سفرهای خود را با لیست ما از برترین جاذبه­ های گردشگری و کارهایی که باید در فیلیپین انجام دهید، برنامه ریزی کنید.

۴ جاذبه جذاب گردشگری در فیلیپین + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: فیلیپین یک بهشت استوایی در اقیانوس آرام است که از بیش از ۷۰۰۰ جزیره تشکیل شده است که یک زمین بازی طبیعی را برای کاوشگر درونی شما فراهم میکند. در مجموع مناظر آن مجموعهای از شگفتیهای طبیعی، از آتشفشانها گرفته تا رودخانههای زیر آب و غارهای آهکی، همراه با سواحل زیبا را به نمایش میگذارد.

هر جزیره چیزی منحصر به فرد را ارائه می‌دهند، چه به دنبال بهترین مکان برای غواصی باشید و چه ترجیح ‌دهید از مناظر تاریخی شهرهایی مانند مانیل یا ویگان که ریشه‌های عمیق استعماری دارند، بازدید کنید.

از آنجایی که این کشور بسیار گسترده است، سفر به فیلیپین نیاز به برنامهریزی دقیق دارد تا بتوانید با راهنمایان مناسب ارتباط برقرار کنید و راحتترین اقامتگاه را به عنوان پایگاهی برای فعالیتهای مورد علاقه خود بیابید. برخی از مقاصد، مانند تپه‌های شکلاتی در بوهول یا تابوت‌های معلق در ساگادا، دور از دسترس هستند، اما رسیدن به آنجا ارزش تلاش را دارد. همچنین مهم است که بهترین زمان سال را برای سفر به فیلیپین در نظر بگیرید.

سفرهای خود را با لیست ما از برترین جاذبه های گردشگری و کارهایی که باید در فیلیپین انجام دهید، برنامه ریزی کنید.

ساحل سفید، بوراکای

۴ جاذبه جذاب گردشگری در فیلیپین + عکس

تمام سواحل فیلیپین بکر و زیبا هستند، اما اگر به دنبال صحنههای ساحلی فعال تر هستید، یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید، ساحل سفید در بوراکای است. این ساحل پرجمعیتترین ساحل جزیره است و در آن فرصتهای زیادی برای قایقسواری و سایر ورزشهای آبی خواهید یافت. همچنین یکی از زیباترین سواحل آسیا است.

تعداد زیادی صندلی و بانوج در زیر درختان نخل قرار دارند، بنابراین می‌توانید استراحت کنید و از شن‌های سفید لذت ببرید. حتی میتوانید یک ماساژ ساحلی رزرو کنید. غواصی یک فعالیت محبوب در ساحل سفید است، اما اگر نمی‌خواهید کار زیادی انجام دهید، سوار قایق موزی شوید یا سفری را با قایق کف شیشه‌ای رزرو کنید.

تور گشت و گذار تاریخی مانیل

۴ جاذبه جذاب گردشگری در فیلیپین + عکس

مانیل شهری مهیج و پرجنب‌وجوش است و کلان‌شهری پر رونق است که توسط کلیساهای چند صد ساله و تاریخ استعمار احاطه شده است. به راحتی می‌توانید در اطراف مانیل قدم بزنید، یا در یک تور گشت و گذار با راهنما در قدیمی‌ترین منطقه یا شهر محصور شده شرکت کنید، جایی که برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی و مکان‌های دیدنی و بناهای تاریخی را خواهید یافت.

می‌توانید کلیسای معروف سن آگوستین و بناهای تاریخی را در پارک ریزال و فورت سانتیاگو ببینید که هر کدام تأثیر قابل‌توجهی بر مانیل دارند که بهترین راهنما است. برخی از تورها با مربی ارائه میشوند و برخی دیگر به صورت پیادهروی یا دوچرخهسواری در اطراف شهر در دسترس هستند.

پس از گشت و گذار، برای ناهار در یکی از رستورانهای محلی توقف کنید و از مانیل امروزی لذت ببرید.

غواصی کشتی شکسته، تاج

۴ جاذبه جذاب گردشگری در فیلیپین + عکس

کشتیهای غرق شده برای کاوش در جزیره سنگات در کورون از بهترین مکانهای غواصی در جهان هستند. این غارها در اعماق مختلف قرار دارند که هم برای غواصی در آبهای عمیق و هم برای غواصی در آبهای کمعمق مناسب هستند.

کشتیهای غرق شده که بسیاری از آنها مربوط به جنگجهانی دوم هستند، به زیستگاه گونههای مختلف ماهی تبدیل شدهاند. آب شفاف باعث میشود که بهراحتی از کشتیهای غرق شده و حیاتوحش زیر آب دیدن کنید. بسیاری از کشتیهای غرق شده ناشی از حمله به نیروی دریایی امپراتوری ژاپن در سال ۱۹۴۴ هستند.

تفرجگاههایی وجود دارد که به غواصانی که چندین روز در آنجا اقامت می‌کنند خدمات می‌دهد و بسیاری از مکان‌های غواصی با قایق تنها پنج دقیقه‌ فاصله دارد. اگر تازه وارد جزیره شده اید، ممکن است بخواهید یک سفر غواصی رزرو کنید که میتواند شما را به بهترین نقاط برساند.

آتشفشان مایون، آلبای

۴ جاذبه جذاب گردشگری در فیلیپین + عکس

آتشفشان مایون در استان آلبای در جزیره لوزون یکی از مواردی است که در فیلیپین باید ببینید. این یک آتشفشان استراتو فعال با ارتفاع بیش از ۲۴۰۰ متر است. آتشفشان مایون قله مخروطی کاملی دارد.

بیشتر بازدیدکنندگان میخواهند با تماشای آتشفشان از روی زمین از آن لذت ببرند. مسیرهای طبیعی در محوطه پارک ملی، اطراف آتشفشان را احاطه کردهاند، جایی که میتوانید حیاتوحشی مانند طوطیها و پرندگان دیگر را نیز ببینید.

کوهنوردان جسور میتوانند برای صعود از آتشفشان درخواست مجوز کنند، اما این مسیر دشواری در جنگل است و گازهای خطرناکی در نزدیکی قله منتشر میشود، بنابراین توصیه میشود احتیاط کنید. زمان ایدهآل برای بازدید از این آتشفشان از مارس تا مه، خارج از فصل بارانی است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید