برای ثبت یک شرکت همیشه اقدامات اولیه و ضروری باید صورت بگیرد. برای این اقدامات شما باید راهنمایی های لازم را متوجه شوید و همچنین باید بدانید که ثبت کردن شرکت چه سود و مزایایی برای شما دارد و همچنین برای انجام اقدامات چه مدارک هایی داشت و به چه مکان هایی سر زد.

با فرایند ثبت شرکت در تبریز و هزینه های ثبت شرکت چقدر آشنایی دارید؟

مدیران ثبت در این جا درباره ثبت شرکت در تبریز و ثبت برند به صورت ۰ تا ۱۰۰ صحبت خواهد کرد و تمامی موارد را بیان می کند و شما مطمئن باشید که تا پایان این مقاله با تمامی راه های ثبت شرکت و برند در تبریز آشنا می شوید و این آشنایی در تصمیم گیری تان هم تاثیر به سزایی دارد.

با فرایند ثبت شرکت در تبریز و هزینه های ثبت شرکت چقدر آشنایی دارید؟

آشنایی با اقدامات اولیه ثبت یک برند

به گزارش مدیران ثبت، برای اینکه با فرایند ثبت برند در تبریز آشنا شوید؛ ابتدا باید به شما بگوییم که معنای ثبت برند چیست؟ افراد تولید کننده و صاحبان مشاغل برای این که محصولاتشان را مورد هدف مشتریان قرار دهند و همچنین آن را مطرح کنند، برای آن اسم انتخاب می کنند.

در واقع این اسم باید تعریف کننده برند آن ها باشد. به صورتی که وقتی مشتری نام برند را می شنود به نوع کالا و محصول پی ببرد. در واقع برند برای شناسایی کالا مورد استفاده قرار می گیرد. اولین کاری که برای ثبت برند باید انجام بدهید، این است که نام خود را انتخاب کنید. این نام باید تمامی رقبای شما را نسبت به خود مسحور کند. همچنین نامی که شما انتخاب می کنید باید متمایز کننده محصول شما باشد. پس از انتخاب نام باید به سراغ اقدامات مخصوص بروید و برند خود را ثبت کنید. شما باید این نام را در سامانه اداره مالکیت معنوی کشور به ثبت برسانید.

  • اولین اقدام برای ثبت برند دریافت مشاور است. شما باید مشاوره های اولیه را از فردی که در این باره می داند بگیرید و سپس قدم بردارید.
  • دومین اقدام استعلام برند قبل از ثبت آن است که شما باید این کار را حتما انجام دهید. بررسی کنید که مشابهتی میان نام با نام رقبا وجود دارد یا خبر.
  • در اقدام بعدی باید مدارک مورد نیاز برای ثبت برند را آماده  و آن ها را در سایت مورد نظر اسکن کنید.
  • چهارمین اقدام برای ثبت برند، ثبت کردن اظهار نامه ای در سایت اداره مالکیت است.
  • اقدام بعدی پرداخت کردن هزینه اظهار نامه در سایت می باشد. سپس باید یک آگهی در روزنامه چاپ کنید و بعد از آن به صورت حضوری به اداره مالکیت مراجعه فرمایید و پس از حضور در اداره مالکیت، هزینه حق الثبت برند را بپردازید.

توجه نمایید به هنگام ثبت برند در تبریز یا هر شهر دیگری، انجام این اقدامات ضروری می باشد.

با فرایند ثبت شرکت در تبریز و هزینه های ثبت شرکت چقدر آشنایی دارید؟

اقدامات اولیه برای ثبت موفق یک شرکت

باید بگوییم برای ثبت یک شرکت نیز یک سری اقدامات اولیه وجود دارد که شما باید به آن ها توجه کنید و آن ها را با دقت و مورد به مورد انجام دهید. انجام تمامی این اقدامات در هنگام ثبت شرکت در تبریز یا هر شهر دیگری لازم می باشد.

  • در اولین اقدام شما باید برای خود شریک و سهام داری خوب پیدا و یا می توانید تعدادی شریک بیابید و سهام را تقسیم کنید که هر کس مطابق با سهام خود حق نظر دادن داشته باشد .
  • قدم دوم به این گونه است که شما به سامانه ثبت شرکت ها وارد می شوید و فرم پیش رویتان را پر می کنید.
  • در سومین اقدام شما باید نام شرکت خود را انتخاب نمایید و این نام نباید تکراری باشد حتمًا در اقدام بعد شما باید موضوع فعالیت خود را مشخص نمایید و این که فعالیت شما علمی، آموزشی، پژوهشی، خدماتی و ... است را باید مطرح نمایید.
  • درج نشانی شرکت و مشخص کردن آن نیز در فرم بسیار الزامی است و نوشتن یک شماره تماس با کد پستی به عنوان نشانی شرکت نیز بسیار مهم است.
  • اقدام پنجم این است که سرمایه شرکت را باید تامین و مشخص کنید. مشخص کردن این مورد در بحث مدیریت هزینه ثبت شرکت بسیار ضروری می باشد و اعتبار شرکت شما مشخص می کند.
  • اقدام بعدی این است که شریکان خود را معرفی و نام آن ها را در سایت بارگذاری کنید. همچنین مشخص کردن سهام این شریکان نیز مهم است. فهرست محتوا اقدامات اولیه برای ثبت یک برند اقدامات اولیه برای ثبت یک شرکت در اقدام بعد شما باید شعبه های شرکت تان را و همچنین اساسنامه را در سایت درج کنید و در اقدام آخر باید آگهی شرکت تان را در روزنامه چاپ کنید.

با فرایند ثبت شرکت در تبریز و هزینه های ثبت شرکت چقدر آشنایی دارید؟

مدیران ثبت، مطمئن و متخصص در امور ثبتی

مجموعه مدیران ثبت یکی از معتبر ترین و کامل ترین مجموعه های موجود در کشور است که به خدمات ثبتی و اداری می پردازد. بنابراین اگر قصد دارید که برند خودتان را ثبت کنید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می کنند. این شرکت کامل ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی، اداری و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. همچنین به عنوان یک شرکت خدمات اداری با رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت، پا به صحنه فعالیت‌های خدماتی گذاشته و از همان اوایل فعالیت خود، با افتخار توانسته اعتماد اکثر مدیران منطقه را به خود جلب نماید.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان: ۰۴۱۳۵۵۷۳۲۸۷

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید