شهردار منطقه ۷ تبریز از آماده‌سازی زیرساخت‌های خدماتی و عمرانی برای ۲۵ مدرسه در جنوب غرب تبریز در آستانه فرا رسیدن ماه مهر و سال تحصیلی جدید خبر داد.

آماده‌سازی زیرساخت‌های خدماتی و عمرانی برای ۲۵ مدرسه در جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار، محمد رشتبری با اشاره به اجرای طرح استقبال از پاییز توسط شهرداری این منطقه گفت: طرح استقبال از مهر در سطح جنوب غرب تبریز با هدف آماده‌سازی شهر برای حضور دانش آموزان و تردد ایمن آنها و رفع مشکلات شهری در دست اقدام قرار گرفته و این طرح از هفته گذشته آغاز شده است.

وی، اجرای این عملیات را در قالب آسفالت ریزی کلی مسیر مدرسه ها سطح حوزه، نصب تابلوهای راهنمایی و اطلاعاتی و اخطاری و رنگ آمیزی طولی و خطوط عابر پیاده عنوان کرد.

رشتبری، به اجرای طرح در مسیر ۱۱ مدرسه در آغاز این عملیات اشاره و اظهار کرد: انجام زیرسازی‌های لازم برای اجرای عملیات آسفالت ریزی در مسیر مدارس حبیب بن مظاهر، شهید چمران، فضیلت، محدثه و شهدای هسته‌ای از روز گذشته آغاز شده است و وسعت سطح آسفالت ریزی این پنج مدرسه ۲ هزار مترمربع بوده، ۲۰ مترمکعب مصالح زیرسازی صرف خواهد شد و ۴۰۰ مترمربع تخریب آسفالت انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اکیپ دیگری نیز عملیات آسفالت ریزی در مسیر مدرسه‌های شکیبا، ملکی تبریزی، مهر مادر، سید احمد خمینی، ولایت و امام علی (ع) را در دست اقدام داشته که طی چهار روز گذشته ۱۰۰ تن آسفالت توزیع کرده است.

شهردار منطقه همچنین به اجرای رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و علائم افقی و نوشتاری در مقابل مدارس پس از انجام عملیات آسفالت ریزی اشاره کرد و گفت: سه هزار و ۵۰۰ کیلوگرم رنگ دوجزئی خریداری شده که پس از اتمام عملیات آسفالت ریزی کلی در مسیر مدارس، رنگ آمیزی سرعتکاه‌ها و خطوط عابر پیاده آغاز خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید