سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران از بازداشت سارقان تلفن همراه با بیش از ۵۰ فقره سرقت در شهرستان ورامین و شرق تهران خبر داد.

بازداشت سارقان تلفن همراه در ورامین

به گزارش سلام نو به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان ورامین، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ مرکزی ورامین قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به رصد اطلاعاتی و عملیاتی و ارائه آموزش‌های لازم به فروشگاه‌های فروش تلفن همراه، هنگامی که خانمی برای فروش ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه از نوع آیفون به یکی از فروشگاه‌ها مراجعه کرده بود، بلافاصله مامورین مطلع و پس از هماهنگی قضائی وارد عمل شدند.
عزیزی گفت: مأموران انتظامی پس از شناسایی متهمه و با همکاری کارکنان پلیس زن، نسبت به دستگیری وی اقدام کرده و از داخل کیف وی، ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف کردند که در تحقیقات صورت گرفته، متهمه همدستان خود با هویت‌های معلوم را معرفی کرد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: ماموران با تشکیل چندین اکیپ به مخفیگاه سارقان اعزام شده و در یک اقدام غافلگیرانه، همدست متهمه و یک نفر مالخر اموال اموال مسروقه را دستگیر کردند و در بازرسی از محل این افراد،  ۵ دستگاه تلفن همراه هوشمند دیگر را کشف کردند.
وی افزود: متهمان پس ازانتقال به کلانتری و مواجه با ادله و مستندات، به جرم خود اعتراف کردند و  ۵۰ فقره سرقت تلفن همراه اقرار کردند.
عزیزی با اشاره به معرفی ۳ متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست تا نسبت به وقوع این گونه سرقت حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید