می‌توانید خیابان‌های کوچک و باریک را تجربه کنید و همچنین فرهنگ کره را کشف کنید، زیرا بسیاری از هانوک‌ها موزه هستند یا نمایش‌های فرهنگی ارائه می‌دهند.

۴ جاذبه برتر گردشگری در کره جنوبی + عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: کره جنوبی هر آنچه را که یک مسافر در یک مقصد تفریحی می‌خواهد ارائه می‌دهد. این کشور دارای تاریخ طولانی و جذاب، فرهنگی شگفت‌انگیز، غذاهای شگفت‌انگیز، مردم دوستانه و زیرساخت‌های گردشگری عالی (از جمله یک سیستم راه‌آهن پرسرعت جدید) است. همچنین کشوری با تضادها، با جاذبه‌های توریستی از معابد بودایی باستانی بالای کوه مانند بولگوکسا گرفته تا آسمان‌خراش‌های فوق مدرن سئول، مانند برج جهانی لوته.

همچنین یکی از منحصربه‌فردترین جاذبه‌های جهان را دارد که می‌توان از آن بازدید کرد، یک سرزمین غیر انسانی، بخشی از مرز نظامی بین دو کشور که از نظر فنی هنوز در حال جنگ هستند.

در ادامه با فهرست برترین جاذبه های گردشگری کره جنوبی بهترین مکان ها را برای بازدید کشف کنید.

بوسان

۴ جاذبه برتر گردشگری در کره جنوبی + عکس

آیا می‌دانستید که می‌توانید در کره به ساحل بروید؟ بوسان دومین شهر بزرگ کشور کره جنوبی است و سواحل آن مملو از استراحتگاه‌های زیبا است. در اینجا نیز فرهنگ و تاریخ زیادی وجود دارد. گیمچئون دهکده‌ای به سبک اروپایی بر روی صخره‌های بالای دریا است، مانند نسخه کره‌ای سانتورینی.

دوستداران غذاهای دریایی باید حتما از بازار جگالچی، بزرگترین بازار تجاری غذاهای دریایی کشور دیدن کنند. بخشی از بازار به روی مصرف کنندگان باز است و رستوران‌های کوچک زیادی وجود دارند که خرید شما را آسان می‌کنند.

جئونجو

۴ جاذبه برتر گردشگری در کره جنوبی + عکس

جئونجو شهری بسیار تاریخی است که زمانی پایتخت معنوی سلسله چوسون بوده است و با قطار حدود ۹۰ دقیقه با سئول فاصله دارد. این شهر خانه بسیاری از معابد و زیارتگاه‌های باستانی به همراه دهکده هانوک است. اینها در سراسر کره یافت می‌شوند. آنها محله‌هایی از خانه‌های باستانی و قدیمی (هانوکس) هستند که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا متوجه شوند زندگی در کره باستان چگونه بوده است.

برخی از خانه‌های دهکده‌های هانوک برای گردش باز هستند و برخی دیگر به موزه (و رستوران و اقامتگاه نیز) تبدیل شده‌اند، اما بیشتر آنها خانه‌های شخصی هستند.

روستای بوکچون هانوک

۴ جاذبه برتر گردشگری در کره جنوبی + عکس

روستاهای هانوک که در چند نقطه در سئول و اطراف کره یافت می‌شوند، موزه‌های زنده هستند. آنها محله‌های باستانی را بازسازی و حفظ کرده‌اند، برخی در مکان اصلی خود (مانند بوکچون) و برخی با هانوکس (خانه‌های سنتی کره‌ای) که از جاهای دیگر نقل مکان کرده‌اند، دوباره ایجاد شده‌اند. آنها به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهند که نه تنها زندگی در هانوک را تجربه کنند، بلکه زندگی در کره ۶۰۰ سال پیش را نیز تجربه کنند.

می‌توانید خیابان‌های کوچک و باریک را تجربه کنید و همچنین فرهنگ کره را کشف کنید، زیرا بسیاری از هانوک‌ها موزه هستند یا نمایش‌های فرهنگی ارائه می‌دهند. بسیاری از آنها خانه‌های خصوصی هستند و برخی نیز اقامتگاه ارائه می‌دهند. این چیزی است که این مناطق روستایی را بسیار خاص می‌کند. آنها تاریخ زنده واقعی هستند زیرا بسیاری از خانه‌ها در مالکیت خصوصی و ساکنان واقعی محلی هستند.

روستای هانوک بوکچون مکانی محبوب برای کاوش است، زیرا درست در مرکز سئول قرار دارد.

پارک ملی سئوراکسان

۴ جاذبه برتر گردشگری در کره جنوبی + عکس

پارک ملی سئوراکسان دارای کوه‌ها، دریاچه‌ها، آبشارها، نهرها و کیلومترها مسیرهای پیاده روی است. این پارک به دلیل داشتن بیش از ۱۵۰۰ گونه مختلف جانوری و بیش از ۱۰۰۰ نوع گیاه مختلف به دلیل تنوع طبیعی خود شناخته شده است. همچنین دو معبد بودایی در داخل پارک وجود دارد که یکی از آنها به دلیل وجود تمام حوضچه‌های اطراف آن که توسط جوی‌های کوهستانی تغذیه می‌شود به ˮمعبد صد استخر“ معروف است.

وقتی از پیاده روی خسته می‌شوید، تله کابینی وجود دارد که شما را به سمت کوه سئوراکسان می‌برد و مناظری باورنکردنی از کوه ها و دره‌ها را خواهید دید. حدود چهار ساعت با اتوبوس یا سه ساعت با ماشین سواری طول می‌کشد تا از سئول به پارک برسید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید