سرهنگ کیخسرو دستغیب رییس پلیس راه استان کرمانشاه از انسداد مسیر سرپل ذهاب و قصرشیرین به سمت مرز خسروی درپی ترافیک شدید ۱۵ کیلومتری نزدیک مرز خسروی خبر داد.

انسداد مسیر قصر شیرین و سرپل ذهاب به مرز خسروی + ترافیک شدید ۱۵ کیلومتری در مرز

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرهنگ کیخسرو دستغیب با اشاره به ترافیک سنگین در مرز خسروی گفت: نیروهای پلیس راهور در طول مسیر از ورودی استان در فواصل مختلف همواره به زوار توصیه می کنند که فعلا به سمت مرز نیایند، اما متاسفانه زوار به این حرف ها توجهی نکرده و همچنان به سمت مرزها در حرکتند.

دستغیب گفت: در همین راستا مسیر قصرشیرین و سرپل ذهاب به سمت مرز خسروی را مسدود کرده‌ایم و هم اکنون از تردد در این مسیر جلوگیری به عمل می آید.

وی افزود: همچنین تذکر لازم به زواری که راهی مرز مهران هستند هم داده می شود، اما آنها هم توجهی نکرده و وقتی وارد استان ایلام می شوند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تقاضای ما این است که زوار همکاری کرده و فعلا به شهرهای مبدا برگردند تا زمانی که تردد در مرزها قدری روان شود.

دستغیب گفت: در حال حاضر ترافیک ۱۵ کیلومتری از میدان نفت شهرستان قصرشیرین تا خود مرز خسروی ایجاد شده و منتظریم تا مسئولین در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی افزود: افرادی که قبل از میدان نفت در شهرستان قصرشیرین هستند اجازه عبور به آنها به سمت مرز داده نمی‌شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای مسیر تردد زوار در سطح استان نیمه سنگین است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید