معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر از راه انداری «سامانه اعلام وضعیت اربعین» امسال همراه زائران کربلای معلی خبر داد.

رونمایی از سامانه اعلام وضعیت اربعین بدون نیاز به اینترنت

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سعید پورابوالقاسم معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با اشاره به «سامانه اعلام وضعیت اربعین» امسال همراه زائران کربلای معلی در آئین پیاده‌روی اربعین گفت: «سامانه اعلام وضعیت اربعین» از این نظر حائز اهمیت است که بدون نیاز به اینترنت و یا سیم‌کارت عراقی می‌تواند مکان افراد را به همراهان او نشان دهد و از این طریق به زائران کمک شایانی می‌کند.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی افزود: این سامانه به همت یکی از اپلیکیشن‌های داخلی و با همکاری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شده است تا در رویداد بزرگ جهان تشیع همراه زائران کربلای معلی باشد.

وی با بیان اینکه مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از فعالیت‌های نوآورانه اپلیکیشن‌ها در حوزه‌های دینی و آئینی به طرق مختلف حمایت می‌کند خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با نصب و یا به روزرسانی آخرین نسخه نرم افزار بله از امکانات این سامانه استفاده کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید