۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 55387218

شرکت غرفه سازی آفنداک در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی فعالیت کرده و دارای پروژه های مختلفی در این حوزه می‌باشد.

نکات مهم غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی یکی از بهترین راهکارها برای نشان دادن محصولات و خدمات به سایر متقاضیان و مشتریان است. غرفه سازی باید توسط افرادی انجام گیرد که دارای دانش و تجربه کافی در این زمینه هستند. غرفه نمایشگاهی سبب در معرض دید قرار گرفتن محصولات و خدمات یک شرکت یا برند می‌ شود به همین دلیل در ارتقاء سطح کیفی و تعداد مشتریان تاثیر گذار است. غرفه های نمایشگاهی از لحاظ طراحی به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند. در طراحی غرفه باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید غرفه مناسب با محصولات و خدمات خود طراحی کنید. 

غرفه سازی نمایشگاهی به دانش و تجربه ای زیاد در امر طراحی نیاز دارد بنابراین افرادی غرفه سازی انجام می دهند که از دانش کافی در طراحی محیط برخوردار هستند. برای طراحی غرفه نمایشگاهی باید هویت سازمانی یک شرکت یا یک برند را مد نظر قرار دهید و به طور خاص در حوزه فعالیت های شرکت اقدام به طراحی غرفه کنید. در طراحی غرفه باید به هماهنگی بین اجزای غرفه نمایشگاهی توجه داشته باشید. به عنوان مثال باید  طراحی محیط با اجزا و المان های قرار گرفته شده در داخل غرفه هماهنگ باشد. از طرف دیگر باید به نوع نورپردازی توجه داشته باشید. نورپردازی محیط باید کاملا استاندارد باشد تا سبب اذیت شدن چشم مشتریان و بازدید کنندگان نشود. دقت کنید که بازدید کنندگان ممکن است در آینده جزو مشتریان شما شوند به همین دلیل باید به رفاه بازدید کنندگان اهمیت دهید. 

اهمیت در نظر گرفتن اصول زیبا سازی در غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی یک هنر به شمار می‌ رود و طراحان و هنرمندان با در نظر گرفتن معیارهای فاکتورهای مختلفی اقدام به طراحی یک غرفه زیبا و مدرن می کنند. در طراحی غرفه باید در کنار در نظر گرفتن اصول اولیه به اصول زیباسازی نیز توجه داشته باشید. دقت داشته باشید که زیبایی غرفه می‌ تواند سبب جذب بازدیدکنندگان شود چرا که بازدیدکنندگان ترجیح می دهند از غرفه هایی بازدید کنند که در کنار داشتن خدمات و محصولات ارزنده طراحی زیبایی دارند. بنابراین بهتر است اصول زیبایی را در اولویت های اول قرار دهید. برای طراحی غرفه می توانید از سبک های مختلف غرفه سازی بهره ببرید. البته نوع طراحی غرفه باید با نوع خدماتی که عرضه می کنید همخوانی داشته باشد. 

نکات مهم غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه

غرفه سازی نمایشگاهی دارای نکات فراوان می باشد و طی مراحل گوناگونی انجام می گیرد. با داشتن یک غرفه نمایشگاهی می توانید از مزایای حضور در نمایشگاه بهره مند شوید. امروزه افراد زیادی برای شناخت برندها و خرید محصولات و شناخت شرکت های جدید به نمایشگاه ها مراجعه می کنند. این نمایشگاه برای برندها و شرکت های تازه تاسیس اهمیت زیادی دارد. طراحی غرفه های نمایشگاهی دارای قیمت های گوناگونی است و قیمت آن ها با توجه به نوع طراحی و فاکتورهای دیگر متفاوت است‌. برای طراحی غرفه های نمایشگاهی بهتر است قیمت را مد نظر قرار ندهید و به دنبال بهترین طراحی برای غرفه باشید تا از رقیبانتان عقب نیفتید.  رای طراحی غرفه بهتر است طراحی ای را انتخاب کنید که شما را از سایر رقیبانتان متمایز کند. 

نکات مهم غرفه سازی نمایشگاهی

مزایای غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی مزایای زیادی را در بر دارد. در واقع بسیاری از افراد برای نشان دادن محصولات و خدمات خود در نمایشگاه ها شرکت می کنند. توجه داشته باشید که علاوه بر شما رقیبانتان نیز ممکن است در این نمایشگاه حضور داشته باشند به همین دلیل بهتر است برنامه ریزی خوبی برای حضور در نمایشگاه داشته باشید. با حضور در نمایشگاه می توانید محصولات و خدمات شرکت و کسب و کار خود را به افراد زیادی نشان دهید. در این صورت امکان افزایش مشتریان و مخاطبان و افزایش سود و فروش برای شرکت وجود خواهد داشت. علاوه بر این می توانید نوع فعالیت رقیبان خود را بررسی کنید. در این صورت می توانید از رقیبان جلو بزنید. 

اهمیت طراحی دکوراسیون در غرفه سازی نمایشگاهی

مهمترین فاکتور در غرفه سازی نمایشگاهی توجه به نوع طراحی و دکوراسیون محیط غرفه است. در طراحی دکوراسیون نمایشگاه باید به رنگ استفاده شده توجه ویژه داشته باشد چرا که نوع رنگ بندی غرفه باید با توجه به نوع فعالیت شرکت کسب و کار انتخاب شود. همان اندازه که به سبک طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت می‌ دهید باید به هماهنگی بین ماهیت و فعالیت شرکت با طراحی دکوراسیون اهمیت دهید. انتخاب رنگ مناسب یکی از مهمترین فاکتورها به شمار می رود که تاثیر زیادی در جذب مخاطبان و نشان دادن فعالیت ها و خدمات شرکت دارد. برای اینکه غرفه دارای ظاهری بسیار جذاب باشد باید به دنبال انتخاب رنگ مناسب بروید. برای انتخاب رنگ بهتر است در درجه اول نوع فعالیت شرکت را در نظر بگیرید. 

نکات مهم غرفه سازی نمایشگاهی

تجهیزات مورد نیاز در طراحی غرفه سازی نمایشگاهی 

اینکه در طراحی غرفه سازی نمایشگاهی چه تجهیزاتی استفاده کنید به نوع فعالیت شرکت بستگی دارد. با توجه به ماهیت و حوزه فعالیت شرکت می توانید این تجهیزات را خریداری کنید. تجهیزات نمایشگاهی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. به عنوان مثال یکی از بخش های تشکیل دهنده نمایشگاه بخش تجهیزات صوتی و تصویری است که برای زیبا سازی غرفه و پرکاربرد نشان دادن غرفه استفاده می‌ شوند. انتخاب نوع چیدمان و رنگ تجهیزات بستگی به نوع طراحی محیط دارد. به عنوان مثال اگر سبک غرفه شما مدرن است بهتر است به دنبال تجهیزات بروید که دارای ظاهری مدرن هستند. شرکت آفنداک انواع تجهیزات غرفه سازی را  اجاره می دهد. 

اهمیت رضایت مشتریان 

اینکه می توانید محصولات و خدمات خود را در غرفه های نمایشگاهی در معرض دید مخاطبان و مشتریان قرار دهید برای کسب و کار شما سود اقتصادی قابل توجهی به دنبال خواهد داشت. برای این که بتوانید میزان سود شرکت در کسب و کار خود را افزایش دهید و از رونق اقتصادی برخوردار شوید باید به دنبال جلب اعتماد مشتریان باشید. حضور در نمایشگاه و ساخت غرفه نمایشگاهی می توانید مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده و اعتماد آنها را به دست آورید. در واقع اقشار مختلف جامعه برای بازدید از خدمات و محصولات شرکت های مختلف اقدام به مراجعه به نمایشگاه می کنند. برای اینکه بتوانید مشتریان را به سمت خود جذب کنید باید بتوانید از مشتریان به بهترین شکل ممکن پذیرایی کنید. شرکت آفنداک در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی دارای ایده های نو است. 

انواع غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی از لحاظ نوع سازه به غرفه های ساختنی و غرفه های مدولار و غرفه های اسپیس فریم تقسیم می شود. برای ساخت غرفه های ساختنی می‌ توانند از متریال ها و وسایلی مانند ورق نئوپان، چوب، شیشه و آهن و سایر متریال ها استفاده کنید. در این روش از ساخت غرفه برای کف سازی غرفه، پارکت یا سرامیک استفاده می کنند. برای طراحی غرفه های موجود می توانید از گرین وال و فلاور باکس و… استفاده کنید. غرفه سازی مدولار با استفاده از قطعات پیش ساخته طراحی می شود. این نوع غرفه ها مقاومت و ایستایی بسیار بالایی دارند و با استفاده از متریال هایی نظیر پروفیل های آلومینیومی تولید می شوند. برای طراحی این غرفه از  های لایت باکس و چاپ استفاده می‌ کنند که تاثیر زیادی در زیباسازی دارند. شرکت آفنداک در زمینه ساخت انواع غرفه فعالیت می کند.

شرکت آفنداک 

شرکت غرفه سازی آفنداک در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و غرفه سازی نمایشگاهی فعالیت کرده و دارای پروژه های مختلفی در این حوزه می باشد. این شرکت در این زمینه ها فعالیت حرفه ای انجام داده و با بهره گیری از توان بالای علمی و هنری تیم طراحی توانسته پروژه های قابل توجهی را کامل کند. شرکت آفنداک با فعالیت در زمینه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی توانسته پروژه موفق زیادی را در حوزه های اداری، تجاری و مسکونی و صنعتی به سرانجام برساند. این شرکت انواع خدمات در حوزه غرفه سازی ارائه می کند. این شرکت در زمینه ساخت غرفه مشاوره ارائه می دهد. از جمله خدمات این شرکت می توان به ساخت غرفه بازسازی بنای فرسوده طراحی دکوراسیون داخلی غرفه آرایی و… اشاره کرد. جهت سفارش و با مشاوره در زمینه غرفه سازی به وب سایت آفنداک مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۸۸۸۶۲۹۲۷ تماس بگیرید .

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید