان با غیرت یزدی با پلیس در حفظ نظم و امنیت استان گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید