باتوجه به اینکه یک پسر جوان مبتلا به اوتیسم ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است، پرونده ربوده شدن او با ورود دفتر حقوقی بهزیستی به این ماجرا وارد مرحله تازه‌ای از تحقیقات شد.

جزئیات جدید از ماجرای ربوده شدن و آزار پسر اوتیسمی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، یوسف رضایی، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه این جوان از افراد تحت پوشش سازمان است  گفت: باتوجه به اینکه سازمان بهزیستی متولی امور افراد دارای معلولیت است، دفتر حقوقی بهزیستی استان از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری قانونی است.

وی در ادامه گفت: آنچه در خصوص شرح حال و وضعیت این جوان در رسانه‌ها مطرح شده صحت دارد ،اما علت اینکه این جوان مبتلا به اوتیسم در خیابان مولوی رها شده است هنوز برای ما جای سؤال دارد. خانواده‌اش عنوان کرده‌اند که فرزندشان را برای تفریح برده‌اند ،اما برای سازمان این سؤال پیش آمده که جوان مبتلا به اوتیسم را چرا باید برای تفریح به خیابان مولوی برد؟ همکاران ما در حال پیگیری هستند.   

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران افزود: سازمان به خاطر اتفاقی که برای فرزند این خانواده افتاده، از آنها دلجویی کرده، اگرچه باید خانواده زمانی که فرزند خود را به بیرون از خانه می‌برند مراقب او باشند اما با این حال بهزیستی از خانواده حمایت می‌کند.

مرجع‌ قضایی پیگیر ماجرا

رضایی در پاسخ به این سؤال که بیمارستان در روز آخر بستری این پسر به سازمان بهزیستی نامه زده که چنین فرد مجهول‌الهویه‌ای در بیمارستان حضور دارد، آیا سازمان بهزیستی به‌دلیل این سهل‌انگاری از بیمارستان شکایت می‌کند، گفت: باتوجه به اینکه سازمان بهزیستی متولی امور افراد دارای معلولیت است، دفتر حقوقی بهزیستی نقش و مسئولیت اجتماعی بیمارستانی را که این جوان پس از وقوع حادثه در آنجا بستری بوده  از مرجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

روز شنبه ۱۲ شهریور مرد میانسالی که همراه پسرش از خانه بیرون رفته بود مدعی شد که در راه بازگشت به خانه سوار یک موتورسیکلت مسافربر شدند، اما بین راه مرد موتورسوار پسر جوان را ربوده و یک روز بعد رهگذران او را با بدنی زخمی و نیمه‌جان در خیابان پیدا کرده اند و به بیمارستان برده اند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید