به گفته صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، قیمت پایه پرواز تهران به نجف را اعلام کرد و گفت: وضعیت بلیط فروشی‌ها مناسب نیست.

چرا قیمت پرواز تهران به نجف متغییر است؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قیمت پایه‌ای که به تمامی شرکت‌های هوایی ابلاغ شده ۶ میلیون تومان است که به نسبت مسافت فرودگاه‌ها متغیر خواهد بود.

صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: جلسات دولت برای برگزاری مراسم اربعین به صورت منظم تشکیل می‌شود و برای بحث هماهنگی بین بخشی نیز جلساتی در حال برگزاریست.

وی افزود: درباره پروازها جلساتی در کمیسیون عمران برگزار شده و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، برنامه ریزی دولت و وزارت راه و شهرسازی مقرر شد که از ۱۵ تا ۳۰ شهریور ماه پروازها از ۱۷ فرودگاه به صورت منظم انجام شود و برقراری روزانه ۱۲۰ پرواز، قطعی است که تلاش می‌شود به ۱۶۰ پرواز افزایش یابد.

قیمت پایه پرواز تهران به نجف مشخص شد

بدری گفت: قیمت پایه‌ای که برای پروازها تعیین و به تمامی شرکت‌های هوایی ابلاغ شده است با پایه پرواز تهران به نجف و بغداد و بالعکس، ۶ میلیون تومان است که این مبلغ، نسبت به مسافت فرودگاه‌ها متغییر خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: مقرر شد وزارت راه و شهرسازی در تمامی ۱۷ فرودگاه یاد شده با کمک سازمان هواپیمایی کشور مامورانی مستقر نماید تا گران فروشی‌ها و شکایات را بررسی و پیگیری کنند و این نظارت‌ها به صورت میدانی انجام گیرد.

بدری گفت: همچنین از ۱۵ تا ۳۰ شهریورماه، حدود هشت هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مختلف به سمت ۶ مرز در حرکت خواهند بود.

نایب رئیس کمیسیون عمران همچنین وضعیت بلیط فروشی‌ها را نامناسب عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر که وضعیت فروش بلیط‌ها مناسب نیست سایت‌های بلیط فروشی گرانفروشی می‌کنند، اما قول داده اند از ۱۵ شهریورکه نزدیک به ایام پیاده روی اربعین است، قیمت بلیط‌ها کنترل شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید