به گفته نماینده مردم فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی، "مافیا"هایی بزرگ‌تر از فولاد مبارکه پشت انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی هستند.

رونمایی نماینده مجلس از "مافیا"هایی بدتر از فولاد مبارکه!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی گفت: نصف افرادی که در فساد فولاد مبارکه سهیم بودند اکنون در پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان سهیم هستند و اگر این پروژه با مدل فعلی پیش برود مافیاهای بزرگ تری از آن بیرون می آید.

هاجر چنارانی درباره گام های برداشته شده برای اجرای پروژه انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، بیان کرد: بنده امروز هشدار می دهم که همان طوری که مافیاهای بزرگ از فولاد مبارکه اصفهان بیرون زد، مافیاهای بزرگ آب در پشت پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی وجود دارد.

مافیای بدتر و بزرگ تر از فولاد مبارکه

وی اظهار کرد: دولت باید آگاه باشد که از همین امروز مافیاهای آب در پشت این پروژه شکل گرفته و در ظرف ۱۰ سال آینده اگر توجه جدی به این موضوع نشود مافیاهای بزرگ تر و به مراتب بدتر از فولاد مبارکه اصفهان از این پروژه نمایان خواهد شد. کسانی که در فساد فولاد مبارکه دست داشتند، نصف‌شان در پروژه خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان هستند.

نماینده مردم فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده با شرایطی که اکنون قرار است انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان صورت گیرد صد درصد مخالفم اما اگر این پروژه تحت نظر خود دولت اجرایی شود و دست مافیاها از این پروژه کوتاه شود با آن موافق هستم. اگر این پروژه با مدل فعلی پیش برود نتیجه‌اش به فولاد مبارکه ختم می شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید