مرزبانان هنگ مرزی پاوه در درگیری با قاچاقچیان توانستند محموله سنگین سلاح را کشف کنند.

کشف ۱۶قبضه کلت غیر مجاز در غرب کشور

به گزارش  سلام نو به نقل از رکنا؛ سردار احمدعلی گودرزی گفت: مرزبانان هنگ مرزی پاوه در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات ، با اشراف و تسلط اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود محموله سنگین سلاح به داخل کشور مطلع شدند.

این مقام ارشد مرز بانی افزود: مرزبانان با استقرار در نوار مرزی و استفاده از تجهیزات هوشمند، قاچاقچیان را قبل از ورود به حریم مرزی کشور مشاهده و توانستند در درگیری مسلحانه آن‌ها را زمین گیر و محموله سنگین سلاح را کشف کنند.

سردار گودرزی با بیان اینکه از قاچاقچیان ۱۷ قبضه سلاح کلت و ۳۴ تیغه خشاب مربوطه کشف شده است، تصریح کرد: در این عملیات، قاچاقچیان تاب مقاومت در برابر تاکتیک‌های رزمی و آتش مرزبانان را نداشته و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند که تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان در حراست از مرزهای ایران اسلامی اظهار داشت: امروز مرزبانان بیش از گذشته برای حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهند کرد و با هرگونه اعمال سودجویانه و خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید