صبح روز جمعه در حمله گرگ به مردم یک روستا در اصفهان متاسفانه ۷ نفر مجروح شدند که دو نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند و به ۵ نفر دیگر واکسن هاری تزریق شد.

حمله گرگ به مردم یک روستا در اصفهان!

به گزارش سلام نو به نقل از شهروند، در پی حمله گرگ به مردم روستای آبگرم دونفر خانم و آقا مسن دچار صدمات جدی شده که سریعا به نجف‌آباد و از آنجا به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان اعزام شدند.

مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون گفت: صبح روز جمعه طی تماسی از حمله گرگ به مردم روستای آبگرم شهرستان تیران و کرون مطلع شدیم که سریعا در محل حاضر شده و با رعایت کلیه موارد بهداشتی نمونه‌برداری از لاشه گرگی که توسط مردم تلف شده بود انجام شد.

میثم استکی ابراز داشت: نمونه‌برداری در این شرایط باید از مغز حیوان برداشته شود که این کار با کمک بهورز و دهیاری روستا انجام و سپس نمونه‌ها به یکی از آزمایشگاه‌های مرجع که در استان آذربایجان شرقی است ارسال شد و طی روزهای آتی جواب آن به دست ما خواهد رسید.

وی گفت: لاشه گرگ سوزانده و به محلی خاص منتقل شد تا در شرایط کاملا ضدعفونی معدوم شود و مردم مطمئن باشند که هیچ حیوانی توسط گرگ در روستا گاز گرفته نشده و حیوانات روستا در سلامت کامل هستند.

محمدرضا ربیعیان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران وکرون نیز در ادامه گفت: در پی حمله گرگ به مردم روستای آبگرم دونفر خانم و آقا مسن دچار صدمات جدی شده که سریعا به نجف‌آباد و از آنجا به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در این حمله ۵ نفر دیگر مصدوم شدند که شدت جراحات کمتر بوده و واکسن هاری نیز دریافت کردند.

وی درپایان از زیاد شدن بی‌رویه حیوانات ولگرد در منطقه گلایه کرد و گفت: روزبه‌روز شاهد افزایش این حیوانات هستیم و مردم با غذا دادن بدون برنامه نیز باعث افزایش می‌شوند و امیدواریم زنده‌گیری و عقیم سازی به صورت ملی و کشوری در دستور کار قرار گیرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید